Veel spul staat niet op torrent sites.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Maar zoals er ook staat, torrents gaan hier meestal wel zo'n 500 kb/s, dus dat is nog sneller ook
En vaak zet ik de download savonds aan, als het er een dag later maar is
Klopt, is inderdaad prive tracker,.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Veel spul staat niet op torrent sites.
Als het er dan wel staat is het waarschijnlijk public en niet die prive tracker waar jij 500kb/s mee haalt, en public haal je dat gewoon niet.
En je kunt natuurlijk ook een duurder usenet abo nemen.
in de videotheek.quote:Op vrijdag 4 april 200814:42 schreef roburt het volgende:
weet iemand waar ik alle afleveringen van tienermoeders kan vinden?
nee ik bedoel met grabit.quote:
Vaak zet ik de download 's avonds aan, en kijk ik de film die zelfde avond nog.quote:Op vrijdag 4 april 200810:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Maar zoals er ook staat, torrents gaan hier meestal wel zo'n 500 kb/s, dus dat is nog sneller ook
En vaak zet ik de download savonds aan, als het er een dag later maar is
En toen dacht je, dan doe ik op FOK! maar een warez-request?quote:Op vrijdag 4 april 200814:46 schreef roburt het volgende:
[..]
nee ik bedoel met grabit.
heb net een trial besteld op XLned Usenet en ik zoek op http://www.yabsearch.nl/search/tienermoeders+107 maar dan krijg ik maar heel weinig bestanden, iets van 20 mb.
en http://www.ftn2day.nl/search.php vind helemaal niks.
o mag dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En toen dacht je, dan doe ik op FOK! maar een warez-request?
Een QuadCore op 3.2Ghz,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een slome pc natuurlijk.
Vaak zoek ik om 20:30 een dvd uit en is ie om 21:00 binnen (mits ik geen Grabit gebruik) - da's sneller dan naar de videotheek fietsen, treuzelen voor het rek met dvd's, en terug fietsenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vaak zet ik de download 's avonds aan, en kijk ik de film die zelfde avond nog.
Ik gebruik Newsleech en ik kijk alleen naar de download-snelheden - als ie 100% gedownload is staat ie gedecode op m'n hd, ik merk dus niks van het decoden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:17 schreef Badabingea het volgende:
Welk programma is het snelste met decoden volgens jullie? Want GrabIt houdt het hier ook niet meer bij
Hier met grabit geen last hoor, @home, ga zelfs sneller dan de beloofde 12mbit ^^.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik gebruik Newsleech en ik kijk alleen naar de download-snelheden - als ie 100% gedownload is staat ie gedecode op m'n hd, ik merk dus niks van het decoden.
Een andere goede reden om geen Grabit te gebruiken is dat Gabit geen SSL support,
zonder SSL knijpt Upc de verbinding, met SSL kan ik gewoon downloaden op 24 Mbit / sec.
Het heet Newsleecher niet Newsleechquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik gebruik Newsleech en ik kijk alleen naar de download-snelheden - als ie 100% gedownload is staat ie gedecode op m'n hd, ik merk dus niks van het decoden.
Een andere goede reden om geen Grabit te gebruiken is dat Gabit geen SSL support,
zonder SSL knijpt Upc de verbinding, met SSL kan ik gewoon downloaden op 24 Mbit / sec.
Dit topic is er om usenet aanbieders en software te bespreken. NIet om te vragen waar je programma x, video x, spelletje x, of dvd x kan vinden. Dat heet een warez request en mag niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:58 schreef roburt het volgende:
[..]
o mag dat niet.
het is gewoon een sbs 6 uitzending volgens mij is dat niet zo heel erg.
en waarom is deze topic er dan.
maar ik heb het al zelf gevonden.![]()
![]()
Tussen grabit, alt.binz, newsleecher en sabnzbd+ (de 4 newsleechers die ik zelf gebruikt heb de afgelopen tijd), steekt newsleecher er met kop en schouders bovenuit. Daarna volgens mij sabnzbd+ en alt.binz, en ergens onderaan bungelt grabit.quote:Op vrijdag 4 april 200816:17 schreef Badabingea het volgende:
Welk programma is het snelste met decoden volgens jullie? Want GrabIt houdt het hier ook niet meer bij
XLned zie forumquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Hey!
Ik heb het geluk dat ik over een 100 mbit verbinding beschik, maar helaas heb ik de pech dat mijn payserver van 7.95 in de maand(tweaknews) maar tot 20 mbit gaat.. en dat is best frustrerend als je 5 keer zo snel kan downloaden!
Iemand een suggestie voor een payserver met een goede retentie, een grotere snelheid, en voor 8 euro per maand? Heb namelijk geen zin om 15 euro per maand te gaan dokken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |