abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56500686
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het was de verpakking, er is zelfs nog een cap van. Het was Brian met zijn dirty mind die er een gebruikte condoom van maakte.
Dat is nou eenmaal het niveau van Brian, Amanda etc. En zo wordt dat op tv gebracht als het beigen tegen Claire, hoe het er daadwerkelijk aan toe ging is niet van belang (in het geval dat iemand anders dan Brrr aangepakt wordt)
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 14:59:22 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_56500730
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef mootie het volgende:
Amanda doet haar pruik, IN HAAR BADJAS, beetje de laatst levende plukjes doodtangen. Brian ziet er heerlijk crimineel uit te zien met zijn blauwe oog. De mannen praten over schaken.
Ze zei gisteren dat haar eigen haar zooooooo gezond is op dit moment, ze denkt er zelfs over haar eigen pony onder de pruik uit te laten komen van de week. Ik kan niet wachten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56500780
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef coldstar het volgende:

[..]

Je hoeft het helemaal niet met mij eens te zijn, maar gelijk een conclussie geven omdat een ander zegt dat het waarschijnlijk de verpakking was.... Het was niet de verpakking. Er stond wel degelijk dat het, het condoom was. De bewoners vonden het nog erg smerig van Claire, dat ze het zo oppakte. Dat zou bij de verpakking niet zo veel uit maken....
Het was de verpakking.En Brian overdreef de zaak.
pi_56500824
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:54 schreef CHAOS_ het volgende:

[..]

Jij gelooft dus vv, nu is het toevallig zo dat ik het zelf op de streams heb gezien. Ja het was de verpakking, Claire was ook nog verbaasd toen ze het vernam, ze gingen met hun allen naar de mb, nou ja allen, Brian, Jaap, Mike en Claire. Claire schoot in de lach en zei tsjeee het is de verpakking en ja het was de verpakking, ze pakte het ook zo maar op met haar blote handen, wierp het in de afval bak en waste haar handen, smerig hoor !!!!!!!!
Conclusie geloof nooit zomaar vv, wat Huub aangaat, beter geloof vv nooit wat Huub aangaat.
Ik heb het niet zelf gezien. Alles wat ik hierover schrijf, heb ik op DGK site gelezen. Dan geven ze daar de verkeerde lezing van het verhaal....
pi_56500854
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:04 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik heb het niet zelf gezien. Alles wat ik hierover schrijf, heb ik op DGK site gelezen. Dan geven ze daar de verkeerde lezing van het verhaal....
Nou ja zeg, dat doen ze anders noooooooit
pi_56500888
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou kijk, daar heb ik natuurlijk over nagedacht, maar ik ben bang dat ik me niet in kan houden en Brian ga uitschelden voor wifebeater. Verschillende users hier, waaronder Cc, hebben mij afgeraden om te gaan omdat er wrs veel toeschouwers zich aangesproken voelen en ik niet levend de zaal zal verlaten.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 15:08:35 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_56500890
VV komt bijna klaar op Amanda, wat een gekleurd stukje weer.

14:52 - Ga zo door Amanda!
quote:
Amanda snapte de hint van Brian en heeft zich teruggetrokken in haar favoriete plek van het huis: de kapsalon! Ze heeft wel nog steeds haar badjas aan maar ziet er al een stuk wakkerder uit dan een uur geleden. Wat heeft Amanda verder voor plannen vandaag? Zal ze weer een kwartiertje gaan oefenen op de piano, zoals ze heeft afgesproken met haar leraar? Gisteren was ze wel goed bezig! Ga zo door Amanda!
Wat was dat voor hint eigenlijk?
― Mark Twain
pi_56500937
quote:

[..]

Serieus, vv geeft eigenlijk altijd een kromme omschrijving van welk gebeuren dan ook in de villa. 99% is gelul en een foutieve weergave van de feiten.
Go hard or go home
pi_56500953
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou ja zeg, dat doen ze anders noooooooit
Kom op zeg, doe is niet zo kinderachtig. Alsof Huub altijd in een kwaad daglicht wordt gezet daar. Nou even niet zo zielig doen dat staat zo trutig....
  Moderator zondag 3 februari 2008 @ 15:11:15 #235
184769 crew  Deisyy
pi_56500964
quote:

[..]

Duh!!!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 15:11:34 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_56500971
Brian is weer druk met zijn ho's en het afknallen van andere pimps. Zijn gezicht staat op onweer.

― Mark Twain
pi_56500988
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

'Kies ervoor!! Ga je weg of ga je me boos maken??'
Dat klinkt als, hoeveel lettergrepen?
Go hard or go home
  Moderator zondag 3 februari 2008 @ 15:12:21 #238
184769 crew  Deisyy
pi_56500991
Ik zag gisteravond Paul de Leeuw met een pruik en kon niet anders dan aan Amanda denken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56501023
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef coldstar het volgende:

[..]

Kom op zeg, doe is niet zo kinderachtig. Alsof Huub altijd in een kwaad daglicht wordt gezet daar. Nou even niet zo zielig doen dat staat zo trutig....
Ik doe helemaal niet zielig. Het is gewoon een feit dat VV over het algemeen maar een beetje in de ruimte lult. Dat je daar pas zo laat achter moet komen is gewoon jammer.
pi_56501050
quote:

[..]

Dat is ouwe koek hoor, dat ze daar een draai aan de waarheid geven.
pi_56501138
Klaar nu over het condoom of de verpakking.
Het was iig wel een keer veilig!
Go hard or go home
  zondag 3 februari 2008 @ 15:24:25 #242
168951 STAP01
body and brain
pi_56501233
De rollen zijn omgedraait! Victoria Beckham is in de voetsporen getreden van haar grote idool Amanda!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_worden__.html?p=6,1
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 15:42:51 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_56501560
Jeetje, Jaap heeft alweer gewonnen, toppie.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 15:47:08 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_56501638
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:24 schreef STAP01 het volgende:
De rollen zijn omgedraait! Victoria Beckham is in de voetsporen getreden van haar grote idool Amanda!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_worden__.html?p=6,1
Jammer dat Amanda de krant nooit leest, ze zou hysterisch geworden zijn door dit artikel, zo van: Zie je wel, Victoria denkt net als ik, mode ontwerpen is zoooooo 2008.
― Mark Twain
pi_56501741
Kom op jongens, pak Brian die psp eens af. Hij is daar toch zeker 4 uur per dag druk mee. De rest van zijn tijd verdeeld hij over slapen, eten en neuken.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 15:54:40 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_56501810
Brian heeft zich teruggetrokken , hij stoorde zich wrs aan Amanda. Hij heeft nl een chainsaw gewonnen in het spel en kan nu pimps kapotzagen. Ach, een mens moet een hobby hebben toch ? Of zou hij aan Yuri denken?

― Mark Twain
  zondag 3 februari 2008 @ 15:56:09 #247
168951 STAP01
body and brain
pi_56501839
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Kom op jongens, pak Brian die psp eens af. Hij is daar toch zeker 4 uur per dag druk mee. De rest van zijn tijd verdeeld hij over slapen, eten en neuken.
ben ik met je eens. het voordeel is wel dat als Amanda wat aan Brian vraagt tijdens zijn spelletje hij dat heel irritant vindt. Amanda vindt het ook irritant dat hij alleen maar aandacht heeft voor dat apparaat. kan evt. een ruzie opleveren.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56501877
Hoeft Brian vandaag niet te trainen. Hij kan toch ook iets doen zonder Hans Hondenkop. Gewoon wat rennen in de tuin of zo. Met gebogen rug op een bed zitten PSP-en lijkt me niet geweldig voor je conditie
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 16:04:52 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_56502025
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:57 schreef Verida het volgende:
Hoeft Brian vandaag niet te trainen. Hij kan toch ook iets doen zonder Hans Hondenkop. Gewoon wat rennen in de tuin of zo. Met gebogen rug op een bed zitten PSP-en lijkt me niet geweldig voor je conditie
Ja maar, ja maar, hij beukt virtueel pimps in elkaar, zou dat helpen?

Edit: Er is al iemand binnengekomen om met hem te trainen, oh nee, het is de fysio.
― Mark Twain
pi_56502058
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat Amanda op moest rotten kwam het op neer, heb zelf ff geen streams maar dit komt van Nowlive:

Amanda voegt zich bij Brian in de chill en wil een gesprek beginnen maar wordt afgewimpeld met “Wacht even.” Ze doet haar nagels en wacht inderdaad even maar Brian kan zich maar niet losrukken van de PSP. Wat doet dat huis trouwens met ze? Al weken lang halen Mike en Huub hun neus op alsof hun leven ervan afhangt en nu begint Brian ook al. Komt misschien door die tik van gisteren? Amanda heeft klein half uurtje in een blad gebladerd, gelakt en wacht nog steeds. Voor ze zich kan aankleden moeten haar nagels droog zijn dus zolang aandacht van Brian er niet inzit wordt er muziek opgezet. Goed hard. “Ik ken je zo niet” probeerde ze tussendoor nog maar ook dat mocht niet baten. Amanda is even op zichzelf aangewezen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')