abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:03:14 #126
34286 Yzord
Euroknallert
pi_61394777
Momenteel telefonisch ook niet meer te bereiken en de server ligt er al vanaf vannacht uit.

(sorry voor mijn gal, maar men gerust weten wat er momenteel met deze hoster aan de hand is)
Ik heb liever dat ze vragen waarom ik nog geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom ik een standbeeld heb.
pi_61606956
Neostrada heeft nu haar nieuwe website online.
Er is nu ook klanten login! ( maar ik heb geen flauw idee hoe in te loggen / waar te registreren / waar ik wachtwoord moet vinden )
Nieuwsberichten worden nu als een RSS feed weergegeven, niet eens de moeite genomen om een "nieuws" pagina te maken. Site was zeker al klaar en toe bedacht men "maar waar moeten we nu ons nieuws plaatsen?"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_61607231
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:16 schreef mikekiwi het volgende:
Ben nu bezig met het zoeken van een webhost voor de nieuwe site voor de muziekvereniging van vrouwlief. Aanraders hier genoeg, maar terwijl ik overal iets lees over uptime in het verleden etc. lees ik nooit iets over hoe betrouwbaar een partij is op de lange termijn.
Natuurlijk verwacht ik geen kristallen bol-werk, want voorspellen kunnen we geen van allen, maar zijn er in het verleden veel webhosters op de fles gegaan, resulterend in een boel websites die uit de lucht waren.
Hoezeer moet ik me hierover druk maken als ik naar een Antagonist kijk als suggestie?

Andere vraag: als ik bij provider A een Joomla installatie heb staan, in hoeverre is het dan mogelijk om na een migratie naar provider B daar een exacte kopie van die site (dus incl. databaseinhoud) weer werkend te krijgen. Is dan alleen belangrijk dat de PHP en MySQL-versies overeenkomen?
Of is er meer nodig?

Thanks!
Ik zit zelf bij antagonist, en heb er nooit problemen mee gehad.

Websites overzetten is een kwestie van de bestanden copiėren, de databases kun je exoprteren en importeren. Als er de zelfde versie van PHP en MySQL draait moet het prima kunnen. Zo niet in 99% van de gevallen ook.
Wat wel interessant zou kunnen zijn is hoeveel databases je mag aanmaken... als je er minder mag aanmaken dan je momenteel gebruikt moet je ze samenvoegen, en de querys veranderen...
  donderdag 25 september 2008 @ 18:52:46 #129
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_61911421
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Een "echte" webshop is juist heel makkelijk: osCommerce.
Mijn huidige favoriete hoster (al een paar jaar trouwens): www.WebReus.nl . Goedkoopste pakket is prima, ben je voor iets van 18 euro per jaar klaar (ruim binnen de 10 euro per maand). osCommerce installeer je met een paar klikken, voor configuratie en Dutch language pack moet je wel wat meer moeite doen, maar het oscommerce-forum is erg bruikbaar.
Ik heb nu net mijn abbo bij webreus verlengd en ge-upgrade naar dat power abbonementje van een tientje per jaar duurder.

3gb aan storage en 50Gb aan bandbreedte per maand.

Ben dus wel erg tevreden met die toko!
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:23:16 #130
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_62176390
Ik stop met servage.net! Ik zeg het per direct op tot verval datum. De laatste tijd krijg ik niks anders dan fout meldingen:
Database Connection Failed
Error: Too many connections (1040)
Function Performed: CONNECT
Host/DB: ****************
Database Type: mysql

Ik ben het nu wel ziek mee....eens kijken of er nog een betere webhost is
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:29:23 #131
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62235501
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik stop met servage.net! Ik zeg het per direct op tot verval datum. De laatste tijd krijg ik niks anders dan fout meldingen:
Database Connection Failed
Error: Too many connections (1040)
Function Performed: CONNECT
Host/DB: ****************
Database Type: mysql

Ik ben het nu wel ziek mee....eens kijken of er nog een betere webhost is
Ik heb juist bijna nooit problemen met Servage gehad, vooral de klantenservice is de beste die ik ooit heb gehad. Ok phpmyadmin was wel altijd heel langzaam. Heb de hosting een paar maanden geleden alleen opgezegd (na een jaar) omdat ik het niet meer nodig had. Maar nu zie ik dat de prijzen zijn gedaald en met de coupon code MEGA is het nog maar ¤3,50 per maand, voor 510 GB ruimte en 5010 GB bandbreedte, en het is toch wel fijn dat mijn computer dan niet meer 24/7 aan hoeft te staan om bij mijn school bestanden enz te komen.

Alleen nog ff een leuke domeinnaam verzinnen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:01:56 #132
34663 SpeedyGJ
pi_62245326
Mah ik heb er anders continu last van ik vind het erg jammer.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:08:23 #133
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62245543
Mail ze er ff over?
pi_62269895
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef deepart het volgende:
Ik heb een .com adress met host aangemaak, 35 euro per jaar in totaal dus dat is netjes. Alleen wat me niet aanstaat is dat in de whois echt al mijn gegevens staan, zelfs mijn 06 nummer... Ik wil dat weg hebben..
Dat is precies het enige ding wat mij tegenhoudt om daar een nieuw hosting pakket aan te vragen. Heb jij dit ondertussen al kunnen oplossen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:15:25 #135
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_62270507
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Blijkbaar zit je op een drukke bak, waardoor je deze meldingen krijgt. Wellicht vragen of ze je willen overzetten naar een iets rustigere machine?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:17:29 #136
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_62270567
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat is precies het enige ding wat mij tegenhoudt om daar een nieuw hosting pakket aan te vragen. Heb jij dit ondertussen al kunnen oplossen?
Enige wat je hier voor kan doen, is zelf het domein registreren bij een partij die ook 'private whois' aanbied zoals bijvoorbeeld Godaddy.
Je betaald dan een extra fee per jaar voor deze 'dienst', maar je whois-gegevens worden dan wel 'gehide' door informatie van deze dienst.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:55:33 #137
34663 SpeedyGJ
pi_62278371
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Blijkbaar zit je op een drukke bak, waardoor je deze meldingen krijgt. Wellicht vragen of ze je willen overzetten naar een iets rustigere machine?
Ik zal eens informeren hopelijk wordt het dan wat beter.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:50:26 #138
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_62286292
Heeft er iemand ervaring met Hostway ? wat zijn jullie bevindingen ?
pi_62394338
Ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare host met de volgende specificaties:

• Min. 5 subdomeinen
  • Min. 5 emailadressen
  • Min 500 mb ruimte
  • Niet héééél traag maar hoeft ook niet supersnel
  • PHP5/MySQL support
  • Poort 80 naar buiten niet gesloten ivm cURL
  • Max 30-40 euro per jaar

Weet iemand een host die aan deze dingen voldoet die een beetje prettig is? Hoe opener qua instellingen hoe beter.
  • "Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
    pi_62394371
    antagonist?
      zondag 19 oktober 2008 @ 13:15:41 #141
    225968 Houtworm
    I love Wood
    pi_62501368
    Moet je bij het zoeken van een host ook goed kijken naar de mogelijkheden om up te graden? Bijvoorbeeld als je site succesvol wordt en meer verkeer gaat krijgen?
    Of is het ook simpel om een site te verhuizen naar een andere host dan?

En wat zijn de verschillen tussen een host die 23 euro per jaar en 23 euro per maand vragen? Zit nogal een prijsverschil tussen...
    pi_62506264
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef Houtworm het volgende:
    En wat zijn de verschillen tussen een host die 23 euro per jaar en 23 euro per maand vragen? Zit nogal een prijsverschil tussen...
    Hoe bedoel je?
    Als de ene host 20 MB aanbied voor 23 euro per jaar en de andere 20 GB voor 23 euro per maand lijkt mij dat het verschil. Zeker in de hosting wereld is duur niet altijd beter.
    Heb bijvoorbeeld 2 website draaien bij antagonist, kost niet veel, uptime en bereikbaarheid/snelheid is heel goed. Een service telefoon nummer hebben ze echter niet.

Belangrijk is dus om eerst eens op een rijtje te zetten wat belangrijk voor je is (service, of veel ruimte) en dan te gaan zoeken naar een host.
    pi_62506737
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 @ 13:15 schreef Houtworm het volgende:
    Moet je bij het zoeken van een host ook goed kijken naar de mogelijkheden om up te graden? Bijvoorbeeld als je site succesvol wordt en meer verkeer gaat krijgen?
    Of is het ook simpel om een site te verhuizen naar een andere host dan?
    Je site verhuizen is meestal een kwestie van de bestanden kopiėren en evt de databases backuppen. Maar je hosting een beetje op de groei nemen kan natuurlijk nooit kwaad.
    quote:
    Ik heb hier heel lang naar lopen zoeken toen ik mijn host uitzocht, maar het grootste verschil is dat je bij die dure hosts gewoon keihard genaait wordt.

Als je site echt groot wordt, wordt het misschien interessant om over te gaan op dedicated hosting (dan krijg je een fisieke eigen server) of colocatie (zelf een server bouwen/kopen die zij dan in hun servercentrum plaatsen). Maar dat is een andere tak van sport met ook hele andere tarieven.
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:51 #144
    232112 wietse86
    programmeur
    pi_62513077
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
    neem anders een contact op met Houwink Webhosting.
    hier heb ik goede ervaringen mee en zij nemen je de zorgen uit handen bij verhuizen van een website.
    domeinen verhuizen is voor hun geen probleem.

dit hebben ze ook met mijn domein gedaan. Super service
      zondag 19 oktober 2008 @ 21:14:14 #145
    34663 SpeedyGJ
    pi_62513147
    Ik zal daar eens na kijken want ze zouden het oplossen, na nog geen verbetering, ik kijk het deze week even aan.
      zondag 19 oktober 2008 @ 22:14:39 #146
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_62514869
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef wietse86 het volgende:

[..]

neem anders een contact op met Houwink Webhosting.
    hier heb ik goede ervaringen mee en zij nemen je de zorgen uit handen bij verhuizen van een website.
    domeinen verhuizen is voor hun geen probleem.

dit hebben ze ook met mijn domein gedaan. Super service
    SPAM
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:13:10 #147
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_62560108
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 22:14 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

SPAM
    Dat valt wel mee hoor, zit niet eens een weblinkje bij.
    Het is gewoon een topic over betaald webhosting, dus hier mag het wel... In een ander willekeurig topic had het inderdaad anders opgevat kunnen worden.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      woensdag 22 oktober 2008 @ 17:10:26 #148
    34663 SpeedyGJ
    pi_62587209
    Ik ben weg gegaan bij servage.net. Alles leuk en aardig maar dat ze mijn account bannen omdat ik blijkbaar nog niet heb betaalt slaat alles! Op 25-04-2007 is mijn account ingegaan, op 25-04-2008 moest ik weer dokke maar blijkbaar is dit voor mijn ogen voorbij geschoten en ben ik door alle omstandigheden het helemaal vergeten, geen herinnering via mail of via account of wat dan ook maar...
    Anyway ik zal maar eens verdeer zoeken..
    pi_62591551
    En je domeinnamen dan?
      woensdag 22 oktober 2008 @ 20:07:33 #150
    34663 SpeedyGJ
    pi_62592198
    Die zijn nu ook gewoon weg....ik blijf bezig met domeinen aanvragen, ik ga nu een toepasselijke naam bedenken die ik gewoon kan houden in geval dat ik weer ga verhuizen of zo anyway het zit me allemaal wel goed...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')