hoe weet jij dat deze kerel in nederland is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt helemaal, als mensen uit nederland jou bellen, dan gaat het gesprek eerst naar frankrijk en dan terug naar nederland wat dus vele extra kosten zijn
Dan nog zou het duurder zijn om een Frans nummer te bellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:34 schreef RoodWitBlauw het volgende:
hoe weet jij dat deze kerel in nederland is?
Maakt het uit, bijna niemand kent meer nummers uit zijn of haar hoofd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:37 schreef Bushmaster het volgende:
Hm da's mooi klote dus. Dan moet ik maar geloven aan zo'n debiel random nummer wat je hier meestal krijgt.
maar dit is juist een tof nummer met 5555 er in en ik wist em al direct te onthouden. En meestal is dat anders. Moet je iemand bellen zodat ie je nummer heeft of erger, je moet het in je telefoonklapper opzoeken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit, bijna niemand kent meer nummers uit zijn of haar hoofd.
The horror!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:43 schreef Bushmaster het volgende:
of erger, je moet het in je telefoonklapper opzoeken.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:11 schreef r2dGeert het volgende:
Jezus gast, wat ben jij dom.
Volgens mij kan dat alleen binnen hetzelfde nationale net.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
dit is misschien een optie: Het nummer laten overschrijven dus nummer behoud?
OMGquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef EggsTC het volgende:
Andere vraag, deze discussie hadden een maat en ik in griekenland ;
Als je beide een griekse simkaart in je toestel doet, bel je dan lokaal daar?
en ik maar denken dat die opmerking over dat er teveel hoodletters in een duitse zin zaten, de domste opmekring op fok tot nu toe wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef EggsTC het volgende:
Nou liet ik mezelf voor de zekerheid maar niet bellen op dat nummer maar schijnbaar ben ik evengoed dom. Ik denk dat ik maar helemaal stop met bellen. Straks kom ik tijdens de Nationale IQ-test niet boven Tatjana uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is bellen idd slecht voor je hersens, je wordt er erg dom van geloof ik.
* HeatWave belt heel weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |