abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:50:24 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56424662
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Riparius het volgende:

Ik weet niet wat voor hoop jij koestert, maar additionele thema's lijken mij vergezocht en ook niet bepaald hoopvol. Of wil je graag "nummers van de Zangeres Zonder Naam" en "nummers van André Hazes" als subthema's?
Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.
In American Idol zijn 2 thema's naast elkaar ook heel gewoon:
  • Songs from year of birth/Billboard Top 10
  • Lieber & Stoller(songwriters oa Elvis) /This Week's Billboard Chart
  • Country/Gamble & Huff

Dus gooi er maar een ander thema naast.
    Want Trijntje (Burt Bacharach repetoir) én Jim's Doe Dit Doe Dat wijzen wel op een big band zoals Eric al zei.
  • You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_56424669
    Kut TT .
      donderdag 31 januari 2008 @ 00:52:11 #3
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56424684
    Nou, ik had m'n openvenstertje al klaar, had diverse creabea Nigy (ik mag hem zo noemen, toch SS ) TT's, toch maar niet gedaan omdat er anders weer gezeik zou komen, krijgen we dit... valse nicht !!!
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_56424704
    Ahhh Beevje . Een positieve Nigel-TT mag ook wel eens komen ja, meestal is het maar negatief gezeik van alle zuurpruimen op dit forum ja .
      donderdag 31 januari 2008 @ 00:53:43 #5
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56424709
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
    Nou, ik had m'n openvenstertje al klaar, had diverse creabea Nigy (ik mag hem zo noemen, toch SS ) TT's, toch maar niet gedaan omdat er anders weer gezeik zou komen, krijgen we dit... valse nicht !!!
    Zég. Ik vond het best een leuke TT om m'n verjaardag mee te beginnen.
    You know when you close your eyes and wish for something?
      donderdag 31 januari 2008 @ 00:56:44 #6
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56424746
    Nigyyyyyyyyyyyy, SS !
    Dat haalt het bloed onder die lichtgeraakten nagels nog sneller vandaan !

Ah nou, CDP, vooruit, gefeliciteerd .
    pi_56424763
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.
    In American Idol zijn 2 thema's naast elkaar ook heel gewoon:
  • Songs from year of birth/Billboard Top 10
  • Lieber & Stoller(songwriters oa Elvis) /This Week's Billboard Chart
  • Country/Gamble & Huff

Dus gooi er maar een ander thema naast.
    Want Trijntje (Burt Bacharach repetoir) én Jim's Doe Dit Doe Dat wijzen wel op een big band zoals Eric al zei.
  • OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands). Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed). De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.
    pi_56424775
    Nigy . Van mij mag a.s zaterdag best Pauline exit ofzo, om al die anti-NIGY mensen lekker te sarren .

En gefeliciteerd CDP .
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:02:14 #9
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56424821
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Riparius het volgende:

OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands).
    Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.
    quote:
    Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed).
    De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6
    quote:
    De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.
    Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:02:37 #10
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56424824
    Jaaa, Pauline . Tof mens hoor, maar het geïrriteer door Neil is heerlijk (vooral omdat die mensen vaak net zulke soppers zijn op kleine schattige auditie-meisjes als de Neil-fans bij Neil) en er mag weleens wat schokkends gebeuren.

Ah en dat Nigy exit gaat dat i waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is, hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:03:06 #11
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56424830
    Liever Nigel nog een ronde en Neil eruit. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:03:54 #12
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56424840
    Neil is slechter dan Nigel, tuurlijk. Maar Neil krijg je er écht met geen meter uit deze week dus is Nigel de meest logische en meest gewenste kandidaat bij mij. Aangezien Paulien nog steeds de 'ouders' stem heeft.
    pi_56424864
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef BVO het volgende:

Ah en dat Nigy exit gaat dat i waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is,
    Wat een wijs advies ! Dat moet echt van iemand afkomstig zijn die er echt verstand van heeft . .
    quote:
    hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
    Ohhh I hope it so !
    pi_56424934
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.
    [..]
    Zeker, dus wie weet o.a een liedje van Maud ...
    quote:
    De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6
    [..]
    Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....
    quote:
    Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.
    Ik sprak je tegen niet omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat er afgelopen zaterdag een live band zou zijn maar omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat de NL ronde de Big Band ronde zou komen, en dat denk ik nog steeds. Kortom, als Eric dit heeft gezegd, dan heeft hij zich gewoon vergist.
      donderdag 31 januari 2008 @ 01:22:31 #15
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56425079
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Riparius het volgende:
    Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....
    Dan was ons iig die barslechte montage en procedure-truc bespaart om het evenwicht qua geslacht recht te trekken in de laatste theaterronde met o.a. het Ivar/Neil drama.
      donderdag 31 januari 2008 @ 02:52:30 #16
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56425665
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef BVO het volgende:
    Nigyyyyyyyyyyyy, SS !
    Dat haalt het bloed onder die lichtgeraakten nagels nog sneller vandaan !
    [Cheerleader mode]

N! I! G! Y! You ain't got not alibi! You're Nigy, hey hey, you're Nigy! *baton door de lucht swiepert en cheerleaderdansje doet*

.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56425804
    TT
    pi_56425834
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Neil is slechter dan Nigel, tuurlijk. Maar Neil krijg je er écht met geen meter uit deze week dus is Nigel de meest logische en meest gewenste kandidaat bij mij.
    Ja, dat dus. Gefeliciteerd overigens.
      ESF Reporter donderdag 31 januari 2008 @ 07:29:57 #19
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_56426231
    Gefeliciteerd CDP
    Het thema van zaterdag boeit me geen donder, dus ik kan er mee leven dat ik Idols die avond moet opnemen.
    pi_56427165
    Tvp
    You're never fully dressed until you wear a smile
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 14:40:44 #21
    163650 Greys
    pi_56434060
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 02:52 schreef Marble het volgende:
    baton door de lucht swiepert
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56440331
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 01:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Wat een wijs advies ! Dat moet echt van iemand afkomstig zijn die er echt verstand van heeft . .

[..]

Ohhh I hope it so !

Jullie lijken net van die groupies
    Het wordt hier vast gezellig als Nigel er uit gaat

Maar ik ben het deels wel met BVO eens, behalve dat groupie gedoe
    pi_56440545
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:08 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Jullie lijken net van die groupies
    Het wordt hier vast gezellig als Nigel er uit gaat

Maar ik ben het deels wel met BVO eens, behalve dat groupie gedoe
    Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotje
      donderdag 31 januari 2008 @ 19:28:42 #24
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56440772
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, dan heeft ze nog niet eens de hoek in mijn slaapkamer gezien met allemaal Nigyfoto's . Vol met liefkozingen en aanbiddingen omgeven. Dat hou ik nog maar even stil dus .
    pi_56440958
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dacht je nou echt dat ik het serieus nam ?

Maar het was gewoon erg grappig om te lezen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')