Hoi Snakey. 2001 heeft net voor je gebeld, het wil z'n "grap" terug.quote:
dank jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef Marble het volgende:
Nee omdat iedereen in dat topique compleet gestoord of psychotisch is op CDP en jij na.
Het is of en geintje, of naar yvonne schoppen. Als het dat laatste is zou het behoorlijk sneu zijn.quote:
Ok en jij.quote:
[HOMO]Staat vanaf het begin in ONZ, het is daar ontstaan. Ik zou niet weten waarom het dan ineens naar GC moet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef Marble het volgende:
Nee omdat iedereen in dat topique compleet gestoord of psychotisch is op CDP en jij na. Maar het gaat me om het principe en de beeldvorming die zich op deze manier doorzet. Het is net als een [Blanke] reeks die in GC mag, maar een [Neger] reeks die in Onzin moet. Gewoon erg politiek incorrect en hypocriet van yvonne, dat strijkt me tegen de haren in.
de meeste homo's zitten in SHO toch, is ook een leuk forum voor een SC...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
[HOMO]Staat vanaf het begin in ONZ, het is daar ontstaan. Ik zou niet weten waarom het dan ineens naar GC moet.
Niet dat het mij uitmaakt maar het wordt nu, onder andere door jou wel heel erg (onnodig) op de spits gedreven.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Jerruh het volgende:
bwehehe ik moet eigenlijk best wel lachen...
en mijn punt? homo hoort in ONZ, zitten er al jaren en in die jaren is nog nooit een topic verknald door baggeraars omdat het in ONZ stond, integendeel juist! en wij homos hebben gewoon meer humor dan die GC-lesbos'!.
na 6 jaar en 50.000 posts nog niet begrijpen dat msn-smilies niet werken op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
:S dan zal heel fok op slot kunnen als elk kut topic op slot moest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |