Dat is nou eenmaal het niveau van Brian, Amanda etc. En zo wordt dat op tv gebracht als het beigen tegen Claire, hoe het er daadwerkelijk aan toe ging is niet van belang (in het geval dat iemand anders dan Brrr aangepakt wordt)quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was de verpakking, er is zelfs nog een cap van. Het was Brian met zijn dirty mind die er een gebruikte condoom van maakte.
Ze zei gisteren dat haar eigen haar zooooooo gezond is op dit moment, ze denkt er zelfs over haar eigen pony onder de pruik uit te laten komen van de week. Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef mootie het volgende:
Amanda doet haar pruik, IN HAAR BADJAS, beetje de laatst levende plukjes doodtangen. Brian ziet er heerlijk crimineel uit te zien met zijn blauwe oog. De mannen praten over schaken.
Het was de verpakking.En Brian overdreef de zaak.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niet met mij eens te zijn, maar gelijk een conclussie geven omdat een ander zegt dat het waarschijnlijk de verpakking was....Het was niet de verpakking. Er stond wel degelijk dat het, het condoom was. De bewoners vonden het nog erg smerig van Claire, dat ze het zo oppakte. Dat zou bij de verpakking niet zo veel uit maken....
Ik heb het niet zelf gezien. Alles wat ik hierover schrijf, heb ik op DGK site gelezen. Dan geven ze daar de verkeerde lezing van het verhaal....quote:Op zondag 3 februari 2008 14:54 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Jij gelooft dus vv, nu is het toevallig zo dat ik het zelf op de streams heb gezien. Ja het was de verpakking, Claire was ook nog verbaasd toen ze het vernam, ze gingen met hun allen naar de mb, nou ja allen, Brian, Jaap, Mike en Claire. Claire schoot in de lach en zei tsjeee het is de verpakking en ja het was de verpakking, ze pakte het ook zo maar op met haar blote handen, wierp het in de afval bak en waste haar handen, smerig hoor !!!!!!!!
Conclusie geloof nooit zomaar vv, wat Huub aangaat, beter geloof vv nooit wat Huub aangaat.
Nou ja zeg, dat doen ze anders noooooooitquote:Op zondag 3 februari 2008 15:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gezien. Alles wat ik hierover schrijf, heb ik op DGK site gelezen. Dan geven ze daar de verkeerde lezing van het verhaal....
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou kijk, daar heb ik natuurlijk over nagedacht, maar ik ben bang dat ik me niet in kan houden en Brian ga uitschelden voor wifebeater. Verschillende users hier, waaronder Cc, hebben mij afgeraden om te gaan omdat er wrs veel toeschouwers zich aangesproken voelen en ik niet levend de zaal zal verlaten.
Wat was dat voor hint eigenlijk?quote:Amanda snapte de hint van Brian en heeft zich teruggetrokken in haar favoriete plek van het huis: de kapsalon! Ze heeft wel nog steeds haar badjas aan maar ziet er al een stuk wakkerder uit dan een uur geleden. Wat heeft Amanda verder voor plannen vandaag? Zal ze weer een kwartiertje gaan oefenen op de piano, zoals ze heeft afgesproken met haar leraar? Gisteren was ze wel goed bezig! Ga zo door Amanda!
Serieus, vv geeft eigenlijk altijd een kromme omschrijving van welk gebeuren dan ook in de villa. 99% is gelul en een foutieve weergave van de feiten.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gezien. Alles wat ik hierover schrijf, heb ik op DGK site gelezen. Dan geven ze daar de verkeerde lezing van het verhaal....
Kom op zeg, doe is niet zo kinderachtig. Alsof Huub altijd in een kwaad daglicht wordt gezet daar. Nou even niet zo zielig doen dat staat zo trutig....quote:Op zondag 3 februari 2008 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat doen ze anders noooooooit
Duh!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 15:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
'Kies ervoor!! Ga je weg of ga je me boos maken??'quote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
VV komt bijna klaar op Amanda, wat een gekleurd stukje weer.
14:52 - Ga zo door Amanda!
[..]
Wat was dat voor hint eigenlijk?
Ik doe helemaal niet zielig. Het is gewoon een feit dat VV over het algemeen maar een beetje in de ruimte lult. Dat je daar pas zo laat achter moet komen is gewoon jammer.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe is niet zo kinderachtig. Alsof Huub altijd in een kwaad daglicht wordt gezet daar. Nou even niet zo zielig doen dat staat zo trutig....
Dat is ouwe koek hoor, dat ze daar een draai aan de waarheid geven.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jammer dat Amanda de krant nooit leest, ze zou hysterisch geworden zijn door dit artikel, zo van: Zie je wel, Victoria denkt net als ik, mode ontwerpen is zoooooo 2008.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:24 schreef STAP01 het volgende:
De rollen zijn omgedraait! Victoria Beckham is in de voetsporen getreden van haar grote idool Amanda!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_worden__.html?p=6,1
ben ik met je eens. het voordeel is wel dat als Amanda wat aan Brian vraagt tijdens zijn spelletje hij dat heel irritant vindt. Amanda vindt het ook irritant dat hij alleen maar aandacht heeft voor dat apparaat. kan evt. een ruzie opleveren.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Kom op jongens, pak Brian die psp eens af. Hij is daar toch zeker 4 uur per dag druk mee. De rest van zijn tijd verdeeld hij over slapen, eten en neuken.
Ja maar, ja maar, hij beukt virtueel pimps in elkaar, zou dat helpen?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:57 schreef Verida het volgende:
Hoeft Brian vandaag niet te trainen. Hij kan toch ook iets doen zonder Hans Hondenkop. Gewoon wat rennen in de tuin of zo. Met gebogen rug op een bed zitten PSP-en lijkt me niet geweldig voor je conditie
Dat Amanda op moest rotten kwam het op neer, heb zelf ff geen streams maar dit komt van Nowlive:quote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
VV komt bijna klaar op Amanda, wat een gekleurd stukje weer.
14:52 - Ga zo door Amanda!
[..]
Wat was dat voor hint eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |