Inderdaad, heerlijk relaxt is dat na zo'n week. Beetje pussy kijken, jointje roken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:52 schreef pilske01 het volgende:
Is niks zo lekker na een drukke week op het werk lekker aan de waterkant bijkomen.
Maar wie weet zijn er nog wel mensen in staat om een reactie te geven waar we wel wat aan hebben.
Ik ging altijd graag vissen in een soort van zijsloot van de Maas bij Dussen, daar vingen we dikke vissen, geen karpers helaas.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:52 schreef pilske01 het volgende:
Is niks zo lekker na een drukke week op het werk lekker aan de waterkant bijkomen.
Maar wie weet zijn er nog wel mensen in staat om een reactie te geven waar we wel wat aan hebben.
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef kraakvandaal het volgende:
Karpers vangen moet je echt goed materiaal hebben en de goede plek vinden.
Ook dat weet ik, ik heb in m'n leven al veel grote karpers gevangenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Het lijkt zo eenvoudig maar er komt aardig wat bij kijken.
Tof, ik vond 't 's nachts vissen toch altijd het mooiste.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook dat weet ik, ik heb in m'n leven al veel grote karpers gevangen
Op paling en snoek vissen 's nachtsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Tof, ik vond 't 's nachts vissen toch altijd het mooiste.
Karpers bijten ook dan hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op paling en snoek vissen 's nachts
Goed materiaal hebben we al...nu nog de juiste stekken ;-)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef kraakvandaal het volgende:
Karpers vangen moet je echt goed materiaal hebben en de goede plek vinden.
In Nederland heb je van die gaten net naast de rivieren en daar zitten soms grote.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:02 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Goed materiaal hebben we al...nu nog de juiste stekken ;-)
Maar ja probleem is...je mag niet overal je tentje neerzetten en gaan vissen...is wild kamperen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In Nederland heb je van die gaten net naast de rivieren en daar zitten soms grote.
De meeste agenten die een tentje zien staan met een paar hengels ernaast, komen alleen even je vergunning bekijken. Ben al vaker 's nachts gecontroleerd, en ze hebben nog nooit wat over m'n tentje gezegdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Maar ja probleem is...je mag niet overal je tentje neerzetten en gaan vissen...is wild kamperen he
Dus zijn ook opzoek naar leuk meer ofzo net zoals een betaalwater in frankrijk
Waar ga jij dan meestal vissen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De meeste agenten die een tentje zien staan met een paar hengels ernaast, komen alleen even je vergunning bekijken. Ben al vaker 's nachts gecontroleerd, en ze hebben nog nooit wat over m'n tentje gezegdBen ook een keer ontsnapt aan een boete, omdat ze dachten dat mijn levende aasvis dood was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |