Nee, want ik heb de benamingen verkeerd volgens mij.... nogsteedsquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie spelen toch ook wel eens in drop C ?
Ja, maar weer anderen hier roepen van niet...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
volgens mij klopt dat wel hoor.
Volgens mij ook. Nu is er natuurlijk geen garantie dat mensen de correctequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
volgens mij klopt dat wel hoor.
Wie?!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar weer anderen hier roepen van niet...
Er is een stemming voor elke stemming.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Het maakt niet uit in wat voor stemming je zit. Als je crappy speelt en je hebt een bagger distortion, dan klinkt het nog naar niks..
Dan klinkt het naar garagepunkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Het maakt niet uit in wat voor stemming je zit. Als je crappy speelt en je hebt een bagger distortion, dan klinkt het nog naar niks..
Het is weer vrijdag hèquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn we het weer met elkaar eens vandaag. Volgens mij klopt het ook.
En crap is crap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er is een stemming voor elke stemming.
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wie?!
Die moet er genadeloos vanlangs krijgen!
Maar goede distortion kan ook lekker veel verbloemenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Is de D-stemming niet gewoon D A D F# A D, of is dat de open D stemming?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de benamingen verkeerd volgens mij.... nogsteeds
E:
EADGBE
Drop D:
DADGBE
D:
DGCFAD
Drop C:
CGCFAD
Zo heb ik het in mijn hoofd, maar dat schijnt dus niet te kloppen
Heb altijd zo geleerd
Ik zou de eerdere stemming ook aanduiden als "omlaag stemmen naar D" en DADF#AD is idd. een open D.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Is de D-stemming niet gewoon D A D F# A D, of is dat de open D stemming?
Een goede distortion maskeert niks, maar maakt je kraakheldere geluid gewoon stoerder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Deansensitized het volgende:
Maar goede distortion kan ook lekker veel verbloemen
Have fun!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Gitarist het volgende:
Oh ja trouwens, ik ga morgen met m'n band live spelen op 100%NL. We spelen vanaf 0.00 (dus zondagochtend vroeg)!
Leg dat de gitaristen uit die het Boss Metal pedaaltje gebruiken (aka "de stofzuiger")quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een goede distortion maskeert niks, maar maakt je kraakheldere geluid gewoon stoerder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |