En dan op fmquote:Op zondag 9 maart 2008 23:54 schreef MoChe het volgende:
24-02u en dan iedere dag is veel beter
OOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
De DVD!Wie krijgt 'm van me? Ik ga 'm echt a.s. week op de post doen.
Kan je die ook voor mij brandenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef kenwel het volgende:
Wat staat erop die dvd? Ik heb overigens ook 2 dvd's met alle afleveringen van MITD en D'Onderste Boven tot 8 augustus 2008. Ook de 2 afleveringen in 2006. Alle afleveringen die te downloaden zijn geweest op kxradio.nl.
Dat kan. Stuur maar een pm, met je adresgegevens. Dan stuur ik het naar je toe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan je die ook voor mij branden
Wellicht beetje te eigenzinnig en is PowNed iets te commercieel ingesteld.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:42 schreef Paul het volgende:
Is Mark niets voor POWNED? ( powned krijgt ook radiozendtijd )
Hij zit op internetradio www.kxradio.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef mysterieblonde het volgende:
ik ben ooit nog een week lang tijdelijke vaste beller geweest, omdat het meisje watie eerst altijd belde er niet was. dat was in de zomer van 2005 (geloof ik, kweetnie meer precies)
Ik wist niet datie nog op de radio was...weten jullie de frequentie? ik leef in omgeving arnhem/doetinchem.
mark
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |