Tja, er hadden ook 3 ballen van Feyenoord in kunnen vliegen, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op zondag 3 februari 2008 13:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, 2 kansen voor Huntelaar, die 100% kans van Suarez..
Yep.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
We kunnen nu wel euforisch doen over het ozo geweldig spelende Ajax maar we moeten niet vergeten dat dit een vlaag van klasse is die volgende week weer gewoon weg is. Suarez mag gewisseld worden, totaal géén rendement.
Vorige week moestten we winnen maar dat verzuimde we en nu ineens als de druk van de ketel eraf is kan het wel, stelletje lamzakken
Het is ook nauwelijks de klasse van Ajax dat ze zoveel beter zijn hoor. Eerder de zwakte van Feyenoord waar ze goed gebruik van maken...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
We kunnen nu wel euforisch doen over het ozo geweldig spelende Ajax maar we moeten niet vergeten dat dit een vlaag van klasse is die volgende week weer gewoon weg is. Suarez mag gewisseld worden, totaal géén rendement.
Vorige week moestten we winnen maar dat verzuimde we en nu ineens als de druk van de ketel eraf is kan het wel, stelletje lamzakken
Was het maar waarquote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
als dit Heerenveen was geweest stonden beiden ploegen met 6-0 achter.
De Friezen worden arrogantquote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
als dit Heerenveen was geweest stonden beiden ploegen met 6-0 achter.
"Zelfs"? Rijnmond is niet bepaald objectief, maar de waarheid verdraaien doen ze daar nooit hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurd![]()
ik luister Rijnmond en zelfs daar zijn ze duidelijk dat feyenoord slecht speelt en Ajax beter is
Wat een gelul. Compleet veldoverwicht van Ajax heeft er ook wel wat mee te maken natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, er hadden ook 3 ballen van Feyenoord in kunnen vliegen, zo lust ik er nog wel een paar![]()
Een kans is nou eenmaal geen goal. Het had ook 0-0 kunnen staan of 8-3.
Kennedy?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met een beetje meer scherpte sta je gewoon 4-0 voor.
Opvallend trouwens het grote verschil tussen de verdediging van Ajax en Feyenoord. Bij Ajax lopen er altijd twee verdedigers vrij voor de keeper, bij Feyenoord maar 1. Stekelenburg pakt een terugspeelbal het liefst rond de 11 meter al, terwijl Timmer het liefst wacht tot de bal op de achterlijn is.
Kennedy speelt ook eindelijk een goede wedstrijd, terwijl Fer bij Feyenoord de beste verdediger is.
Ja joh, als spits afzakken naar het middenveld in de hoop dat je de bal een keertje krijgt, da's altijd slim!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan moet ie mee gaan voetballen. Maar hij voert geen flikker uit.
Ja want als hij op het middenveld gaat staan scoort hij wel hequote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 1 kans gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, er hadden ook 3 ballen van Feyenoord in kunnen vliegen, zo lust ik er nog wel een paar![]()
Die van Suarez is 99,99999999999% een goal hoor. Feyenoord heeft geen enkele 100% kans gehad. Die ballen van Huntelaar zijn kansen en mogelijkheden inderdaad, maar die van Suarez moet altijd zitten.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Makaay wel eens op de middellijn gezien om een bal te halen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |