zie je PMquote:Op maandag 4 februari 2008 01:33 schreef spooky1234 het volgende:
Het gaat om;
[stelling] Daury = Paul van der Sloot! (onderbouwd)
Ik begrijp dat mods een wildgroei van Joran topics tegen willen gaan maar mijn openingspost was uitgebreid en een toevoeging op de bestaande onderwerpen, ik kon niets vinden wat er close enough was.
Ik zou de mods daarom willen verzoeken nogmaals mijn post te lezen en dan te heroverwegen om de topic open te gooien; Buzzer suggereerde in zijn slotje dat mijn topic dubbel zou zijn maar verwees in zijn slotje naar een topic vol met oneliners en zonder diepgang die ik wilde creeren met mijn topic.
Alvast bedankt.
Inderdaad dat was een snelle reactie, waarvoor bedankt.quote:
Daury is de zogenaamde vriend.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:27 schreef Loedertje het volgende:
Waarom is *De vriend* van Joran = ... dicht
Ik weet het namelijk nog steeds niet.
ik zit me helemaal de tering te modden, maar dit forum loopt gewoon te snel om alles bij te houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:18 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zit zo eens de topics in het thematopic te bekijken, en ik moet zeggen dat me toch een vreemd gevoel bekruipt...
In mijn ogen draagt dit alleen maar bij aan het vergroten van de "massahysterie", en elkaar "opstoken"...
Er zou wat mij betreft heel erg veel meer gemodereerd mogen worden, om juist dit soort dingen te voorkomen...
Just my two cents though...
Omdat bagger.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Dromen over Joran vd Sloot Waarom slotje
quote:
Het ligt waarschijnlijk aan het mergen danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:34 schreef Ryan3 het volgende:
Hoi..
Een vraag van mij:
Ik had een topic geopend dat gemerged is met het bestaande topic 'Daury', maar nu kan ik daar niet meer de reacties in volgen. Heeft dat met het mergen te maken?
Ontmergen gaat niet, denk je.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Het ligt waarschijnlijk aan het mergen danIk heb geen idee of wij daar iets aan kunnen doen....
Nee, topics kunnen splitsen is een grote wens van ons allen.quote:
? helemaal niet ik vraag gewoon wie er ook droomt over Joranquote:
Je weet zelf ook wel dat het gewoon een onzinnig topic is. We willen het hier graag een beetje 'serieus' houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? helemaal niet ik vraag gewoon wie er ook droomt over Joran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |