Verschilt een beetje per school hoor. Bij sommige scholen kan je niet elk vak als keuzevak kiezen ivm roosters. Maar theoretisch moet het kunnen ja, natuurlijk.quote:
Behalve dan een dieper inzicht in wiskunde en natuurkunde. Of telt dat niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
doe biologie kan je tenminste overstappen naar N&G
NT is kost je meer tijd dan NG en het levert je niets op.
Heel veel studies zijn niet eens te doen als je geen N&T hebt, dus dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
doe biologie kan je tenminste overstappen naar N&G
NT is kost je meer tijd dan NG en het levert je niets op.
Algemene ontwikkeling of voor als je besluit om latijn of grieks te willen studerenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:06 schreef Rosbief het volgende:
Waarom zou je dat erbij kiezen? Hoe minder vakken hoe beter lijkt me.
Telt niet, Tenzij je het bewijzen van hoeken supervet vind of houd van rijen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Behalve dan een dieper inzicht in wiskunde en natuurkunde. Of telt dat niet?
Oh? Dat is nieuw. Hebben ze de toegangseisen voor de beta-studies verlaagd? N&T en biologie1,2 geeft je in principe toegang tot 100%. Daarbij zijn alle andere combo's waardeloosquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:04 schreef Deliah het volgende:
Alles wat je met N&T kan doen, kan je ook met N&G doen.
Ideaal is dus N&T met biologie en latijn of grieks.
Zo een 6 jaar geleden had je met een N&G profiel toegang tot alle beta-studies.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:54 schreef erasmusman het volgende:
[..]
Oh? Dat is nieuw. Hebben ze de toegangseisen voor de beta-studies verlaagd? N&T en biologie1,2 geeft je in principe toegang tot 100%. Daarbij zijn alle andere combo's waardeloos
Wiskunde B?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:04 schreef Deliah het volgende:
Ideaal is dus N&T met biologie en latijn of grieks.
Bij ons op school zit er standaard Wiskunde A in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zit ook bij N&G het enige verschil is dat je B2 krijgt bij NT en B2 is superkut en zinloos
Als extra vak.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef kos5000 het volgende:
als je GS keuzevak kiest kan je zeker geen economie doen
leuk dat fabeltje. Nu weer back to reality?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Behalve dan een dieper inzicht in wiskunde en natuurkunde. Of telt dat niet?
Onzin. Misschien dat dat op het HBO zo is, op het WO absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:04 schreef Deliah het volgende:
Idd je mist heel wat, daarom is het ook beter om N&T te doen. Toegelaten word je wel met N&G, maar vervolgens kan je een heel stuk in gaan halen.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Onzin. Misschien dat dat op het HBO zo is, op het WO absoluut niet.
Geneeskunde enzo valt wel af als je N&T doet.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Deliah het volgende:
[..]
Idd je mist heel wat, daarom is het ook beter om N&T te doen. Toegelaten word je wel met N&G, maar vervolgens kan je een heel stuk in gaan halen.
Biologie als keuzevakquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef EricT het volgende:
[..]
Geneeskunde enzo valt wel af als je N&T doet.
Met biologie1&2 als keuzevakquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef EricT het volgende:
[..]
Geneeskunde enzo valt wel af als je N&T doet.
Dat komt voor, maar er zijn zeker ook studies waar je met NG gewoon niet toegelaten wordt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Deliah het volgende:
[..]
Idd je mist heel wat, daarom is het ook beter om N&T te doen. Toegelaten word je wel met N&G, maar vervolgens kan je een heel stuk in gaan halen.
Jongens die NG doen, wat een faalhazenquote:Op zondag 3 februari 2008 01:10 schreef EricT het volgende:
[..]
leuk dat fabeltje. Nu weer back to reality?![]()
Je hebt bar weinig aan N&T. Beter kies je N&G + Biologie 1,2 en geschiedenis (als dat kan)
Wiskunde b1->b2 kan je standaard verzwaren.
Overigens kon je op mijn middelbare geen geschiedenis kiezen ivm roosters. Maar dat hangt echt van de school af.
Noem er eens een?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat komt voor, maar er zijn zeker ook studies waar je met NG gewoon niet toegelaten wordt.
'quote:
In de 5e krijg je sowieso gs1.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:15 schreef kos5000 het volgende:
Kan je als je profiel NT kiest geschiedenis erbij kiezen?
Oh ik zit dus illegaal op de TU?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
'
Technische studies Wiskunde B12 vereist bv.
check bv: http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=8dcc849e-ce29-483a-992b-1782960de6d9&lang=nl/#1
Weet ik veel. Ik link naar die lijst.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:35 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Oh ik zit dus illegaal op de TU? [afbeelding]
kan je dus gewoon op de uni inhalen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik link naar die lijst.
Alleen een idioot gaat klassieke talen studeren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:07 schreef Deliah het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling of voor als je besluit om latijn of grieks te willen studeren.
Mja weet ik, maar ik bedoelde dus te zeggen dat er geen hond naar kijkt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik link naar die lijst.
N&G was prima.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jongens die NG doen, wat een faalhazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |