Wie?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:32 schreef toma het volgende:
Ik zag in de 80ste minuut pas dat Makaay in het veld stond
Het is een wissel die nergens op slaat . Hier had je een basis moeten leggen voor de wedstrijd hierop. Want al hij nu blijft staan en er een goal uit pikt komt die jongen misschien in zijn doen en hebben we wat aan hem. Volgende wedstrijd staat er weer enorme druk op die jongen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:29 schreef StarGazer het volgende:
Gaan we nou over wissels mekkeren?
We hebben die kakkerlakken compleet van het veld geveegd
Das Phantoomquote:Op zondag 3 februari 2008 14:32 schreef toma het volgende:
Ik zag in de 80ste minuut pas dat Makaay in het veld stond
Beetje zelfde verhaal als vorig seizoen. Toen werd het 4-0 uit, maar hadden ze makkelijk 8-0 kunnen maken...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:39 schreef MaxC het volgende:
Wat een drama zeg![]()
Je kon hier makkelijk met 8-0 winnen, wat heb ik me zitten ergeren
He-le-maal mee eens, dat zei ik tijdens de wedstrijd al. Er staat weinig-niets meer op het spel + het is een momentvoetballer die altijd kan scoren. Die jongen heeft alleen wel vertrouwen nodig. Stom om te wisselen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is een wissel die nergens op slaat . Hier had je een basis moeten leggen voor de wedstrijd hierop. Want al hij nu blijft staan en er een goal uit pikt komt die jongen misschien in zijn doen en hebben we wat aan hem. Volgende wedstrijd staat er weer enorme druk op die jongen.
Dood zonde dat de leiding daar tekort in schiet telkens.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens, dat zei ik tijdens de wedstrijd al. Er staat weinig-niets meer op het spel + het is een momentvoetballer die altijd kan scoren. Die jongen heeft alleen wel vertrouwen nodig. Stom om te wisselen.
Mwah een goal of 2-3quote:Op zondag 3 februari 2008 14:51 schreef Houniet het volgende:
Jammer, geen Leo maar wel KennedyMis ik dan wat ofzo?
Leonardo schijnt vorige keer gepasseerd te zijn vanwege een slechte invalbeurt bij Vitesse. Misschien dat Koster hem daarom nog altijd niet ziet zitten ofzo. Maar ik zie 10x zo graag Leonardo dan Rommedahl of Kennedyquote:Op zondag 3 februari 2008 14:51 schreef Houniet het volgende:
Jammer, geen Leo maar wel KennedyMis ik dan wat ofzo?
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, maar ik vond Ajax ook slecht, dus die hosanna-stemming is een beetje overdreven.
Een slechte invalbeurt van Leo ten opzichte van een tig aantal slechte wedstrijden van Kennedy en Rommedahl in de basis. Sterke beredenering van Koster!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo schijnt vorige keer gepasseerd te zijn vanwege een slechte invalbeurt bij Vitesse. Misschien dat Koster hem daarom nog altijd niet ziet zitten ofzo. Maar ik zie 10x zo graag Leonardo dan Rommedahl of Kennedy
Voetballes jaquote:Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
feyenoord heeft voetballes gekregen.
alleen geen afrond-lesmaarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |