Je beschrijft precies zoals ik het ook zag. Ze drinkt veel en veel te veel, heeft daardoor niet alles meer onder controle. Je ziet dat Huub bezig is, zodra Huub klaar is....zijn ze klaar en allebei. Een hele rare gewaarwording..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook na het zien van het filmpje.
Las gisteren, dat Claire een fles champagne mee nam naar de jacuzzi.
Heb ook even die 2 in dat ding zien zitten. Huub bood Claire steeds iets te drinken aan, dus het dametje, zal 'm wel om gehad hebben toen zij in de douche stond.
Je kan ook in het filmpje zien, dat Huub niet echt Claire haar lichaam geriefd. Ze bukt regelmatig (bewust?) met haar achterste tegen zijn geval aan. Daar doet hij totaal niets mee. Het lijkt er op, dat Huub zijn strategie aan het uitdenken is om zijn ding er zo snel mogelijk in te proppen.
Ik vind en vond het heel sneu om te zien allemaal.
Sorry hoor,maar draven jullie niet een beetje door.Vind het eigelijk sneuer om te lezen dat je zo je best doet om te zien hoe ze sex hebben en wie er meer aan zijn gerief komt.Scheel mij het nu hoe een ander sex heeft.Ze doen maar,ze sporen daar allemaal niet.Sex voor de camera vind ik zowiezo al belachelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook na het zien van het filmpje.
Las gisteren, dat Claire een fles champagne mee nam naar de jacuzzi.
Heb ook even die 2 in dat ding zien zitten. Huub bood Claire steeds iets te drinken aan, dus het dametje, zal 'm wel om gehad hebben toen zij in de douche stond.
Je kan ook in het filmpje zien, dat Huub niet echt Claire haar lichaam geriefd. Ze bukt regelmatig (bewust?) met haar achterste tegen zijn geval aan. Daar doet hij totaal niets mee. Het lijkt er op, dat Huub zijn strategie aan het uitdenken is om zijn ding er zo snel mogelijk in te proppen.
Ik vind en vond het heel sneu om te zien allemaal.
Wel leuk voor Japio dat die schaakgrootmeester er is.Japio krijgt altijd het minste,maar deze weken heeft hij gelukkig een hoop gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:53 schreef tuinfluiter het volgende:
(Internationaal schaakgrootmeester Jan Werle blijft tot 18:00 uur)
Jaap: Dgk geeft alleen onkostenreisvergoeding voor de Schaker die wil komen,
een schaker vroeg voor 3 uren 150 euro, dat ging dus niet door.
Dus deze Jonger uitziende schaker Jan Werle is net alsquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Werle
Nee hoor, maak je geen zorgen we draven niet door. We bespraken alleen de manier waarop de sex ging. De sex van huub of wie dan ook boeit ook mij niet. Toch probeer ik er achter te koomen of deze pirlle liefde nou wel zo echt is als dat het zich voor doet komen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar draven jullie niet een beetje door.Vind het eigelijk sneuer om te lezen dat je zo je best doet om te zien hoe ze sex hebben en wie er meer aan zijn gerief komt.Scheel mij het nu hoe een ander sex heeft.Ze doen maar,ze sporen daar allemaal niet.Sex voor de camera vind ik zowiezo al belachelijk.
RTL denkt te scoren met sex,vond het juist prachtig om te zien hoe iedereen opgefokt raakte toen ze het niet hadden.
Weet je, ik denk dat over de hele linie genomen, iedereen toch wel het zelfde aan uitjes of dingetjes zal krijgen. Ik denk niet dat ze dat niet in de gaten houden.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel leuk voor Japio dat die schaakgrootmeester er is.Japio krijgt altijd het minste,maar deze weken heeft hij gelukkig een hoop gehad.
Ligt denk ik ook aan de achtergrond. Als ik het goed begrijp is Yuri een vluchteling en heeft al het een en ander meegemaakt tijdens zijn jonge leven. Ik heb wat gegoogled op de naam Bartsits en zijn vader was bepaald geen lieverdje.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus deze Jonger uitziende schaker Jan Werle is net als
veel ouder uitziende Kickbokser Yuri 24 jaar?
Leven van verschil?
Weet je echt zeker dat hij zijn vader is? Ik kan me zo voorstellen dat er meer hondjes zijn die Nicky hetenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de achtergrond. Als ik het goed begrijp is Yuri een vluchteling en heeft al het een en ander meegemaakt tijdens zijn jonge leven. Ik heb wat gegoogled op de naam Bartsits en zijn vader was bepaald geen lieverdje.
Lees hier het artikel over de genocide in Georgie, zijn vader was een moordenaar en terrorist.
Genocide in Georgie.
Misschien wat OT maar wel belangrijk als je Jan en Yuri met elkaar wilt vergelijken.
Warme, heftige sex, doezelig onder de douche na 5 kwartierquote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef coldstar het volgende:
Nee hoor, maak je geen zorgen we draven niet door.
We bespraken alleen de manier waarop de sex ging.
Je lichamelijk helemaal aan iemand geven heeft ook helemaal niet te maken met je helemaal aan iemand geven. Dat is vooral op het geestelijke vlak.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:50 schreef coldstar het volgende:
Claire biedt zich toch weer aan, maar Huub ziet het niet zo zitten. Huub zegt ga lekker nog even slapen....Claire wil niet erg graag dat hij weg gaat. En Claire maar zeggen dat ze zich niet helemaal geeft aan Huub ahahaha.
Niet 100% natuurlijk maar ik heb het gekoppeld aan dit artikel. Yuri is wel degelijk vluchteling, samen met zijn broer.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef noekje het volgende:
Weet je echt zeker dat hij zijn vader is? Ik kan me zo voorstellen dat er meer hondjes zijn die Nicky heten
Zo kan je het ook zien. Ik zie het nu nog even iets anders. Brain nu al uit zijn slaap helen werkt nog niet, daar is het volgens mij iets te vroeg voor.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:07 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat het helemaal niets te maken heeft met een 'prille' liefde. Het is 'stiekeme' terror die ze samen uitvoeren. Ze proberen zo laat mogelijk te gaan slapen en zo lang mogelijk 'herrie' te blijven maken in de slaapkamer. Alles om Brian over de zeik te krijgen. Die moet rusten om zich voor te bereiden voor zijn wedstrijd. Brian zal hier niets van zeggen omdat ze het dan nog veel luidruchtiger gaan doen. Je ziet wel dat Brian zich mateloos ergert aan de 'herrie'. Zolang het op 'prille' liefde lijkt zal de febo ze ook niet tot stilte manen. Want ook die 'prille' liefde is een verhaallijn die voor tv beelden zorgt.
Subtiele terror op Brian dus.
Hier zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Daar komt bij dat Claire en Huub ook gewoon lol hebben samen, niks mis mee imo.quote:
Dat klopt, en geestelijk heb je je lul of k*t, helemaal niet nodig toch.....quote:Op zondag 3 februari 2008 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je lichamelijk helemaal aan iemand geven heeft ook helemaal niet te maken met je helemaal aan iemand geven. Dat is vooral op het geestelijke vlak.
Het was volgens mij de verpakking, en niet het condoom zelf.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Ik zie het nu nog even iets anders. Brain nu al uit zijn slaap helen werkt nog niet, daar is het volgens mij iets te vroeg voor.
Huub gaf bijvoorbaat in het begin van avond aan, dat hij al sex wilde met Claire. Hij vroeg Jaap om in de master bedroom te mogen slapen vanacht. Jaap heeft daar geen toestemming voor gegeven, die wilde dat niet meer. Daar is ook wel wat voor te zeggen, ik las op DGK site dat Huub en Claire een vuile condoom op de grond hadden laten liggen. Claire heeft die wel, nadat Jaap er wat van gezegd had, zelf opgeruimd.
Kortom, ik denk dat het nu dus nog niet voor het lawaai maken is, maar echt voor de sex....
Oké maar er staat dus niks vast of Yuri's vader inderdaad een terrorist is of een moordernaar.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet 100% natuurlijk maar ik heb het gekoppeld aan dit artikel. Yuri is wel degelijk vluchteling, samen met zijn broer.
Ik kan het verkeerd hebben, misschien komt de naam Bartsits in Georgie net zo vaak voor als Jansen in Nederland.
http://www.vanhartepardonwageningen.nl/050404.php
Dat krijg je dus als je VV leest... Het was geen gebruikt condoom, het was gewoon een verpakking.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien. Ik zie het nu nog even iets anders. Brain nu al uit zijn slaap helen werkt nog niet, daar is het volgens mij iets te vroeg voor.
Huub gaf bijvoorbaat in het begin van avond aan, dat hij al sex wilde met Claire. Hij vroeg Jaap om in de master bedroom te mogen slapen vanacht. Jaap heeft daar geen toestemming voor gegeven, die wilde dat niet meer. Daar is ook wel wat voor te zeggen, ik las op DGK site dat Huub en Claire een vuile condoom op de grond hadden laten liggen. Claire heeft die wel, nadat Jaap er wat van gezegd had, zelf opgeruimd.
Kortom, ik denk dat het nu dus nog niet voor het lawaai maken is, maar echt voor de sex....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |