jaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vak-D toch?
Grappig opmerkingen van voetbalzone trouwens haha. Kunstgras is juist goed voor een ploeg als Heerenveen, dus daar kunnen ze zich niet achter verschuilen.
En Verbeek zal vast wel gebaald hebben, dat Heerenveen in de thuiswedstrijd Heracles vernederde. Wat een droeftoeters daar
In de JL heeft sowieso de helft van de spelers al geen moeite met kunstgras. Tenminste, dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja
en Beerens verklaarde zelfs dat ie het fijn spelen vond op kunstgras, eindelijk 1 die er wel positief tegen staat...
Slimquote:Heracles mist Christensen tegen Feyenoord
Martin Christensen is niet van de partij als Heracles Almelo het zaterdag opneemt tegen Feyenoord. De aanvaller zit een schorsing uit na een rode kaart in het reserveteam van de Tukkers.
Het jonge talent kreeg maandagavond de rode kaart tegen BV Veendam wegens natrappen. Daardoor kwam zijn team al na een dik kwartier spelen met tien man te staan. Overigens wonnen de Heraclieden wel met 4-1.
Naast Christensen mist Heracles ook Rahim Ouedraogo tegen Feyenoord. De verdediger kreeg eerder vandaag een schorsing van drie duels aan zijn broek vanwege
quote:Scheidsrechter Pol van Boekel had Ouedraogo zaterdag in de slotfase voor een charge op Sulejmani van het veld gestuurd. De tuchtcommissie van de KNVB achtte een straf op zijn plaats vanwege 'ernstig gemeen spel'.
ook weer achter het doel zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Jorien kom je ook nog even provoceren voor vakkie R? Wij hebben Zippo's
ik niet, want ik rook niet![]()
P, Q en R zitten allemaal achter het doel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook weer achter het doel zeker
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand die toevallig iemand kent die een kaartje over heeft voor zaterdag?
Ja het is al een tijd uitverkocht helaas. Ben nu wel via via in contact gekomen met een meisje die ook in het home achter de bar staat en die geloof ik lid is van de supportersvereniging ofzo. Dus die zou het donderdag op de club nog even navragen. En anders heb ik pech..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:05 schreef Incolumis het volgende:
is het al uitverkocht eigenlijk? zo nee, dan wil ik wel effe met mijn seizoenskaart een kaartje voor je voorschieten hoor
edit: uitverkocht dus al...
en ik moet nog antwoord krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja het is al een tijd uitverkocht helaas. Ben nu wel via via in contact gekomen met een meisje die ook in het home achter de bar staat en die geloof ik lid is van de supportersvereniging ofzo. Dus die zou het donderdag op de club nog even navragen. En anders heb ik pech..
Je kunt toch even een belletje plegen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en ik moet nog antwoord krijgen
Zeer zeker, als ik morgen nog geen antwoord heb, zal ik gaan bellen, had gister gebeld maar kreeg de persoon niet aan de lijn. maar heb nu directe nummerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt toch even een belletje plegen?
Ben benieuwd, baat het niet dat schaadt het niet. Wel al 23 jaar, denk dat het niet veel gaat worden dan.quote:Heracles Almelo heeft Davids op proef
Heracles Almelo heeft deze week Jaap Davids op proef. De jonge verdediger staat onder contract bij Vitesse en zal deze week met het beloftenelftal meetrainen.
Davids komt in Arnhem niet aan spelen toe. Hij werd eerder al verhuurd aan de eerstedivisionisten FC Den Bosch en AGOVV en kreeg al in een vroeg stadium te horen dat hij mag uitkijken naar een andere club. Davids wordt begeleid door René Eijkelkamp. "We hopen dat deze stage voor hem iets oplevert", aldus Eijkelkamp.
hafc.nl
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand die toevallig iemand kent die een kaartje over heeft voor zaterdag?
Nee ben dr ook bang voor. Maar ja, op proef is niet zo erg natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd, baat het niet dat schaadt het niet. Wel al 23 jaar, denk dat het niet veel gaat worden dan.
Of iemand overvallenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kan nog proberen bij de poort te smeken, of met Jorien mee gaan natuurlijk.
Er staan maar weinig meisjes op R, staat ze onderin/bovenin/links/rechts?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of iemand overvallen
Naja, ik wacht morgenavond even af. Dat meisje zou het voor me proberen te regelen. Ze staat ook op R trouwens
Geen idee waar ze staat. Ik hoor het vanavond / morgen of ik zaterdag kan of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er staan maar weinig meisjes op R, staat ze onderin/bovenin/links/rechts?
voor mijn eigen website,quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
Oei das lullig. Misschien was je er wat te laat bij?
Op welke krant/tijdschrift/website wilde je een perskaart aanvragen dan?
oh god nee hequote:Komende zaterdag, rond de wedstrijd Heracles Almelo – Feyenoord, zal er een bekende stem door het Polman Stadion klinken. Lenie Huizinga neemt de microfoon ter hand, zoals velen weten was ze maar liefst 40 jaar actief als stadionspeaker van Heracles Almelo. “Ik neem het eenmalig van Gerard Kruizinga over vanwege zijn vakantie. Ik doe het graag, omdat ik Heracles Almelo nog altijd een zeer warm hart toedraag”, aldus Lenie Huizinga.
onopvallend is niet per definitie slechtquote:De beloften van Heracles Almelo hebben in het Polman Stadion een oefenwedstrijd tegen de hoofdmacht van HHC Hardenberg gelijk gespeeld. Na negentig minuten was de einduitslag 2-2.
René Kolmschot was na afloop tevreden over het resultaat en het vertoonde spel. Hij zag Stef van der Velden de eerste kans krijgen en daarna kwam de gedreven spelende ploeg in moeilijkheden. HHC Hardenberg kwam op 0-2 door treffers van treffers van Stefan Buitenhuis en Tom IJzerman. Vlak voor de rust bracht Serdar Gökkaya zijn ploeg weer terug in de wedstrijd. In de tweede helft kwam Heracles Almelo beter in het spelen en zou de ploeg loon naar werken krijgen met een doelpunt dat werd gescoord door Silas Prijs. Proefspeler Jaap Davids mocht zich negentig minuten lang bewijzen en maakte een onopvallende indruk.
whehe serieus, hij heeft een kop van 35quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Die Gerard Kruizinga mag van mij sowieso wel wegblijven. Wat een drama. Als je je eigen spelers niet eens bij naam kent
Tubantia vandaag een stuk over Kwame Quansah. Ik dacht dat die gast al 30 was ofzo, maar hij is pas 25(al betwijfel ik nog of dat wel echt waar is
)
Thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Succes tegen feyenoord.. Proberen de goede lijn door te trekken. Want ik vond dat er bij vlagen goed gespeeld werd tegen Heerenveen. (in die wedstrijd had Heracles meer verdiend)
Ben benieuwd of garcia garcia het weer op zijn heupen krijgt. Geweldige spelertje.
quote:Feyenoord kan 1000e Eredivisiezege boeken in Almelo
Mocht Feyenoord zaterdag een overwinning boeken op het kunstgras van Heracles Almelo, dan viert de club een jubileum. De Rotterdammers hebben momenteel 999 wedstrijden gewonnen in de eredivisie. Een zege brengt de Stadionclub dus op 1000 zeges.
Feyenoord acteerde sinds de start van de Eredivisie in het seizoen 1956/57 speelde 1743 keer op het hoogste niveau. Van de overige duels eindigden er 410 in een gelijkspel en Feyenoord leed 334 nederlagen.
Ajax en PSV bereikten al eerder de magische grens. De Amsterdammers staan al op 1147 overwinningen en de Eindhovenaren zegevierden 1042 maal. FC Twente staat op de vierde plaats en kwam 603 keer als winnaar van het veld.
Dan is de teleurstelling ook niet zo groot johquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog steeds niets gehoord, of ik een kaartje voor morgen heb of niet. Zal dus wel niet
Dan maar lekker tele2 kijken morgenavond.
Ik denk serieus dat Heracles gaat winnen. Die draaien de laatste weken behoorlijk en laten heel leuk voetbal zien. Jullie daarentegenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is de teleurstelling ook niet zo groot joh
Teleurstelling om winst voor Heracles? Ik volg je nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan is de teleurstelling ook niet zo groot joh
Jammer, kans was natuurlijk ook niet al te groot. Zijn weinig mensen denk ik die de wedstrijd willen missen, zeker niet nu Heracles goed draait. Bovendien denk ik dat kaarten die over zijn gaan meestal naar bekenden gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog steeds niets gehoord, of ik een kaartje voor morgen heb of niet. Zal dus wel niet
Dan maar lekker tele2 kijken morgenavond.
Zal lastig worden, maar bizar dat je bij een nieuwe club in de eredivisie bang moet zijn om te winnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Heracles gaat winnen. Die draaien de laatste weken behoorlijk en laten heel leuk voetbal zien. Jullie daarentegen
Wel grappig, 2 weken geleden waren Twente supporters gewoon bang voor Heracles en nu zie ik dat jij er ook totaal niet gerust op bent. Als we dit team hadden vanaf het begin van het seizoen dan hadden we gewoon op een plaats 9-13 kunnen eindigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zal lastig worden, maar bizar dat je bij een nieuwe club in de eredivisie bang moet zijn om te winnen
ik ben er niet gerust op, omdat wij al sinds 2 dec geen goede wedstrijd hebben gespeeld. weet je tegen we toen speelden ??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wel grappig, 2 weken geleden waren Twente supporters gewoon bang voor Heracles en nu zie ik dat jij er ook totaal niet gerust op bent. Als we dit team hadden vanaf het begin van het seizoen dan hadden we gewoon op een plaats 9-13 kunnen eindigen.
6-0, tijdperk Brood.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ben er niet gerust op, omdat wij al sinds 2 dec geen goede wedstrijd hebben gespeeld. weet je tegen we toen speelden ??
dat was onze laatste goede wedstrijd.
juist ja feyenoord - heracles 6-1, ik herhaal 6-1
Heracles speelt er al eventjes hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zal lastig worden, maar bizar dat je bij een nieuwe club in de eredivisie bang moet zijn om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |