OK, thanx.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:06 schreef Margo37 het volgende:
Dat Amanda op moest rotten kwam het op neer, heb zelf ff geen streams maar dit komt van Nowlive:
Zou mij niets verbazen van die laffe klootzak ...............quote:Op zondag 3 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Brian excuses aan het zoeken is om niet te vechten.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft gewonnen van de grootmeester, you go Japio.![]()
Dan gaat de wedstrijd toch niet door? Gebroken botten lijken me niet je van het.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
De fysio denkt dat er iets gebroken is in zijn hand of onderarm. Hij adviseert Brian er vandaag nog een foto van te laten maken.
[ afbeelding ]
Het is zondag, net zoals alle voorgaande zondagen. De bewoners zien het ook vaak als hun vrije dag, wat me ook wel terecht lijkt.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:21 schreef webextreme.nl het volgende:
Jeetje bijna half 5 en nog hetzelfde topic als vanacht 12uur... gebeurt niet al te veel meer daar in dat huisje.
17/2/2008quote:Op zondag 3 februari 2008 16:24 schreef Ziet het volgende:
wanneer is die wedstrijd van brian eigenlijk?
We hadden de afgelopen dagen ook al een keer een 17+ en 18+ uurs COS ........quote:Op zondag 3 februari 2008 16:21 schreef webextreme.nl het volgende:
Jeetje bijna half 5 en nog hetzelfde topic als vanacht 12uur... gebeurt niet al te veel meer
daar in dat huisje.
Vanavond om 21.30 uur op SBS 6!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is zondag, net zoals alle voorgaande zondagen. De bewoners zien het ook vaak als hun vrije dag, wat me ook wel terecht lijkt.
Misschien dat ze met het eten nog even los gaan op Claire maar meer spanning zit er niet in vandaag.
Gelukkig hebben we Joran nog!
quote:
Rug doet ook al auwie. Als ik dit allemaal zo hoor kan hij rechtstreeks naar revalidatiecentrum De Hoogstraat, bij mij om de hoek. Kan ik hem toch nog verrot schelden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef mootie het volgende:
Dan gaat de wedstrijd toch niet door? Gebroken botten lijken me niet je van het.
Goedemiddag allen!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef mootie het volgende:
Brian mag geen trappen op zijn arm meer hebben.
Aka Paraday.quote:
We hebben zo een verslaggever nodig.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:34 schreef Dark het volgende:
De fysio vertelt dat alle vechters in de rij stonden toen er bekend werd dat Brian mee zou doen met de K1.
Ik heb begrepen dat dieenebart ieder jaar aanwezig tijdens dat slachtingsgala. Ik vertrouw op een mooi verslag en caps van hem.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:35 schreef noekje het volgende:
We hebben zo een verslaggever nodig.Ik geloof er niks van als zij euforisch binnenstappen in die kooi.
Ik begrijp dat ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |