Nja, als jij geen stennis gaat lopen schoppen aan de telefoon, kunnen ze eventueel wel wat behelpend zijn. Domeinnaam kan inderdaad enkel per jaar betaald worden, dus dat wordt bijv dan dat je x maanden hosting + kosten domein betaald oid.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb het opzeg formulier ingevuld dus die zal ik maandag op de post doen.
Volgens mij kan ik niet per maand betalen omdat er ook een domein aan gekoppeld is.
Over 5 maanden loopt mijn domeinnaam af. Ik hoop inderdaad dat ze er wat soepel mee omgaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ai..
Maar een beetje antedateren kan geen kwaad meestal, ik weet niet hoe veel te laat je bent?
Sohosted is prima (daar draai ik hem ook)quote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef funrider het volgende:
vind sohosted.nl en yourname nog steeds goede tokos. De eerste heb ik diverse sites draaien. Overigens US host Lunarpages ook nog steeds zeer stabiel.
Morgen eens beter bekijken!quote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je maar één site draait is dit volgens alle berichten een goeie : http://www.antagonist.nl/
Als je normaal doet, kunnen ze best wat coulanter zijn richting de klant. Wanneer je stennis geschopt zou hebben (wat ik dus niet vermoed), zouden ze hun been stijf gehouden hebben en je aan de algemene voorwaarden gehouden hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Gelukkig heeft Neostrada mijn opzegging in behandeling genomen. Ook al was ik volgens de voorwaarden 1.5 maand te laat. Hulde!
Die doet het hier niet. Kan een storing zijn, maar kan ook minder goed nieuws zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:23 schreef Sanderrrr het volgende:
Werkt www.servage.net bij iemand? Wilde net een nieuw domein aanschaffen maar nu wil de pagina niet meer laden.
Toen ik dat postte was m'n website nog wel beschikbaar maar nu ook niet meer.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn website is ook niet beschrikbaar, die zit op servage.net...denk dat ze idd een storing hebben.
dat hangt echt van veel factoren af...quote:Op zondag 16 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
Ik zou graag een webhost hebben waar ik plaatje kan zetten zodat ik die bijvoorbeeld op fok kan tonen. Maarrrrrr.. ik heb niet zo'n zin dat oplettende lezertjes vervolgens de url in whois tikken en dan mijn complete doopceel lichten.
Zijn er webhosters waarbij je persoonsgegevens onzichtbaar blijven?
Oh ja, ander dommig vraagje; hoeveel verkeer genereert zoiets zo'n beetje? Niet te grote foto'tjes die bekeken worden vanaf een forum als fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |