De jij was eigenlijk ook meer bedoeld oor IJs, de eerste zin was als reactie op jouw commentaar over de berg..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm, ik heb ook maar geen 1 seconden het spel gespeeld, of aan downloaden gedacht
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier voor de liefhebbers (met geduld).
BootLan feat. IJsmuts - Wakker worden!!!
rechtermuisknop save as is het verstandigste
Ik weet niet eens wat ik aantrek, laat dus staan hoe ik mezelf opmaak..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:42 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
Goeiemiddag.
Nog mensen die zich opmaken voor het volksfeest CARNAVAL
Dus dat betekend een JAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik aantrek, laat dus staan hoe ik mezelf opmaak..
Het mooiste filmpje wel jaquote:
Langleve de 36 uur werkweekquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het mooiste filmpje wel ja
Deze is vanuit het ruim gefilmd.
quote:
De workshop waar ik van de week was ging over Server & Storage Virtualisatie. Kregen er demonstratie van VMware tesamen met Lefthand.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag naar een presentatie van het pakket Parallels Virtuozzo geweest! Mooi pakket zeg
Lang leve de harde werkers..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Lang leven vroeg beginnen misschien
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
De workshop waar ik van de week was ging over Server & Storage Virtualisatie. Kregen er demonstratie van VMware tesamen met Lefthand.
Moet zeggen dat dat ook wel grappig en interessant was om te zien.. Niet dat het mijn vakgebied was, maar het eten en het uitzocht was perfect..
NEE!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:42 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
Goeiemiddag.
Nog mensen die zich opmaken voor het volksfeest CARNAVAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |