Jeejquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
Mededeling: Vanavond ben ik er niet, en Peri's internet is kapot. Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
Bagger toegestaan en Nigy die exit gaat. Hallelujahquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
Mededeling: Vanavond ben ik er niet, en Peri's internet is kapot. Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
Maareh.. dat doe ik toch wel geloof ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:08 schreef Svensational het volgende:
Jullie mogen dus baggeren wat je wilt vanavond!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jeej. Dan kunnen BVO en ik vet gaan rellen als Nigel exit moet
.
Oh ja Nigel exit, dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Bagger toegestaan en Nigy die exit gaat. Hallelujah!
Nu nog een drankje erbij en het feesrt is compleet.
Ter info, die wordt dus gezongen in de intro vanavond. Ook Froger en Nick en Simon zijn er.quote:
Ach gossiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef Svensational het volgende:
Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten: [ afbeelding ]
Tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef Svensational het volgende:
Together, ik heb de banner voor morgen al klaar, die kun je direct in het finaletopic erbij zetten: [ afbeelding ]
Wel een twijfelachtig nummer volgens Nikki, maar hij deed het verbazingwekkend goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel gaat knallen vanavond volgens Nikki!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |