Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet meer dan een afstandsschot eigenlijk. Feyenoord creëert geen kansen. Ik mis Dirk Kuyt, die kwam persoonlijk de bal halen in zulk soort wedstrijden en rende zich helemaal de tyfus, het enige wat Makaay doet is botsingen met z'n hoofd maken
.
Al 10x gezegd dat Suarez eruit gaat voor Rommedahl.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Suarez wisselen aub. Lindgren lijkt zich niet echt thuis te voelen op zn huidige positie.
Lindgren is net nieuw, geef hem wat tijdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Suarez wisselen aub. Lindgren lijkt zich niet echt thuis te voelen op zn huidige positie.
Nee inderdaad, hij scoorde ook nooit in de CLquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat de Duitsers hem 'das Phantom' noemden? Makaay prikt er tegen kleine clubs altijd wel een paar in, waardoor hij een leuk gemiddelde heeft, maar in topwedstrijden staat hij er niet.
Dat was wel een kans inderdaad. Heb Landzaat hem van die afstand ook een paar keer de kruizing in zien jassen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schot van Landzaat, die moet minimaal tenminste tussen de palen.
Idd, slechtste Ajacied vond ik hem. Lindgren trouwens ook niet al te best.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:32 schreef Zwansen het volgende:
En Kennedy goed? Eerste half uur was ie dramatisch. Vooral die hoekschoppen van die gast.
Och ja, in een carriere van 13 jaar kun jij wel 2! hoogtepunten noemenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Toen ie tegen Ajax 3 keer scoorde bedoel je? Of toen ie bij Deportivo ook wel eens 3 maal scoorde in de CL?
suarez eruit, rommedahl erinquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Hij wordt gewisseld maar ik zou hem laten staan. Want als hij het vertrouwen krijgt dat ie gewoon mag missen kan die makkelijke rscoren en is die druk eraf . Wel jammer dat ie eraf is.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee absoluut niet mee eens, als je Suarez nu laat staan ook na de gigantische missers tegen PSV geef je hem het signaal onvervangbaar te zijn, zet maar mooi Leo erin en laat hem vlammem zodat Suarez gretiger wordt!!!
idd. Heb Davids nog geen seconde gemist.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Nee in de CL heeft ie ook nooit gescoordquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Morendo het volgende:
Waarom dacht je dat de Duitsers hem 'das Phantom' noemden? Makaay prikt er tegen kleine clubs altijd wel een paar in, waardoor hij een leuk gemiddelde heeft, maar in topwedstrijden staat hij er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |