abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:26:41 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_56499950
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef noekje het volgende:

Oké maar er staat dus niks vast of Yuri's vader inderdaad een terrorist is of een moordernaar.
Voordat Peter R. weer een uitzending gaat vullen en of Yuri ook een medeverdachte is.
Ipv een JOR subforum, ook een YUR subforum.

Wat zou het toch mooi zijn als die wedstrijd gewoon live on streams zou zijn. Waar wordt die wedstrijd eigenlijk gehouden?
Deze Sherlock kan er best naast zitten hoor, ik vind het altijd wel leuk om wat ze snuffelen op het net. Maar je hebt gelijk, ik hou er maar over op.

De wedstrijd wordt gespeeld in mijn statsie, Utreg dus. En wat betreft live uitzenden, dat gaat hem niet worden denk ik.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56499958
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef coldstar het volgende:
Veel erger vind ik het als je ziet wat die monsters daar allemaal weg gooien. Niemand die erop let wat er besteld wordt, ze doen maar en als de datum verlopen is pleuren ze het maar weer weg.
Moet je, je adres aan de febo doorgeven kunnen ze het naar je opsturen.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:30:19 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_56500067
Huub kijkt geinteresseerd mee.

― Mark Twain
pi_56500112
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Deze Sherlock kan er best naast zitten hoor, ik vind het altijd wel leuk om wat ze snuffelen op het net. Maar je hebt gelijk, ik hou er maar over op.

De wedstrijd wordt gespeeld in mijn statsie, Utreg dus. En wat betreft live uitzenden, dat gaat hem niet worden denk ik.
Oh, ga jij dan eens gauw kaarten bestellen, mobieltje mee en dan ga jij live verslag doen. Beequeen, de razende reporter en Sherlock on the scene.
Go hard or go home
pi_56500128
ik verwacht dat jaap niet veel kans maakt tegen grootmeester jan
jan werle heeft een rating van 2560 tegen een rating van 2190 van jaap(2190 is trouwens ook al zeer goed!, de gemiddelde schaker heeft 1600, een beginner 1000 en de WK 2800) in de praktijk zal jaap echter zijn 2190 niet halen aangezien hij al een aantal jaren niet meer actief schaakt.
pi_56500216
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef coldstar het volgende:

[..]
Ik vraag met af of Claire wel door heeft dat al die camera's op haar staan. Vrijdag was ze nog zo erg aan het huilen, omdat haar ouders dit allemaal moeten zien en zij zich schuldig voelt.
Is dat zeker dan? Volgens mij vond haar vader het niet zo leuk dat ze uitgebreid had zitten vertellen over zijn dierenbeulerij (muizen doodslaan, kat naar asiel). Stond nergens dat het over sex ging. En dat ging het dus ook niet, blijkens de uitgebreide douchebeurt.
pi_56500239
Brian heeft een blauw oog zo te zien. De sfeer tussen Amanda en Brian lijkt bar en boos te zijn.
pi_56500244
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik zie liever de lol die Huub en Claire samen hebben, dan het eeuwige gezeik met Lieke. Ik heb Huub sinds Sylvia en Eric niet zo veel lol meer zien hebben, dat is ook wat Sylvia en Eric hem zeiden, verlies je zelf niet, blijf bij jezelf dan sta je sterk, maar nee Lieke moest en zou hem veranderen, dat is wat hun haar kwalijk nemen. Of deze verliefdheid echt is of nep, maakt ons het uit, hoe hun sex willen hebben, lekker belangrijk, hij zit daar om te proberen die zooi te winnen en wat zij daar doet, zal niet veel anders zijn, wie weet wat zij nog in petto heeft. Laten we eens eerlijk zijn, maakt hij de show? Gelukkig waren hun nog op anders hadden we allemaal weer om 00:00 uur op bed gelegen. ( toen was de kooi alweer dood, wat de anderen aangaat )
De verhalen die wij steeds maar weer opnieuw moeten horen, vertellen wij die zelf ook niet bij een nieuwe kennis, vriend, vlam, liefde, alleen met dit verschil dat niemand anders ze hoort. Moet Huub dan elke keer weer nieuwe dingen vertellen, wordt op een gegeven moment moeilijk hoor, je kan je leven, maar een keer leven, 1 keer de dingen doen toen je op een bepaalde leeftijd was. Hij vertelt ons namelijk niet die dingen, maar hij vertelt ze Claire, dat wij ze inmiddels al tig keer hebben gehoord is onze fout, wij kijken naar hem en luisteren naar hem.
Van mij mag je net zoveel genieten, van de lol die jij zegt, die Huub en Claire samen hebben. Ik heb ze tot nog toe nog niet echt lol zien hebben samen. Tot nog toe heb ik ze alleen nog maar zien hangen, liggen, roken, zuipen en klef zien doen. Zo klef zelfs, dat ze zelfs Nadia en Dennis nog over treffen. En daar kan ik me nog van herinneren, dat heel veel mensen dit zo er vonden om naar te kijken.

