Ik vind zelf de support via het forum van antagonist wel prima. Enneuh, niet door kunnen groeien? tegen de tijd dat je boven die 60 GB per maand uit komt, ga je toch naar een heel andere manier van hosting kijken. En dat kan ook weer bij antagonist. Of je verhuist je domein. Ik zou me daar voorlopig niet al te sappel om maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 10:28 schreef Houtworm het volgende:
Ja die had ik al gezien. Maar niet door kunnen groeien en matige hulp staat mij niet zo aan.
www.servage.netquote:Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef Troonwoord het volgende:
Ik zoek dus een goede webhost .. wat is nu de beste in prijs en kwaliteit ??
Wil dus per jaar betalen en niet per maand.
Dat is dus alleen nuttig als je een site ter grootte van fok runt ofzo...quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:47 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
www.servage.net
Erg tevreden over. Ze reageren op mailtjes vrijwel altijd binnen 5 minuten.
Er staat op de website 6.35 euro per maand, maar je betaalt gewoon per jaar. Als je de couponcode MEGA gebruikt krijg je iets van 35% korting, het kost me iets van 51 euro per jaar voor 510 GB ruimte en 5 TB bandbreedte.
Of veel streamtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is dus alleen nuttig als je een site ter grootte van fok runt ofzo...
voor normale hosting: one.com, antagonist.nl ofzo...
dat is bij ongeveer alle prijsvechters.quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Je mag maar één site hosten.
Ik mag mijn eigen bedrijf natuurlijk niet promoten, maar ik wil jou eerlijke mening hierover.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Langzaam aan beginnen kan bij iedere host.
Mijn eerste gedachte is (zoals bij zo veel hosts): veel te duur. Bovendien krijg je bij het starterpakket geen databases. Beetje raar.
Dat doen de meeste hosts op aanvraag welquote:Op zondag 16 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
Ik zou graag een webhost hebben waar ik plaatje kan zetten zodat ik die bijvoorbeeld op fok kan tonen. Maarrrrrr.. ik heb niet zo'n zin dat oplettende lezertjes vervolgens de url in whois tikken en dan mijn complete doopceel lichten.
Zijn er webhosters waarbij je persoonsgegevens onzichtbaar blijven?
Oh ja, ander dommig vraagje; hoeveel verkeer genereert zoiets zo'n beetje? Niet te grote foto'tjes die bekeken worden vanaf een forum als fok?
Weet je dat zeker? Ik dacht dat, iedergeval voor .nl, het verplicht is dat die info er staat. Alleen als je een erg goede reden hebt en deze voorlegt aan sidn zelf is er een kans dat ze het weghalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hosts op aanvraag wel
Je huidige abonnement opzeggen (deze blijft het dan wel doen tot waarvoor je betaald hebt als het goed is!). Wel even melden dat je gaat verhuizen en of ze zo vriendelijk willen zijn om daar aan mee te werken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef IkWilbert het volgende:
En qua verhuizing? eerst mijn huidige opzeggen cq doorgeven dat ik mijn .nl adres wil verhuizen of eerst bij een nieuwe provider aanmelden.
Doe maar eens een whois op classpc.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik dacht dat, iedergeval voor .nl, het verplicht is dat die info er staat. Alleen als je een erg goede reden hebt en deze voorlegt aan sidn zelf is er een kans dat ze het weghalen.
Domeinnaam verandering? Je bedoelt verandering van de persoonsgegevens neem ik aan...quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
En daarmee is het hosting bedrijf niet de eigenaar geworden van de domein naam?
Ik zit bij antagonist maar daar doen ze niet aan domein naam verandering. Best jammer...
10eurohost is op zich best een goede hosterquote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkopere hostingprovider voor vooral mijn email. Ik heb een .nl adres wat ik met name voor de mail gebruik. Een website heb ik niet echt... staan wat test dingen op.
Ik betaal nu iets van 55 euro per jaar en volgens mij kan dit wel goedkoper. Iemand tips?
Is bijvoorbeeld hosting2go.nl iets? Of misschien 10eurohost.nl?
Hoeft niet super betrouwbaar te zijn als de mail maar een beetje fatsoenlijk werkt.
En qua verhuizing? eerst mijn huidige opzeggen cq doorgeven dat ik mijn .nl adres wil verhuizen of eerst bij een nieuwe provider aanmelden.
Ik vind ze toch behoorlijk duur voor een 'discounter'.quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 19:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
10eurohost is op zich best een goede hoster. Ze zitten in het netwerk van Denit, een van de grotere spelers op de (Nederlandse) markt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |