Ach ja, over twee weken juich er weer om. Bruins is het grootste talent wat er in Rotterdam rond loopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
bruins is een prutser, zoals die nu speelt.
quote:John Heitinga kan voor komende zomer een streep zetten door de naam van Atlético Madrid. De Madrilenen hebben zich verzekerd van de diensten van Tomas Ujfalusi, die transfervrij overkomt van Fiorentina. (Marca)
Volgens Frank de Boer is Heitinga ook nog niet klaar voor een transfer. Na volgend seizoen wel. ,,Dan kan hij als een echte topper weg", zei hij in Sportweek. Als het meezit praat De Boer Sjon dus een transfer uit z'n hoofd.quote:
Heitinga moet blijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens Frank de Boer is Heitinga ook nog niet klaar voor een transfer. Na volgend seizoen wel. ,,Dan kan hij als een echte topper weg", zei hij in Sportweek. Als het meezit praat De Boer Sjon dus een transfer uit z'n hoofd.
Laten we hopen dat die eisen een fatsoenlijke spelersgroep betreffen.quote:Eisen Van Basten worden met Ajax besproken
01/02/2008 14:01
Een zaakwaarnemer van Marco van Basten spreekt volgende week met een afvaardiging van Ajax, de beoogde nieuwe werkgever van de bondscoach.
'Dat gesprek gaat niet alleen over geld, maar ook over andere eisen die ik heb', vertelde de bondscoach vrijdag tijdens de presentatie van zijn selectie voor de oefeninterland tegen Kroatië van komende woensdag.
Van Basten verder: 'Ik wil nu echter niet al te veel over Ajax praten. Ik wil me op het EK concentreren. Bovendien heeft Ajax ook nog andere kandidaten. Dat hebben ze me verteld.'
Ajax is sinds het vertrek van Henk ten Cate in het begin van dit seizoen op zoek naar een hoofdtrainer. Adrie Koster, de huidige oefenmeester van de Amsterdamse club, geldt als interim-trainer. De Zeeuw gaat volgend seizoen normaal gesproken weer met de beste jeugdspelers van Ajax werken.
Congratz!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-offtopic-
Mijn weekend kan niet meer stuk al mijn toetsen afgerond, nu alleen nog een halfjaar stage plus afstudeeropdracht maken en ik ben afgestudeerd voor het HBO
Dat zegt in het geval van Van Basten niet zoveel helaasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Laten we hopen dat die eisen een fatsoenlijke spelersgroep betreffen.
Lijkt me niet. Ja, over 576 minuten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Zou de top bij Ajax nu ook echt de klok op 5 voor 12 zien staan of niet?
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat zegt in het geval van Van Basten niet zoveel helaas
Hij is niet opgeroepen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ja, over 576 minuten.
Denk dat dat wel meevalt. Van Basten blijft stug aan 4-3-3 volhouden. Weer geen kampioen volgend jaar. Mark my words.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Veel erger dan het de afgelopen 10 jaar was, kan het toch niet worden?
Eens iemand die eens wat anders durft te doen. Die tegen het bestuur in durft te gaan. Ik zou mn handjes dichtknijpen als ik Ajacied was.
Veel talenten hebben ze er ook niet rondlopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ach ja, over twee weken juich er weer om. Bruins is het grootste talent wat er in Rotterdam rond loopt.
Hij is niet opgenomen voor het duel met Kroatiëquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....
De heldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is niet opgenomen voor het duel met Kroatië
quote:Vanaf het moment dat Jurgin Colin zijn contract ondertekende bij Ajax heeft de speler het zwaar te voorduren bij zowel media als publiek. Aangezien de verdediger de laatste wedstrijden een betere indruk heeft achtergelaten hebben wij de bezoekers van Ajax Zone de vraag gesteld of hij een tweede kans moet krijgen in Amsterdam. Het is duidelijk dat de meninng van de bezoekers nogal verdeeld is want 40,3 % van de stemmers geeft aan dat hij per direct mag vertrekken.
Aan de andere kant beweren 36,73% van de bezoekers nog steeds vertrouwen te hebben in de verdediger en deze moet dan ook een tweede kans krijgen. Voor 22,97% is het nog niet helemaal duidelijk en deze geven aan nog erg te twijfelen of hij een tweede kans in Amsterdam moet krijgen.
Nee, Ajax zit lekker in de talentenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Veel talenten hebben ze er ook niet rondlopen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, Ajax zit lekker in de talenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |