quote:
gaan je hersens sneller werken door het lezen van de Margriet of Libelle....mmmquote:Op zondag 3 februari 2008 11:31 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Onze hersens werken niet meer zo snel op onze leeftijd.
maar ik lees geen margriet of libelle.
Hmm misschien moet ik dat toch maar gaan doen?![]()
(Gast-spelers zijn sfeermakers?)quote:Op zondag 3 februari 2008 11:44 schreef milk-shake het volgende:
morgen alle..gister dus weer zo goed als niks gebeurd daar
......is wel erg saai de laatste tijd...![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat voor een gevecht gaat Brian nou binnenkort houden? Een echte wedstrijd? Met een kans dat hij een harde klap voor z'n kop krijgt? [ afbeelding ]
Herhaling :quote:Op zondag 3 februari 2008 12:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat voor een gevecht gaat Brian nou binnenkort houden?
Een echte wedstrijd? Met een kans dat hij een harde klap voor z'n kop krijgt? [ afbeelding ]
Volgens mij komt Selene morgenmiddag terug.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Gast-spelers zijn sfeermakers?)
Gast-speelster Selene komt vanmiddag weer terug met een hoop Weetjes,
en Amanda vertelde dat er heel snel een nieuwe gast-speler komt,
zal de DGK dan weer een beetje gaan bloeien?
(Wat nu?)
Het lijkt wel ingekakt na het vertrek van Lieke.
Geen idee eigenlijk. Ik spreek wartaal. Voel me net brian.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:46 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gaan je hersens sneller werken door het lezen van de Margriet of Libelle....mmmvind die bladen helemaal niks ....maar ja
![]()
Is dat dat jonge jochie?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Schaak groot meester Jan Werle om tegen Jaap te schaken.
Jan Werle zou in de villa voor Jaap komen,quote:
Ja dus.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Jan Werle zou in de villa voor Jaap komen,
maar of dit hem is???????
(Wanneer Selene terug?)quote:Op zondag 3 februari 2008 12:28 schreef Margo37 het volgende:
Volgens mij komt Selene morgenmiddag terug.
Het filmpje van de douche sex tussen Claire en Huub even een stukje bekeken.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Claire ligt met open ogen te peinzen in bed.
Toch weer spijt van haar escapades van gisternacht???
Dat idee had ik ook na het zien van het filmpje.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het filmpje van de douche sex tussen Claire en Huub even een stukje bekeken.
Ik vraag met af of Claire wel door heeft dat al die camera's op haar staan. Vrijdag was ze nog zo erg aan het huilen, omdat haar ouders dit allemaal moeten zien en zij zich schuldig voelt.
Op de een of andere manier, heb ik het idee dat ze alleen Huub maar aan zijn trekken laat komen. Ze staat er bij als een zoutzak en slaat haar armen voortdurend als een Octopus om zijn lijf. Volgens mij is ze zo dronken dat ze niet eens weet of voelt wat ze doet.....Lijkt wel een strip van Popey en Olijfje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |