abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57654818
even een C&P vanuit een ander gesloten topic:

Ik zit nu bij een (niet bepaald goedkope) partij die 15 seconden nodig heeft voor ca 30 queries... da's toch ridicuul of niet?

Het is één en hetzelfde cms die onmiddellijk na installatie (dus nog zonder aanpassingen) verschil in snelheid oplevert.
Beide draaien ze op een shared server. De ene is een server van "ons" in een serverpark, waarop pak 'm beet 50 sites gehost worden, (dus niet lokaal vanaf mijn machine) allemaal redelijk licht, de andere site wordt op een server van een betaalde partij gehost.

Ofwel beide installaties zijn volledig identiek... nou ja... de server waarop ie staat is anders.

Is het dan nog steeds reëel dat er zo'n enorm verschil in zit?
pi_57655976
Hoi!

ik zoek een nieuwe webhoster, middel groot pakketje, niet al te duur en goede service. Daarnaast gewoon php5, mysql etc. zonder extra kosten. Wat raden jullie me aan? Ik heb al wat rondgekeken naar bv hosting2go maar las toch wel erg veel negatieve ervaringen..
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:37:58 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_57656388
Hosting2go heb ik ook heel wat negatieve ervaringen mee en ze werken nog met PHP4 wat uiteindelijk een ellende werd. Ik heb een forum draaien die eerst op hosting2go stond, door een fout zijn alle berichten verloren, en ze konden geen backup meer sturen wel vergoeding gekregen maar er zijn meer dan 10.000 berichten verloren gegaan voor mij de reden om daar niet weer te hosten...

Ik zit bij servage.net, echter kost dit wel een beetje meer dan hosting2go
pi_57656603
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef jack4ya het volgende:
even een C&P vanuit een ander gesloten topic:

Ik zit nu bij een (niet bepaald goedkope) partij die 15 seconden nodig heeft voor ca 30 queries... da's toch ridicuul of niet?

Het is één en hetzelfde cms die onmiddellijk na installatie (dus nog zonder aanpassingen) verschil in snelheid oplevert.
Beide draaien ze op een shared server. De ene is een server van "ons" in een serverpark, waarop pak 'm beet 50 sites gehost worden, (dus niet lokaal vanaf mijn machine) allemaal redelijk licht, de andere site wordt op een server van een betaalde partij gehost.

Ofwel beide installaties zijn volledig identiek... nou ja... de server waarop ie staat is anders.

Is het dan nog steeds reëel dat er zo'n enorm verschil in zit?
15 seconden voor 30 queries bij een vers geinstalleerd cms is niet goed. Die trage server is vast te druk. Ik zou eens met die hoster gaan praten hoe ze denken het op te gaan lossen. Misschien voor de zekerheid eerst nog wel even dat cms herinstalleren, om zeker te weten dat daar niets fout is gegaan.

Een cms is niet zo zwaar dat 15 seconden voor 30 queries te verklaren is. 0,15 seconden klinkt al een heel stuk beter.
pi_57657834
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Light het volgende:

[..]

15 seconden voor 30 queries bij een vers geinstalleerd cms is niet goed. Die trage server is vast te druk. Ik zou eens met die hoster gaan praten hoe ze denken het op te gaan lossen. Misschien voor de zekerheid eerst nog wel even dat cms herinstalleren, om zeker te weten dat daar niets fout is gegaan.

Een cms is niet zo zwaar dat 15 seconden voor 30 queries te verklaren is. 0,15 seconden klinkt al een heel stuk beter.
Ik heb het al geherinstalleerd. Standaard modules als TinyMCE en FCKEditor werken niet (dat kan aan instellingen liggen, maar standaard werkt dat zonder tweaks op eigen server) en het lijkt er om dat permissies ook niet vlekkeloos staan/gaan.

Ik weet redelijk zéker dat de hoster niets gaat veranderen. Het is een grote partij, en ze zullen mij maar een kleine onbenullige klant vinden. Maar ik zal het voor de vorm wel vragen.

Misschien toch maar verhuizen, maar ik vroeg me af of ik echt zo onrealistische eisen had. Leek me van niet, maar een second opinion leek me handig.
pi_57692815
T.v.p.

Antagonist is voor mij een mogelijke nieuwe "partner".

Ik heb goede ervaring met PCextreme.

Ik heb ook goede ervaring met MijnDomein.

Ik heb slechte ervaring met KanAlles. Ze veranderen om de zoveel tijd jouw gegevens en die van hun zelf...

Hoe kan ik er trouwens achterkomen waar een server daadwerkelijk staat?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:45:52 #57
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_57694229
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef MoreMark het volgende:
Hoi!

ik zoek een nieuwe webhoster, middel groot pakketje, niet al te duur en goede service. Daarnaast gewoon php5, mysql etc. zonder extra kosten. Wat raden jullie me aan? Ik heb al wat rondgekeken naar bv hosting2go maar las toch wel erg veel negatieve ervaringen..
10eurohost.nl?
pi_57694451
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef MoreMark het volgende:
Hoi!

ik zit nu bij hostgator, die is ook wel goed
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:22:16 #59
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_57694769
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:29 schreef poepeneesje het volgende:
T.v.p.

Exacte locatie niet, maar met een traceroute kom je al een heel eind (als 't gehost is in de VS krijg je bijv een veel langere trace ).
Hoe dit te doen: start>uitvoeren>cmd <enter> > tracert <adres>
pi_57700709
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

ik zit nu bij hostgator, die is ook wel goed
Hoe snel kan je met hostgator downloaden/uploaden?

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Avatar op 29-03-2008 19:25:43 ]
pi_57796091
quote:
Op zaterdag 29 maart 200811:29 schreef poepeneesje het volgende:
T.v.p.

Antagonist is voor mij een mogelijke nieuwe "partner".

Ik heb goede ervaring met PCextreme.

Ik heb ook goede ervaring met MijnDomein.

Ik heb slechte ervaring met KanAlles. Ze veranderen om de zoveel tijd jouw gegevens en die van hun zelf...

Heb nu een maandje antagonist en het bevalt prima. Geen problemen en kan er alles mee wat ik wil. Het DirectAdmin control panel werkt ook relaxt.
Alleen bij het activeren van mijn account was er een storing. Mailtje gestuurd en een dag later was ik alsnog online.

En de meeste hosters hebben wel op hun site staan waar de servers staan.

Overigens, antagonist heeft ook PHP5 en MySQL5!
  zondag 6 april 2008 @ 14:33:04 #62
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_57868695
Is Servage.net een reseller? Kan je pakketten aan andere mensen geven?
pi_57899943
Ik zoek een snelle en stabiele reseller.. iemand een idee?

Moet nederlands zijn en goede support hebben.. en uiteraard een duidelijk controlpanel voor het beheren van domeinen e.d

Ik zie nu bij helderhosting, maar die is meer offline dan online
  donderdag 10 april 2008 @ 17:10:16 #64
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_57960828
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:00 schreef Schepseltje het volgende:
Ik zoek een snelle en stabiele reseller.. iemand een idee?

Moet nederlands zijn en goede support hebben.. en uiteraard een duidelijk controlpanel voor het beheren van domeinen e.d

Ik zie nu bij helderhosting, maar die is meer offline dan online
http://www.deziweb.nl/
http://www.xynta.nl/
http://www.antagonist.nl/ (wat duurder qua resellers).
pi_58284394
Ik heb een website ideetje. geen idee of het wat wordt.. maar wil het gewoon eens proberen. heb geen ervaring met websites.

ik wil eigenaar worden van mijn domein. het liefst wil ik er twee registreren.. een .com en een .net. weet niet precies hoe het werkt.. maar één website had het erover dat je geen eigenaar wordt maar een licentie neemt.. iemand die me kan vertellen hoe dit werkt?

ik heb een plek nodig om mijn site te draaien. 50 mb is genoeg in het begin, enkele subdomeinen zijn ook voldoende, php doen ze allemaal volgens mij. de site zal adult georienteerd worden, niet helemaal in het begin maar in de toekomst misschien wel, lijkt me wel handig als daar niet moeilijk over gedaan wordt.

niet verbruikt data verkeer kan worden meegenomen naar de volgende maand, lijkt me ook handig.. kan ik lekker opsparen tijdens de uitrol fase.

en wil het vanavond nog afsluiten.

help.
Signature
pi_58297603
kun je bij antogonist ook adult hosten?
Signature
pi_58299627
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef Tournesol het volgende:
Ik heb een website ideetje. geen idee of het wat wordt.. maar wil het gewoon eens proberen. heb geen ervaring met websites.

ik wil eigenaar worden van mijn domein. het liefst wil ik er twee registreren.. een .com en een .net. weet niet precies hoe het werkt.. maar één website had het erover dat je geen eigenaar wordt maar een licentie neemt.. iemand die me kan vertellen hoe dit werkt?

ik heb een plek nodig om mijn site te draaien. 50 mb is genoeg in het begin, enkele subdomeinen zijn ook voldoende, php doen ze allemaal volgens mij. de site zal adult georienteerd worden, niet helemaal in het begin maar in de toekomst misschien wel, lijkt me wel handig als daar niet moeilijk over gedaan wordt.

niet verbruikt data verkeer kan worden meegenomen naar de volgende maand, lijkt me ook handig.. kan ik lekker opsparen tijdens de uitrol fase.

en wil het vanavond nog afsluiten.

help.
Opsparen van dataverkeer Is het raar dat ik daar nog nooit van heb gehoord?
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:53:42 #68
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_58308011
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:57 schreef Tournesol het volgende:
Daarvoor kan je het beste even zelf contact opnemen met Antagonist.nl! :-)
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:05:50 #69
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_58825510
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:57 schreef Tournesol het volgende:
Ja, volgens ISPgids.com wel.

Ik heb nu ook antagonist, erg tevreden mee tot nu toe.
5 minuten na betaling deed het domein het (.com) en was de webhosting 100% gereed
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:08:33 #70
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_58831233
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Opsparen van dataverkeer Is het raar dat ik daar nog nooit van heb gehoord?
Komt ook bijna niet voor .
Wel leuk idee, maar 't is niet zoals een GSM abonnement dat je niet verbelde minuten/smsjes meegenomen kan worden naar de volgende maand. Hosting is way different
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:26:46 #71
65163 KJTDominicus
Hoe liek 't ??
pi_58944057
Ik wil voor de spielerei een eigen site.
met eigen domein. dus www.verzinmaariets.nl (is voorbeeld)
daar moeten wel veel foto's op kunnen en een soort van fotoalbum bijzitten.
ook zag ik bij starthosting.nl dat ze een soort van softwarepakket erbij gaven waar je de site mee kon bouwen.

maar ik wil natuurlijk ook een beetje snelheid en veel MB's. voor een goede prijs.

iemand ervaringen en aanbevelingen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:45:32 #72
65163 KJTDominicus
Hoe liek 't ??
pi_58945622
niemand ervaring met starthosting.nl??
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:59:55 #73
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58946197
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef JortK het volgende:
sohosted.com ?
is goed heur
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:46:35 #75
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_58948162
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef Tournesol het volgende:
...
...
Heel simpel: NIET DOEN! Je wilt gewoon je domeinnaam op je eigen naam, i.p.v. overgeleverd zijn aan de grillen van een bedrijf dat alles met je domein kan doen wat ze willen!
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')