Wat Lieke betreft. Het doen en laten van Lieke kan jij zeiken noemen, maar ik noem het een reactie van een sterke jonge meid, die zich door niets en niemand laat vetellen wat ze wel en niet mag doe. Dus ook niet door Huub.... Dit zie ik dus helemaal nog niet gebeuren bij Claire.

Hoezo is het mijn schuld dat Huub de dingen zo vaak verteld en wij er naar luisteren? als Huub zich eens bij een vrouw zal houden, dan hoeft hij ook niet steeds zijn zelfde verhaal te vertellen.

Of Claire nog ooit tv gaat maken betwijfel ik, ik denk dat ze de geschiedenis in gaat van DGK als, het neukertje van Huub.....dat is mijn miening
pi_56500270
Amanda sloft lekker rond op slippers, in een badjas. Dat mag ook verder niemand volgens mij.
pi_56500329
De klefheid tussen Huub en Claire valt wat mij betreft echt in het niet vergeleken bij Dennis en Nadia.

Baaaaboooooooooe, skaaaaaaattieeeeeee, beeeeeeeeebieeeeeeeeeee, kus kus smak smak lebber.....
pi_56500334
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik zie liever de lol die Huub en Claire samen hebben, dan het eeuwige gezeik met Lieke. Ik heb Huub sinds Sylvia en Eric niet zo veel lol meer zien hebben, dat is ook wat Sylvia en Eric hem zeiden, verlies je zelf niet, blijf bij jezelf dan sta je sterk, maar nee Lieke moest en zou hem veranderen, dat is wat hun haar kwalijk nemen. Of deze verliefdheid echt is of nep, maakt ons het uit, hoe hun sex willen hebben, lekker belangrijk, hij zit daar om te proberen die zooi te winnen en wat zij daar doet, zal niet veel anders zijn, wie weet wat zij nog in petto heeft. Laten we eens eerlijk zijn, maakt hij de show? Gelukkig waren hun nog op anders hadden we allemaal weer om 00:00 uur op bed gelegen. ( toen was de kooi alweer dood, wat de anderen aangaat )
De verhalen die wij steeds maar weer opnieuw moeten horen, vertellen wij die zelf ook niet bij een nieuwe kennis, vriend, vlam, liefde, alleen met dit verschil dat niemand anders ze hoort. Moet Huub dan elke keer weer nieuwe dingen vertellen, wordt op een gegeven moment moeilijk hoor, je kan je leven, maar een keer leven, 1 keer de dingen doen toen je op een bepaalde leeftijd was. Hij vertelt ons namelijk niet die dingen, maar hij vertelt ze Claire, dat wij ze inmiddels al tig keer hebben gehoord is onze fout, wij kijken naar hem en luisteren naar hem.

Je zegt dit precies goed wat mij betreft. En als je er dan zo van baalt dat het de zoveelste keer is dat een verhaal langs komt, zet die streams dan uit. Ik heb een grote hekel aan Brain en zijn sletje en dus luister ik niet naar ze. Als ik te lang luister naar ze, word ik zelf nog para ben ik bang.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:40:58 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_56500349
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:31 schreef noekje het volgende:

Oh, ga jij dan eens gauw kaarten bestellen, mobieltje mee en dan ga jij live verslag doen. Beequeen, de razende reporter en Sherlock on the scene.
Nou kijk, daar heb ik natuurlijk over nagedacht, maar ik ben bang dat ik me niet in kan houden en Brian ga uitschelden voor wifebeater. Verschillende users hier, waaronder Cc, hebben mij afgeraden om te gaan omdat er wrs veel toeschouwers zich aangesproken voelen en ik niet levend de zaal zal verlaten.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:41:44 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_56500364
Jaap heeft gewonnen van de grootmeester, you go Japio.
― Mark Twain
pi_56500392
Jaap heeft de eerste partij gewonnen en is superblij.

