abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56438259
Het is weer zover, de winkels stromen vol met hartjeszooi en pluchen meuk, de chocolateries en bloemenwinkels zijn nu al begonnen met bestellingen opnemen en hotelletjes raken langzaam vol. De vraag is natuurlijk: zijn de FOKkers al begonnen met plannen maken, boorbereidingen, brainstorms, stiekeme winkeluitjes enzovoort?

Wat ga jij doen met Valentijn? Ga je voor origineel en hip, of het traditionele bosje bloemen? Vakantie naar de Bahama's of een lief diner onder kaarslicht?

Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét. Daar open ik zo wel een ander topic voor . Hier gaan we gewoon op zoek naar de mensen die wel wat doen.

Dat betekent meteen dat ik niet kan beginnen, want wij hebben gezamelijk besloten dat er niets gaat gebeuren . Ik hoop dus dat jullie mooie verhalen hebben!
pi_56438332
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét.
quote:
Dat betekent meteen dat ik niet kan beginnen, want wij hebben gezamelijk besloten dat er niets gaat gebeuren .
Foei c_c!
pi_56438357
quote:
Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét. Daar open ik zo wel een ander topic voor .[/b]
"Ik doe geen flikker met dat klote commerciele stuk onzin wat valentijn heet."

Zie je wel dat het kan
pi_56438483
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:37 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

Foei c_c!
Ja hallo, anders krijg je 'TS begint' gezeik .
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:38 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

"Ik doe geen flikker met dat klote commerciele stuk onzin wat valentijn heet."

Zie je wel dat het kan
Jep, en de eerstvolgende die denkt net zo lullig te zijn is de lul. Meedoen of wegblijven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 17:44:29 ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:46:28 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56438533
Nou, serieus dan maar . Met valentijn ga ik dit jaar groots uitpakken. Mijn vriend moet gewoon werken, dus ik wacht hem op na werktijd. Dan neem ik hem mee uit eten in een klein restaurantje waar ze verse oesters en champagne serveren. Tijdens dit etentje krijgt hij van mij de valentijnscadeautjes: een roze beertje, een flesje aftershave en een groot knuffelhart dat 'I love you' zegt als je erin knijpt ! Ook ben ik van plan om een ring in zijn champagne te gooien; niet als aanzoek, maar gewoon omdat ik dat altijd al heb willen doen. Bovendien lijkt het me heel romantisch om dan zijn reactie te zien .
Na het eten gaan we hand-in-hand over het strand wandelen, naar de pier waar ik een klein orkestje heb geregeld die mij zal begeleiden wanneer ik een zelfgeschreven serenade zing voor mijn lieve schat. De tekst is nog geheim, maar het is práchtig! Een ode aan onze liefde voor elkaar.
Na het zingen geef ik hem een roos, en toasten we met champagne op een mooie dag. Vervolgens gaan we samen naar een hotelletje, waar allemaal geurkaarsjes branden en rozenblaadjes op het bed zijn gestrooid. Ook ga ik proberen of het me lukt om ongezien 'I love you' in snoephartjes op het bed te leggen, bijvoorbeeld als hij even naar het toilet is ofzo.
In het hotelletje verras ik hem nog met mijn nieuwe lingeriesetje (eetbaar) en vervolgens gaan we de hele nacht nog laaaang niet slapen .
Het zal me benieuwen wat hij ervan vindt .
KuikenGuppy
pi_56438616
Een normale dag als elke andere.

[ Bericht 47% gewijzigd door OldJeller op 31-01-2008 18:22:34 (vooruit, conformiteiten.) ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:52:24 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56438640
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:46 schreef Burdie het volgende:
Nou, serieus dan maar . Met valentijn ga ik dit jaar groots uitpakken. Mijn vriend moet gewoon werken, dus ik wacht hem op na werktijd. Dan neem ik hem mee uit eten in een klein restaurantje waar ze verse oesters en champagne serveren. Tijdens dit etentje krijgt hij van mij de valentijnscadeautjes: een roze beertje, een flesje aftershave en een groot knuffelhart dat 'I love you' zegt als je erin knijpt ! Ook ben ik van plan om een ring in zijn champagne te gooien; niet als aanzoek, maar gewoon omdat ik dat altijd al heb willen doen. Bovendien lijkt het me heel romantisch om dan zijn reactie te zien .
Na het eten gaan we hand-in-hand over het strand wandelen, naar de pier waar ik een klein orkestje heb geregeld die mij zal begeleiden wanneer ik een zelfgeschreven serenade zing voor mijn lieve schat. De tekst is nog geheim, maar het is práchtig! Een ode aan onze liefde voor elkaar.
Na het zingen geef ik hem een roos, en toasten we met champagne op een mooie dag. Vervolgens gaan we samen naar een hotelletje, waar allemaal geurkaarsjes branden en rozenblaadjes op het bed zijn gestrooid. Ook ga ik proberen of het me lukt om ongezien 'I love you' in snoephartjes op het bed te leggen, bijvoorbeeld als hij even naar het toilet is ofzo.
In het hotelletje verras ik hem nog met mijn nieuwe lingeriesetje (eetbaar) en vervolgens gaan we de hele nacht nog laaaang niet slapen .
Tja, persoonlijk denk ik dat het simpeler is om z'n ballen tussen twee bakstenen te leggen. Het is in ieder geval minder pijnlijk dan de avond die jij hebt geschetst.

Wat en óf ik wat ga doen zeg ik trouwens niet. Ze leest mee. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:52:29 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56438642
Staat ook niet in mijn agenda en als ik er in de winkels niet mee geconfronteerd werd, ging het ook helemaal aan me voorbij.
Niet meer actief op Fok!
pi_56438647
Ik weet niet of het doorgaat want de relatie staat op wankelen.

Ik zie mijn vriendin vrijdag 15 feb. pas, maar ik denk dat ik iets speciaals met haar ga doen op zaterdag want dan hebben wij ook 8 maanden verkering. De bedoeling was om een geurtje voor haar te kopen, wat kaarsjes op mijn kamer neer planten, rozenblaadjes overalm romantische film erbij en een fles Martini erbij. En natuurlijk voor de dag zelf een kaartje sturen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56438655
quote:
Dat betekent meteen dat ik niet kan beginnen, want wij hebben gezamelijk besloten dat er niets gaat gebeuren .
En dan stiekem teleurgesteld zijn als er niks gebeurd, he!

Joel: [voice over] "random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."

That sums it up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 17:54:47 ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:54:25 #11
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_56438681
Ik hoop natuurlijk dat er die dag een kaartje in de bus valt dat ik bij het postkantoor mijn postzak met kaartjes, knuffels en chocola kan ophalen... om die avond meegenomen te worden door een geweldig lekkere vent die mij heel romantisch uit eten neemt naar een goed restaurant.

...

Hoogstwaarschijnlijk wordt het die avond gewoon pizza, een portie Ben&Jerry's en een lekker flesje wijn terwijl ik een filmpje lig te kijken op de bank.
Alleen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_56438802
Léés de fucking OP. Meningen kunnen hier: Valentijn: Onzin of echte liefde?
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:06:37 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_56438881
Etentje bij ons lievelingsresto..
Daarna wandelen op het strand van Scheveningen..

Wie kom ik daar allemaal tegen?
Camera 1... 1!
pi_56438925
Iedereen gaat de liefde bedrijven cq nuecken. Opgelost.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:12:08 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56438985
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Dagonet het volgende:
Tja, persoonlijk denk ik dat het simpeler is om z'n ballen tussen twee bakstenen te leggen. Het is in ieder geval minder pijnlijk dan de avond die jij hebt geschetst.
Ja. Misschien stuur ik wel gewoon een e-card instead .
KuikenGuppy
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:13:52 #16
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_56439029
quote:
...

Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét. Daar open ik zo wel een ander topic voor . Hier gaan we gewoon op zoek naar de mensen die wel wat doen.
Laat het even duidelijk zijn, ik heb géén hekel aan Valentijnsdag!

En ik doe er dus wel "een flikker" aan:
Aangezien ik geen vriend, partner en/of potentiële lover heb waarmee ik het kan vieren, heb ik besloten dat ik die dag dus mag tonen dat ik van mezelf hou. Waarbij ik mezelf trakteer op pizza, Ben&Jerry's ijs en een filmpje!

Anders had je erin moeten zetten dat alleenstaande mensen in deze topic niet mogen posten.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_56439317
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Léés de fucking OP. Meningen kunnen hier: Valentijn: Onzin of echte liefde?
Ik kon het gewoon niet laten.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 18:27:01 ]
pi_56440385
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat er die dag een kaartje in de bus valt dat ik bij het postkantoor mijn postzak met kaartjes, knuffels en chocola kan ophalen... om die avond meegenomen te worden door een geweldig lekkere vent die mij heel romantisch uit eten neemt naar een goed restaurant.

...

Hoogstwaarschijnlijk wordt het die avond gewoon pizza, een portie Ben&Jerry's en een lekker flesje wijn terwijl ik een filmpje lig te kijken op de bank.
Alleen.
Nou, ik denk dat ik me hier echt volledig bij aan sluit!
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:13:06 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56440453
Geen idee nog eigenlijk, ik geef d'r waarschijnlijk speciaalbier ofzo.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_56441105
Samen met mijn vriendje zijn bij hem thuis dus weet niet wat hij verder nog voor ideeen heeft
Ik heb wel een paar leuke cadeautjes
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:47:05 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56441205
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En dan stiekem teleurgesteld zijn als er niks gebeurd, he!

Joel: [voice over] "random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."

That sums it up.
. Eternal sunshine of the spotless mind.
Ik hoop niet dat je die quote uit je hoofd kent .
Niet meer actief op Fok!
pi_56441309
wanneer is het?
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_56447921
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:46 schreef Burdie het volgende:
Wat mensen normaal gesproken over alle valentijnsdagen die ze samen doorbrengen smeren heb jij gewoon in een dag gepropt! Verschrikkelijk.

Ik zie mijn vriend denk ik pas de 15e. Dat weekend wordt vast en zeker wel mooi, maar niet speciaal voor valentijnsdag, gok ik. Misschien bedenk ik nog wel iets.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56448166
Dan verziek ik waarschijnlijk een Logica 2 tussententamen. Wordt dus zuipen daarna.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:31:03 #25
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56448558
Het is een donderdag, grote kans dus dat ik dan in een kroeg aan 't Plein aan het zuipen ben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')