Dat is een goede tip, alleen denk ik dat die muur niet sterk genoeg isquote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal best wel meevallen, tenzij je een zeer instabiele wasmachine hebt.
Maar een koelkast is nou ook weer niet zo heel erg zwaar, dus is het een kleine moeite om een paar stukjes hout om te toveren tot een schap boven je wasmachine, waar je dan je koelkast op kan zetten.
Ik heb niets over een muur gezegd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:02 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat is een goede tip, alleen denk ik dat die muur niet sterk genoeg is
Jeetje iddquote:Op zondag 3 februari 2008 13:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb niets over een muur gezegd.
Maak een schap op pootjes. Dat kun je eventueel nog vastschroeven aan de muur om te voorkomen dat 't omvalt.
Waarom zou een wasdroger er wel tegen kunnen en een koelkast niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is echt een heel puik idee.. als je wasmachine hard gaat centrifugeren is het best wel trillerig en niet fijn voor de koelkast! Klussen maar! succes ermee!
Laat staan dat je er dan nog een biertje uit pakt!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is echt een heel puik idee.. als je wasmachine hard gaat centrifugeren is het best wel trillerig en niet fijn voor de koelkast! Klussen maar! succes ermee!
't lijkt me ook niet erg handig voor het spul wat je in de koelkast bewaard.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom zou een wasdroger er wel tegen kunnen en een koelkast niet?
IIk kan mij er wel iets bij voorstellen; maar wat is dan precies de reden dat een koelkast slecht tegen trillingen zou kunnen?
Dat ligt er helemaal aan hoe ernstig de verplaatsing is geweest. Als je een koelkast van de ene kant van de ruimte waarin hij staat naar de andere kant verplaatst, kun je 'm quasi direct weer aansluiten. Als je 'm van de andere kant van het land hebt gehaald, dan moet je 'm even een etmaal laten rusten.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:26 schreef Buschetta het volgende:
Je mag een koelkast een bepaalde periode niet aansluiten na verplaatsing.....
Ligt aan je wasfrequentie. Bij eenmaal per week een wasje draaien zal de pomp er niet zoveel van lijden.quote:De trillingen lijken me dan ook erg slecht voor de pomp van de koelkast.
Denk meer dat het ligt aan met hoeveel toeren je de was centrifugeert.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoe ernstig de verplaatsing is geweest. Als je een koelkast van de ene kant van de ruimte waarin hij staat naar de andere kant verplaatst, kun je 'm quasi direct weer aansluiten. Als je 'm van de andere kant van het land hebt gehaald, dan moet je 'm even een etmaal laten rusten.
[..]
Ligt aan je wasfrequentie. Bij eenmaal per week een wasje draaien zal de pomp er niet zoveel van lijden.
En wat dacht je van de melk, shake it babyquote:Op zondag 3 februari 2008 14:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Flessen frisdrank reageren vaak niet erg prettig op trillingen.
vanwege de koelvloeistof in de koelkast, die kan namelijk niet zo tegen geschudder. daarom ook dat, als je een koelkast of diepvrieskast-kist, verplaatst en je die noodgedwongen gekantelt hebt, dan moet je die 24 uren laten staan, alvorens je die terug mag aansluiten aan het elektriciteitsnet. (anders bestaat er gevaar dat de koelvloeistof kan gaan knallen)quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom zou een wasdroger er wel tegen kunnen en een koelkast niet?
IIk kan mij er wel iets bij voorstellen; maar wat is dan precies de reden dat een koelkast slecht tegen trillingen zou kunnen?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef Orval het volgende:
puik idee....instant geklutste eieren.......nooit meer zelf opkloppen.........slagroom nodig.....even een bonte was draaien......en voordat je een biertje openmaakt even een uurtje van te voren de wasmachine uitzetten.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |