Als het maar flink luidruchtig wordtquote:Op zondag 3 februari 2008 01:46 schreef Liess het volgende:
"Deal" (Sex onder de douche)
Eerst een sigaretje
En goed zichtbaar voor Papaquote:Op zondag 3 februari 2008 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als het maar flink luidruchtig wordt
ohhh...dat bedoel je!quote:Op zondag 3 februari 2008 01:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou....![]()
Zullen we verkassen naar de SC?
Zulln we hier blijven? SC is al bezet.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:51 schreef miesy het volgende:
[..]
ohhh...dat bedoel je!
ben daar nog nooit geweest, maar ok
Dus... ik kijk anderhalf uur film en zelfs op het staartje van de zaterdag gebeurt er nog niets in die villa. De zaterdagen zijn bijna zonder uitzondering het saaist.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zulln we hier blijven? SC is al bezet.![]()
Ik denk er zo bovendien nog wat gaat gebeuren op de streams
is ook goedquote:Op zondag 3 februari 2008 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zulln we hier blijven? SC is al bezet.![]()
Ik denk er zo bovendien nog wat gaat gebeuren op de streams
Welke film heb je gezien, die na Wallander kwam?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus... ik kijk anderhalf uur film en zelfs op het staartje van de zaterdag gebeurt er nog niets in die villa. De zaterdagen zijn bijna zonder uitzondering het saaist.
huub kan het mooi vertellenquote:Op zondag 3 februari 2008 02:01 schreef Liess het volgende:
Wauw, mooie speech van Huub.
Claire is er stil van.
Nee, Event Horizon (viel tegen).quote:Op zondag 3 februari 2008 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke film heb je gezien, die na Wallander kwam?
Deze zaterdag is bedroevend saai, ja. Ik hoop op nog wat actie, zal wel tevergeefs zijn.
Da's al een oudje.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Event Horizon (viel tegen).
Je bent een optimist, maar ik zal je je hoop niet ontnemen
ze gaan toch nog een potje douche sexen?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's al een oudje.
Luisterend naar de streams, denk ik niet dat het nog iets wordt
Jappie komt hier nietquote:Op zondag 3 februari 2008 02:25 schreef miesy het volgende:
[..]
ze gaan toch nog een potje douche sexen?![]()
en japie komt zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |