Vorige week exit? Tiffany was echt wayyy slechter dan Nigel hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef hs2 het volgende:
Ik hoop voor Nigel dat hij KAN gaan knallen. Is voorheen niet echt gelukt.
Vorige week had hij al exit moeten zijn en de kans is wel enorm groot dat hij eruit gaat.
Van de dames gaat hij zeker niet winnnen en Neil is wel erg populair. Verwachting is toch echt EXIT.
Ik begrijp dat jij meer fan bent van Nigel maar helaas vond ik Tiffany way BETTER dan Nigel vorige week en had hij er echt uit gemoeten. Neil heeft helaas veel meer stemmende dames achter hem dus die zal er wel niet uitgaan. In de exit poll vorige week was het Nigel: 38%, Tiffany: 25% en Neil: 24%. Alles is dus nog mogelijk en misschien komt er ook iemand anders onverwacht op de kruk (Pauline of iemand anders?)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vorige week exit? Tiffany was echt wayyy slechter dan Nigel hoor.
Maargoed, vanaf nu zou ik er ook wel mee kunnen leven als Nigel exit gaat. Ik vind Neil wel veel slechter (of eigenlijk gewoon vooral om z'n stomme persoonlijkheid, maargoed, dat telt ook mee als Idol vind ik), maar die lijkt toch meer los te maken als het om Idol zijn gaat en de vrouwen zijn allemaal beter dan Nigel. Maar ik gun het die lieve schat zo, dus van mij mag hij best zelfs de laatste 3 halen. Check even die laatste webchat, waarin je echt een duidelijk beeld krijgt van hoe tof Nigel is en hoe stom Neil is.
Serieusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pauline gaat Zij gelooft in mij van Hazes zingen.
Dat weet ik dus niet. Maarja we zullen het zien. Dan worden de nummers wel erg kort.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar iedereen doet toch twee nummers of niet? Dus waarschijnljik een ballad en een uptempo.
Grapjeeeeequote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik dacht dat ze weer doelden op de twee mannen, waarom Pauline dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |