moet je alleen ff ergens een blond lijk vandaan zien te toveren..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het dankzij een topic van Postmortum: Ik ga als Joran van der Sloot
Mijn vriendinquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
moet je alleen ff ergens een blond lijk vandaan zien te toveren..
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft mijn vriendin dat pak weggegooid met de verhuizing omdat dat niet in het huis bij het interieur zou passen![]()
![]()
quote:
Zou verplicht moeten worden!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef gelly het volgende:
Je verkleden om te zuipen, welke debiel bedenkt zoiets ?
Als je een lekker wijf was geweest had je op mijn kosten mee mogen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb geen geld om carnaval te vieren, anders deed ik het nu ook.
Geen geld hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb geen geld om carnaval te vieren, anders deed ik het nu ook.
zeg krijg ik geld als jouw oppak aen uitlever aan bubba de neger?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het dankzij een topic van Postmortum: Ik ga als Joran van der Sloot
joran heeft helemaal niemand vermoordquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
hoe kan je nou als joran van der sloot gaan ?
Alsof je echt iemand gaat doodvermoorden tijdens carnapwn
iemand doodneucken is ook vermoorden mi.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
joran heeft helemaal niemand vermoord![]()
Hij heeft alleen iemand geneukt en toen in zee gedumpt
ga je toch als rotterdammer, liepen er veel zo in de stad!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
KUTZOOI
Wilde ik me net om gaan kleden om als Bassie (ja die van Adriaan) verkleed richting stad te gaan. Heeft mijn vriendin dat pak weggegooid met de verhuizing omdat dat niet in het huis bij het interieur zou passen![]()
![]()
Nu moet ik als "casual" gaan![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig is de enige manier om plezier te hebben carnaval vieren..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:11 schreef snorfiets het volgende:
Ik vind het echt gay dat sommige mensen geen plezier willen hebben, carnavalzeikerds heb ik het dus over.
In je vorige huis hè, daar paste je Bassie-pak wel bij het interieur?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
KUTZOOI
Wilde ik me net om gaan kleden om als Bassie (ja die van Adriaan) verkleed richting stad te gaan. Heeft mijn vriendin dat pak weggegooid met de verhuizing omdat dat niet in het huis bij het interieur zou passen![]()
![]()
Nu moet ik als "casual" gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Studentenhuis he. Hong ie gewoon aan de haak tegen de kastdeur aan.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:34 schreef vamos1 het volgende:
[..]
In je vorige huis hè, daar paste je Bassie-pak wel bij het interieur?
Dat is net zo erg als je kerstboom het hele jaar in de woonkamer laten staanquote:Op zondag 3 februari 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Studentenhuis he. Hong ie gewoon aan de haak tegen de kastdeur aan.
KanKerKickquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef Devlinsect het volgende:
Met carnaval krijg je wel zoenen van evt. lekkere secretaressen TS. Dus niet zo klagen een nieuw pak kopen en er weer voor gaan.
Niet meer inmiddelsquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:33 schreef Zelfspotter het volgende:
Verkapt 'ik heb een vriendin' topic.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef Devlinsect het volgende:
Met carnaval krijg je wel zoenen van evt. lekkere secretaressen TS. Dus niet zo klagen een nieuw pak kopen en er weer voor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |