abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209715
Wat ik me afvraag is wat de winnaar (die 250.000 gulden ontvangt) te wachten staat. Tot nu toe is er veel stof opgewaait toen red. Martin, Tara en Sabine het huis verlieten. 100 dagen iedere dag op de buis is VEEL! Die 100 dagen zullen zekersteweten het leven van die winnaar een gigantische wending gegeven.

"Meneer Vernimmen is Watching You"

pi_209716
Ik denk dat er zeker een grote belangstelling zal zijn, maar laten we niet vergeten dat het samen valt met 1 jan 2000, en die datum trekt zoveel aandacht dat de winnaar daar vermoedelijk een beetje in onder gaat. Zo wie zo, is de decembermaand met al zijn feestdagen op zich al aandacht wegnemend.
pi_209717
Ja er bestaat een grote kans dat door de feestdagen en niet te vergeten de millenium problemen de wereld bezighoud. Vooral wat die Amerikanen nu weer allemaal bedacht hebben. Maar toch denk ik dat er veel belangstelling zal zijn, maar van de hele wereld? Misschien wel...nu is er ook veel belangstelling waarom dan niet? dat is toch waar het programma voor een deel over gaat
pi_209718
Barry wat ZIJN dit voor onzin topics.
Ik stel voor dat we deze barry( ) opsluiten met ANNE P. ik bedoel: zo raakt dit forum alleen maar onoverzichtelijk. Dus oproep aan barry
stop nou eens jongen/meisje.

doe jezelf een plezier

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_209719
Ik denk dat het wat tegen zal vallen met die belangstelling voor de uiteindelijke winnaar. Vanaf nu verlaat iedere 14 dagen een bewoner het huis en het zijn juist deze eerste loslopende bewoners die door de media besprongen worden omdat ze nog zoveel nieuwe dingen kunnen vertellen over het leven in Huize Wild Vleesch. De uiteindelijke winnaar heeft dan niet zoveel nieuwswaarde meer, behalve m.b.t. obligate vragen als "wat ga je met het geld doen?" en "hoe was het om 100 dagen bla-bla-bla".
Achter iedere grote broer staat een zusje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')