Ik blijf een hele nare smaak in mijn mond houden over de connectie tussen de Endstra tapes en de geplande ontvoering van J de Mol jr. door Holleeder. Zowel Hondenkop als Dick Vrij komen voor in de Endstra tapes. Brian en Natasja waren/zijn heel close, de ex van Natatsja, Milton ook een kickboxer. Het gesprek van Huub en Natasja over de Endsta tapes destijds. ik vind het maar vreemd allemaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:44 schreef Dark het volgende:
En Hans Hondekop zou daar een mateloze bewondering voor hebben?.....................
I feel you Sherlockquote:Op zondag 3 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf een hele nare smaak in mijn mond houden over de connectie tussen de Endstra tapes en de geplande ontvoering van J de Mol jr. door Holleeder. Zowel Hondenkop als Dick Vrij komen voor in de Endstra tapes. Brian en Natasja waren/zijn heel close, de ex van Natatsja, Milton ook een kickboxer. Het gesprek van Huub en Natasja over de Endsta tapes destijds. ik vind het maar vreemd allemaal.
Call me paranoia maar dat het niet klopt weet ik wel zeker. Tot zover de FOK Sherlock.
Nice thought!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Hans en Dick Vrij in de kooi
zijn, om de ontvoering van Brian voor te bereiden .....
OT: Huub mag nu een partij schaken tegen de grootmeester, die met een dame achterstand speelt.
Diezelfde fysio die net nog dacht dat hij wellicht iets gebroken had in z'n arm??quote:Op zondag 3 februari 2008 17:03 schreef Dark het volgende:
De fysio vindt dat Brian er VOL tegenaan moet gaan, dit is zijn kans!
Brian vindt dat de kop van Yuri oud is..........hij weet het niet?
De fysio vindt dat Brian dan in het voordeel is, als die Yuri ouder zou zijn....iets met conditie..........
Yep!..........Dezelfde ! ! !quote:Op zondag 3 februari 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Diezelfde fysio die net nog dacht dat hij wellicht iets gebroken had in z'n arm??
En nog een keer..... Huub zat te blaten want Milton Felter komt niet voor in de Endstra-tapes....quote:Op zondag 3 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf een hele nare smaak in mijn mond houden over de connectie tussen de Endstra tapes en de geplande ontvoering van J de Mol jr. door Holleeder. Zowel Hondenkop als Dick Vrij komen voor in de Endstra tapes. Brian en Natasja waren/zijn heel close, de ex van Natatsja, Milton ook een kickboxer. Het gesprek van Huub en Natasja over de Endsta tapes destijds. ik vind het maar vreemd allemaal.
Call me paranoia maar dat het niet klopt weet ik wel zeker. Tot zover de FOK Sherlock.
Je vindt zijn vrouw lief?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog een keer..... Huub zat te blaten want Milton Felter komt niet voor in de Endstra-tapes....
De kans dat ze elkaar allemaal kennen is natuurlijk vrij groot... als ze in datzelfde kickbox-wereldje zitten.
Ik ken degene die het gala op 17 februari waarschijnlijk presenteert ook, zegt dat wat over mij??
[sub]Ik vind het een hufter van t zuiverste water, maar ik ben wel op z'n trouwerij geweest...[/sub]
Als Huub zat te blaten waarom schrok Natasja dan zo, ze was behoorlijk onder de indruk na dat gesprek en wilde ook direct naar de FEBO. Ons kent ons snap ik ook en wat jij doet in je vrije tijd gaat me niks aan.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
En nog een keer..... Huub zat te blaten want Milton Felter komt niet voor in de Endstra-tapes....
De kans dat ze elkaar allemaal kennen is natuurlijk vrij groot... als ze in datzelfde kickbox-wereldje zitten.
Ik ken degene die het gala op 17 februari waarschijnlijk presenteert ook, zegt dat wat over mij??
Ik vind het een hufter van t zuiverste water, maar ik ben wel op z'n trouwerij geweest...
Kan ik me nog goed herinneren............quote:Op zondag 3 februari 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Huub zat te blaten waarom schrok Natasja dan zo, ze was behoorlijk onder de indruk na dat gesprek en wilde ook direct naar de FEBO. Ons kent ons snap ik ook en wat jij doet in je vrije tijd gaat me niks aan.
Ach, ze mogen allemaal van tijd tot tijd dingen terugzien, dat is niks bijzonders, daar hoor ik Huub en Jaap ook regelmatig over.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:15 schreef Dark het volgende:
Brian vertelt dat hij een aantal stukjes op VV kan lezen over zijn vorderingen.........en andere zaken!
scriptquote:Op zondag 3 februari 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Huub zat te blaten waarom schrok Natasja dan zo, ze was behoorlijk onder de indruk na dat gesprek en wilde ook direct naar de FEBO. Ons kent ons snap ik ook en wat jij doet in je vrije tijd gaat me niks aan.
(Dagverslagen van VV)quote:Op zondag 3 februari 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Ach, ze mogen allemaal van tijd tot tijd dingen terugzien,
dat is niks bijzonders, daar hoor ik Huub en Jaap ook regelmatig over.
Was dit de arm, die hij onder de deken gebruikte?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
De fysio denkt dat er iets gebroken is in zijn hand of onderarm. Hij adviseert Brian er vandaag nog een foto van te laten maken.
[ afbeelding ]
Dat er iets enorm scheef zit in dat hok is me meer dan duidelijk en ik heb daar zelf ook zo m'n theorieën over.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |