Ik vond het een goede overtreding hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik niet van je erwacht na de uitspraken over Davids afgelopen woensdag
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
En woensdag riep je zeker om het hardst dat Davids een schandalige overtreding maakte?
Alsof deze net zo erg was.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik niet van je erwacht na de uitspraken over Davids afgelopen woensdag
2-0 vin ik al wat? Staart tussen de benen weer terug naar Rotterdam.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef venomsnake het volgende:
omg, Feyenoord gaat vernederd worden als het zo doorgaat..
Dit tikje met de overtredingen van Davids vergelijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar meer door zichzelf dan door Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef venomsnake het volgende:
omg, Feyenoord gaat vernederd worden als het zo doorgaat..
Ajax is inderdaad lekker bezig. Verdiende winnaar (straks).quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef Drasss het volgende:
[..]
2-0 vin ik al wat? Staart tussen de benen weer terug naar Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |