!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef timbob het volgende:
er staat geen "en" achter mijn naam en voor de naam van degene waarmee ik bepaalde handelingen heb uitgericht.
geen ramp natuurlijk, maar gramaticaal oncorrect.
"Incorrect".quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef timbob het volgende:
er staat geen "en" achter mijn naam en voor de naam van degene waarmee ik bepaalde handelingen heb uitgericht.
geen ramp natuurlijk, maar gramaticaal oncorrect.
Ach, speedcore en xenia hebben alleen cybersex gehad en die staan ook in de lijst dus accepteer nou maar gewoon dat die lijst niet kloptquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:49 schreef Gellarboy het volgende:
Ik sta er op als Dirk. Zo heet ik helemaal niet meer. Nou ja, zo heet ik wel, maar niet meer hier. D'r klopt trouwens geen reet van, maar dat geeft niet. .
Wat was er niet duidelijk aan het noemen van 2 namen die niet kloppenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef zarGon het volgende:
Je kan ook gewoon duidelijk en concreet zeggen wat er niet klopt, in plaats van dat telkens neer te kalken dat het lijstje niet klopt.
Nou, laatste poging.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef zarGon het volgende:
Je kan ook gewoon duidelijk en concreet zeggen wat er niet klopt, in plaats van dat telkens neer te kalken dat het lijstje niet klopt.
quote:
Verschil tussen ouwehoeren en werkelijkheid leren kennenquote:
of gewoon mensen voor de gek houdenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschil tussen ouwehoeren en werkelijkheid leren kennen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer geneukt ja, so be it
quote:
Met Sylvana?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef Geerd het volgende:
Ik hoop echt dat het onz is, zoniet ik wil ook wel een keertje als het zo makkelijk gaat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar even bij zo'n parenclub-gangbang langs
srsly, dude!quote:
Weet ik, daarom is het zo grappigquote:
mag je met de andere 70 in de rij staanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tussen 70 van die oude behaarde nakende mannen die aan hun tampeloeres staan te trekken om hem een beetje rechtop te houden. Wie krijgt er daar nou geen zin in om een uitgelubberde doos vol te blaffenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag je met de andere 70 in de rij staan
of zoals iemand in VBL het typeerde:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tussen 70 van die oude behaarde nakende mannen die aan hun tampeloeres staan te trekken om hem een beetje rechtop te houden. Wie krijgt er daar nou geen zin in om een uitgelubberde doos vol te blaffen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Geil, als je op die baarmoeder drukt heb je een zeepdispenser.
Heerlijk grafischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of zoals iemand in VBL het typeerde:
[..]
Misschien een idee om een keer een FOK! meeting te organiseren, daar .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag je met de andere 70 in de rij staan
Het erge is volgens mij nog dat Messenga het niet op een gangbang heeft gedaan, maar gewoon...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Awesomequote:
Alwéér?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef kastanova het volgende:
MUUS.
Het was nog nooit officieel gemeld hoor .quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:42 schreef Freeflyer het volgende:
Freeflyer <-> Kwiwi
om je te neuken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:29 schreef kwiwi het volgende:
had niet gedacht dat je de uitdaging aan zou nemen
Wat?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:56 schreef Isabeau het volgende:
Wel spannend en intrigerend als dat een uitdaging is
Ja, plaats dan meteen de film.. tsjohquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:35 schreef Ice22 het volgende:
Denthemen en Paaskonijn.
Dont believe me? Heb het op film
"Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)"quote:Op zondag 1 maart 2009 07:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb alleen een pijpbeurt gekregen jaren terug, maar dat telt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |