Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Riparius het volgende:
Ik weet niet wat voor hoop jij koestert, maar additionele thema's lijken mij vergezocht en ook niet bepaald hoopvol. Of wil je graag "nummers van de Zangeres Zonder Naam" en "nummers van André Hazes" als subthema's?
Zég. Ik vond het best een leuke TT om m'n verjaardag mee te beginnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
Nou, ik had m'n openvenstertje al klaar, had diverse creabea Nigy (ik mag hem zo noemen, toch SS![]()
) TT's, toch maar niet gedaan omdat er anders weer gezeik zou komen, krijgen we dit... valse nicht
!!!
OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands). Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed). De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens jouw denkwijze is een Marco Borsato thema natuurlijk niet ondenkbaar.
In American Idol zijn 2 thema's naast elkaar ook heel gewoon:Songs from year of birth/Billboard Top 10 Lieber & Stoller(songwriters oa Elvis) /This Week's Billboard Chart Country/Gamble & Huff
Dus gooi er maar een ander thema naast.
Want Trijntje (Burt Bacharach repetoir) én Jim's Doe Dit Doe Dat wijzen wel op een big band zoals Eric al zei.
Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Riparius het volgende:
OK. Marco Borsato is inderdaad beter (maar het liedje van Marco dat Ellen zong bij Idols III was origineel niet eens Nederlands).
De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6quote:Maar bij Idols NL hoeven ze natuurlijk niet alles over te nemen van American Idol (dat ook weer een afgeleide is van Pop Idol, maar goed).
Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.quote:De Big Band ronde is al twee seizoenen een groot succes, en ik denk dus niet dat ze die gaan combineren (verprutsen) met Nederlandstalig, omdat je dan veel meer terecht komt bij Jazzy repertoire. Niet dat dat niet in het Nederlands zou kunnen, maar dat is er nu eenmaal nauwelijks.
Wat een wijs adviesquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef BVO het volgende:
Ah en dat Nigy exit gaat dat i waarschijnlijk, maar als het goed is heeft hij inmiddels het advies van iemand gekregen dat dat juist zijn voordeel is,
Ohhh I hope it soquote:hij is de enige die zaterdag niks te verliezen heeft, moet voordat hij exit gaat maar eens echt genieten daar. Wat vervolgens tot een geweldige zaterdag en dus een niet-exit leidt, Nigy heeft het zelfvertrouwen terug en eindigt als 2e (winnen gaat hij niet, dat snap ik zelf ook wel).
Zeker, dus wie weet o.a een liedje van Maud ...quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar de John Ewbank connectie is er wel dit jaar.
[..]
Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....quote:De bekendmaking van de laatste afvallers in het theater komt direct uit Amerika seizoen 4/5/6
[..]
Ik sprak je tegen niet omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat er afgelopen zaterdag een live band zou zijn maar omdat het mij onwaarschijnlijk leek dat de NL ronde ná de Big Band ronde zou komen, en dat denk ik nog steeds. Kortom, als Eric dit heeft gezegd, dan heeft hij zich gewoon vergist.quote:Mij zou het iig niet verbazen nu ik Trijntje's naam hoorde en Jim's Doe Dit Doe Dat zeker gedaan wordt (wat een big band achtig nummer is qua begeleiding). En die opmerking van Eric: "Volgende week met band en de week erna met Big Band." kwam vorige week al uit nadat mensen eerst mij tegenspraken.
Dan was ons iig die barslechte montage en procedure-truc bespaart om het evenwicht qua geslacht recht te trekken in de laatste theaterronde met o.a. het Ivar/Neil drama.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Riparius het volgende:
Ja, maar er is genoeg dat heel anders gaat. Bijv. de keuze van evenveel mannelijke als vrouwelijke (potentiële) finalisten. Daar moet je met het niveau van de mannen hier in NL toch niet aan denken. Een half dozijn Neil's .... brrrr ....
[Cheerleader mode]quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef BVO het volgende:
Nigyyyyyyyyyyyy, SS!
Dat haalt het bloed onder die lichtgeraakten nagels nog sneller vandaan!
Ja, dat dus. Gefeliciteerd overigens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neil is slechter dan Nigel, tuurlijk. Maar Neil krijg je er écht met geen meter uit deze week dus is Nigel de meest logische en meest gewenste kandidaat bij mij.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:52 schreef Marble het volgende:
baton door de lucht swiepert
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat een wijs advies! Dat moet echt van iemand afkomstig zijn die er echt verstand van heeft
.
.
[..]
Ohhh I hope it so!
Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotjequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jullie lijken net van die groupies![]()
Het wordt hier vast gezellig als Nigel er uit gaat![]()
![]()
Maar ik ben het deels wel met BVO eens, behalve dat groupie gedoe
Ik wou al zeggen, dan heeft ze nog niet eens de hoek in mijn slaapkamer gezien met allemaal Nigyfoto'squote:Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotje
Dacht je nou echt dat ik het serieus nam ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je mag onze opmerkingen best wel met een korreltje zout nemen hoor, Hockeylotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |