We moeten inderdaad punten pakken, zou toch niet te geloven zijn als we met zulk spel degraderen? Het probleem is dat we gewoon veel teveel kansen missen. Lakic bij Twente, Lakic 2x tegen Heerenveen, Lakic tegen NEC. Hij speelt goed, maar afmaken lukt hem nog niet echt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Damzkieee het volgende:
Jep.
En als we niet oppassen straks plaats 17 of 18.
sopcastquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even hier, omdat ik weet dat jorien hier leest:
Hoe kun je een weekend lang tele2 kijken, zodat ik dus vanavond Heracles en morgen Ajax en psv kan kijken? Ik snap er geen moer van
www.planet.nlquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even hier, omdat ik weet dat jorien hier leest:
Hoe kun je een weekend lang tele2 kijken, zodat ik dus vanavond Heracles en morgen Ajax en psv kan kijken? Ik snap er geen moer van
Mwoah, ze zijn gewoon sterker dan bijvoorbeeld Execlsior en VVV. Dan nog een zwak Willem 2 erbij en handhaving is een feit. Met deze selectie moet dat gewoon geen probleem zijn. Wél een probleem is de continuiteit, ik wil eens geen geleende topspelers zien, maar gekochte....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
3-3, tja...
Wel een leuke wedstrijd, maar eigenlijk had er gewonnen moeten worden. Heracles gaat het nog heel erg lastig krijgen om er in te blijven vrees ik
Kun je dit ook onderbouwen, beste man?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef BOYS1985 het volgende:
Heracles is gewoon laf met dat kunstgras lekker degraderen jongens!
Ik zie je logica of analogie niet helemaal...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je dit ook onderbouwen, beste man?
zo veld is toch dramatisch manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je dit ook onderbouwen, beste man?
Het programma gezien? Helaas, gaat Heracles het nog heel lastig krijgen. Maar inderdaad is Heracles beter dan die drie clubs. We wachten het af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn gewoon sterker dan bijvoorbeeld Execlsior en VVV. Dan nog een zwak Willem 2 erbij en handhaving is een feit. Met deze selectie moet dat gewoon geen probleem zijn. Wél een probleem is de continuiteit, ik wil eens geen geleende topspelers zien, maar gekochte....
nee hoor zeker niet,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het programma gezien? Helaas, gaat Heracles het nog heel lastig krijgen. Maar inderdaad is Heracles beter dan die drie clubs. We wachten het af.
En jorientje en die andere flikker: geef het veld maar de schuld
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo veld is toch dramatisch man
ben je dan voor club
Spreekt de man die jankt dat ie geen gratis kaartje van Heracles krijgt. Tyf toch een eind op manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
zo veld is toch dramatisch man
ben je dan voor club
Idd. Zei ik ook al in het liveverslagen topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef Blawh het volgende:
Trouwens, volgens mij had Hofland rood moeten hebben voor die tackle en was Schilder doorgebroken toen hij werd neergehaald. Er stond nog wel iemand schuin achter, maar die stond stil en kon Schilder die op volle snelheid lag nooit meer inhalen. Vond Blom sowieso niet echt in ons voordeel fluiten.
Mjah, 3-3 is niet slecht natuurlijk. Zeker niet als je zelf ook niet goed voetbalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Idd. Zei ik ook al in het liveverslagen topic.
Schilder had zoveel snelheid dat hij zo kon doorlopen naar de goal.
veel onzin, maar boeiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hofland had donkerrood moeten hebben. Schilder was niet doorgebroken, maar die overtreding van Landzaat sloeg nergens op. De bal was al lang weg en als je dan de man op heuphoogte onderuit schopt, tja..
De pingel was er trouwens buiten, maar Greene had daar wel rood moeten hebben. Garcia Garcia was absoluut doorgebroken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef denthemen het volgende:
Mooie pot mannen, lekker sfeertje.. Wel jammer dat Feyenoord geen fans meenam, of hoorde ik ze gewoon niet?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles Almelo #17 Op naar nog een jaar Eredivisie
Was éénmalig.
Sfeertje valt dit seizoen nogal tegen vind ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef denthemen het volgende:
Mooie pot mannen, lekker sfeertje.. Wel jammer dat Feyenoord geen fans meenam, of hoorde ik ze gewoon niet?
Hmmm ok, ik mis soms een beetje de lange zijde. Volgens mij is die weleens nadrukkelijker aanwezig geweest.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:05 schreef Incolumis het volgende:
sfeer zat er wel goed in vandaag hoor, erg rumoerig de hele wedstrijd
nee man die was behoorlijk rumoerig, ik kan het weten want ik zat er middeninquote:Op zondag 24 februari 2008 02:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hmmm ok, ik mis soms een beetje de lange zijde. Volgens mij is die weleens nadrukkelijker aanwezig geweest.
dit kreeg ik in mijn inbox gister.quote:Op 22 February 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
eey,
zou je morgen fotos van heracles-feyenoord kunnen maken, en deze naar mij emailen
mvg
jorientje
Hmm, ok.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
Nou de lange zijde was anders behoorlijk bezig. Zelfs nog met ons gezongen
Wat een mafketels daar vooraan in het hoekje
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dit kreeg ik in mijn inbox gister.
nou ik had wat foto's gemaakt in de rust, maar gezien zijn reacties in de live eredivisieverslagen denk ik dat ik ze maar niet meer doe.
Die kreeg ik ook, maar was ineens mijn camera vergeten. Oepsiequote:Op zondag 24 februari 2008 11:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dit kreeg ik in mijn inbox gister.
nou ik had wat foto's gemaakt in de rust, maar gezien zijn reacties in de live eredivisieverslagen denk ik dat ik ze maar niet meer doe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook, maar was ineens mijn camera vergeten. Oepsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |