abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 1999 @ 15:00:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_209706
Er is veel aan de hand in het huis ( mooi verslag op de streams mensen)

Ik heb een klein vermoeden dat Mona vannavond in de uitsending zit, door V. precies op het juiste moment gebracht met die brief, een dagje in volle twijfel... EMO TV

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_209707
Nou,of ze daadwerkelijk eruit gaat weet ik nog niet zo zeker. Maar waarschijnlijk denkt ze of heeft ze eraan gedacht om dit wel te doen. Lees de daystream 28/10 Yes,( is gelukkig gewijzigd ) thanks, dan kun je het nalezen wat er zich ongeveer afspeelt. Dit is erg moeilijk te verstaan, zoals verschillende personen aangeven het geluid valt regelmatig uit.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_209708
Ik denk dat manlief van Mona en haar kinderen vanavond in de studio zitten, en dan tijdens de live verbinding gaan overleggen,of ze er wel of niet inblijft.
real lif(v)e
oo aa
  donderdag 28 oktober 1999 @ 15:51:00 #4
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209709

Wat een gejank man, van die vent van d'r ..
Kijk, dat de rest niet helemaal kon overzien wat er ging gebeuren, dat begrijp ik dan nog wel (Ruud die net zei dat ie dacht dat 't 1x per week werd uitgezonden) ..
Maar mona heeft 2 weken mee zitten kijken, net als die mediageile flapdrol van haar vent, die maar wat graag z'n laatste vrije dagen van het jaar opneemt, om te kunnen schitteren bij B&W e.d. ... M.a.w. zij hadden een ietsiepietsie meer voorkennis van wat er gaande was .. Tis eerder een feit dat de vader van Mona's kinderen er niet veel langer meer tegen kan dat z'n schatje voor zeekoe wordt uitgemaakt. Op zich zit daar wel iets in, maar dat gejammer en gejank, dat slaat de plank behoorlijk mis ..

Mensen die uit zichzelf weggaan, verdienen het dan ook om neergesabelt te worden, dus .. think before you act ..

pi_209710
ze zit nu te huilen toch?
gaat ze wel of gaat ze niet?
het kan dikke pret worden vanavond, maar ook weer hevig tegenvallen, zoals toen het vertrek van bart werd aangekondigd

kan sabine mona's plaats niet innemen?
"biank, ik vind het heel rot voor je, maar Veronica zet je neer als een totale trut! aaaah, wah jammer he?"

pi_209711
Mona weg?...Boehoeee!...Liever niet.
Ik vind het er wel leuk uitziet als ze op
d´r bek valt...en wil het graag nog een keer zien maar dan anders, snappie
Begin bij het begin en eindig nooit!
  donderdag 28 oktober 1999 @ 17:07:00 #7
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_209712
Via een of andere mailinglist kreeg ik van littlesister het gerucht(?) binnen dat Bart in de avond-uitzending zal vertrekken.
Hij zou zichzelf een week de tijd geven na het vertrek van Sabine, en als hij het dan niet naar zijn zin had, zou hij de eer aan zichzelf houden.
En nu kunnen we inderdaad allemaal aanschouwen dat Bart het niet echt naar zijn zin heeft

Als beide geruchten nu eens waar zouden zijn, dan wordt het een uitermate boeiende uitzending vanavond!!

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 28 Oktober 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')