(fok is dramatisch, ligt dat aan mijn pc of aan fok)
  zondag 3 februari 2008 @ 14:45:50 #215
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56500436
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou kijk, daar heb ik natuurlijk over nagedacht, maar ik ben bang dat ik me niet in kan houden en Brian ga uitschelden voor wifebeater. Verschillende users hier, waaronder Cc, hebben mij afgeraden om te gaan omdat er wrs veel toeschouwers zich aangesproken voelen en ik niet levend de zaal zal verlaten.
Grote kans dat je de zaal wel verlaat maar niet meer thuis arriveert.
be nice or go away
pi_56500443
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat krijg je dus als je VV leest... Het was geen gebruikt condoom, het was gewoon een verpakking.
Je hoeft het helemaal niet met mij eens te zijn, maar gelijk een conclussie geven omdat een ander zegt dat het waarschijnlijk de verpakking was.... Het was niet de verpakking. Er stond wel degelijk dat het, het condoom was. De bewoners vonden het nog erg smerig van Claire, dat ze het zo oppakte. Dat zou bij de verpakking niet zo veel uit maken....
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:48:23 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_56500501
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef kahaarin het volgende:

Grote kans dat je de zaal wel verlaat maar niet meer thuis arriveert.
Dat kan natuurlijk ook nog . Daarbij komt, ¤ 40.- uitgeven om naar die engerd te kijken, no thanks.
― Mark Twain
pi_56500520
verrassende overwinning van jaap, die de hollandse verdediging ( 1.d4 - f5) van de grootmeester kraakte. jan schijnt flink te balen
pi_56500536
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef coldstar het volgende:

[..]

Je hoeft het helemaal niet met mij eens te zijn, maar gelijk een conclussie geven omdat een ander zegt dat het waarschijnlijk de verpakking was.... Het was niet de verpakking. Er stond wel degelijk dat het, het condoom was. De bewoners vonden het nog erg smerig van Claire, dat ze het zo oppakte. Dat zou bij de verpakking niet zo veel uit maken....
Zucht.... ik geloof meteen dat het bij VV stond. Maar het was gewoon niet zo. Hier in de COS, op VOL in de ST...... iedereen zag dat het een verpakking was.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:50:35 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_56500554
quote:

Het was de verpakking, er is zelfs nog een cap van. Het was Brian met zijn dirty mind die er een gebruikte condoom van maakte.
― Mark Twain
pi_56500575
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:35 schreef m1sse het volgende:

[..]

Is dat zeker dan? Volgens mij vond haar vader het niet zo leuk dat ze uitgebreid had zitten vertellen over zijn dierenbeulerij (muizen doodslaan, kat naar asiel). Stond nergens dat het over sex ging. En dat ging het dus ook niet, blijkens de uitgebreide douchebeurt.
Nee dat kan ook niet, die douche beurt was vanacht en het huilen was vrijdag. En nogmaal ik heb het niet alleen over de sex.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:53:29 #222
168951 STAP01
body and brain
pi_56500600
En heeft Amanda het bed al opgemaakt?! Lijkt me wel verstandig als ze dat doet want anders zwaait er wat!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56500629
quote:

[..]

Jij gelooft dus vv, nu is het toevallig zo dat ik het zelf op de streams heb gezien. Ja het was de verpakking, Claire was ook nog verbaasd toen ze het vernam, ze gingen met hun allen naar de mb, nou ja allen, Brian, Jaap, Mike en Claire. Claire schoot in de lach en zei tsjeee het is de verpakking en ja het was de verpakking, ze pakte het ook zo maar op met haar blote handen, wierp het in de afval bak en waste haar handen, smerig hoor !!!!!!!!
Conclusie geloof nooit zomaar vv, wat Huub aangaat, beter geloof vv nooit wat Huub aangaat.
pi_56500639
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:51 schreef coldstar het volgende:

Nee dat kan ook niet, die douche beurt was vanacht en het huilen was vrijdag. En nogmaal ik heb het niet alleen over de sex.
pi_56500653
Amanda doet haar pruik, IN HAAR BADJAS, beetje de laatst levende plukjes doodtangen. Brian ziet er heerlijk crimineel uit te zien met zijn blauwe oog. De mannen praten over schaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')