Op dit moment zeg ik dat ik dan beter gewoon in Amsterdam zelf kan wonen in plaats in een stadje buiten Amsterdam.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
In Weesp hebben ze tenminste nog leuke kroegen in het oude centrum. En lekker dichtbij A'dam natuurlijk.
Ik vind het een schitterende stad om in uit te gaan, maar ik zou niet in Amsterdam willen wonen.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op dit moment zeg ik dat ik dan beter gewoon in Amsterdam zelf kan wonen in plaats in een stadje buiten Amsterdam.
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Hoe was je eerste dag, Yuri?
Maar dan toch liever in een buitenwijk van Amsterdam dan in een dorp vlakbij Amsterdam?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind het een schitterende stad om in uit te gaan, maar ik zou niet in Amsterdam willen wonen.
Mijn eerste dag was leuk, niet al te druk.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken want dan wordt het waarschijnlijk nog drukkerquote:Op zondag 3 februari 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn eerste dag was leuk, niet al te druk.
Vandaag was vreemd, begon heel saai, te rustig. En 's middags was het weer lekker hard aan het werk. Toen scheen de zon dan ook weer.
Met het openbaar vervoer is Weeps-A'dam goed te doen. Kwartiertje met de trein en je staat op CS.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan toch liever in een buitenwijk van Amsterdam dan in een dorp vlakbij Amsterdam?
Misschien denk ik te praktisch omdat ik geen auto heb.
En vanavond hoefde ik gelukkig ook niet heen, maar heb nu niet verhagen gezienquote:Op zondag 3 februari 2008 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken want dan wordt het waarschijnlijk nog drukker
Dat je ervandaan komt zal wel wat uitmaken. Zelf vind ik het prettiger als ik de binnenstad kan bereiken met de fiets of 1 rechtstreekse busverbinding.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
Met het openbaar vervoer is Weeps-A'dam goed te doen. Kwartiertje met de trein en je staat op CS.
Ik heb lang in Weesp gewoond, dus dat is voor mij de reden om weer terug te gaan. Voor een "buitenstaander" kan ik me wel indenken dat een buitenwijk in A'dam wel wat aantrekkelijker kan zijn.
Misschien wil Bea het paleis op de dam wel aan je uitlenen? Lekker centraal in de stad.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je ervandaan komt zal wel wat uitmaken. Zelf vind ik het prettiger als ik de binnenstad kan bereiken met de fiets of 1 rechtstreekse busverbinding.
Ja, maar dat is zo ver reizen naar ijn uni.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien wil Bea het paleis op de dam wel aan je uitlenen? Lekker centraal in de stad.
Misschien zit de auto met chauffeur in het pakket?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo ver reizen naar ijn uni.
Als je het lief vraagt vast wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien zit de auto met chauffeur in het pakket?
Ben jij niet dood nem?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:07 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Anybody out there?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |