Mijn foto,s zijn echt slecht als ik ze met die van liess vergelijkt.Zal proberen om wat te posten,maar weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Liess wat goed, snel en een hoop mensen?
Rooie3 kom je ook als je klaar bent met de kinderen, foto's bekijken?
Stond jij niet aan de linkerkant van Jaap toen die op die stoel zat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn foto,s zijn echt slecht als ik ze met die van liess vergelijkt.Zal proberen om wat te posten,maar weet niet hoe dat moet.
Maar als de kwaliteit minder is? Liess heeft al heel wat laten zien. Het was ook avond en donker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
Mijn foto,s zijn echt slecht als ik ze met die van liess vergelijkt.
Zal proberen om wat te posten,maar weet niet hoe dat moet.
Mijn kids stonden tegen het hek aan.Drie rooie kinderen op een rij.Je heb er een op de foto zag ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Stond jij niet aan de linkerkant van Jaap toen die op die stoel zat?
Dat was maar een klein deel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
Wat een drukte!
Okeequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
Wil wel een foto naar je sturen ,wil me kids namelijk hier niet tonen.
Je hebt meteen maar even een marktonderzoek gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Het was heel leuk om Jaap in het echt te zien.Hij is toch anders dan op de streams.Hij heeft een lief gezicht en kijkt verlegen.Er waren veel mensen en hij heeft veel verkocht.hij was knap zenuwachtigen riep of hij en Huub Claire eruit moeten stemmen.Iedereen riep ja.Brian heeft veel fans onder de tienermeiden en Amanda bij de tienerjongens.Jaap scoort bij oudere mannen en kinderen onder de 12.Huub scoort bij de mannen en vrouwen boven de 25.
nee ik niet ben er wel eens geweest vond het niet echt geheel fantasties daar in dat gat dus ja groet terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef Oma1 het volgende:
komen jullie ook uit Ede onze dochter is er ook naartoe geweest en vond het fantasties in woon er net bij groet
Ja ik kom uit Edequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef Oma1 het volgende:
komen jullie ook uit Ede onze dochter is er ook naartoe geweest en vond het fantasties in woon er net bij groet
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je hebt meteen maar even een mediamarktonderzoek gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |