abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209689
Geachte lezers,

hierbij wilt ik uw aandacht effen vragen voor de volgende dingen. Sein we nu helemaal van de pot gerukt dat we allemaal als een idioot elke avond weer verlangen of kan ik beter zeggen smachten naar onze injectie met de BB-Bacterie dat we willen zien hoe een beestenboel eruitziet we hebben kippen we hebben een koe(mona) we hebben een paard (bianca) we hebben een oude dino(karen) en dan hebben we een lama(Bart) we hebben een penguin die alles doet(Willem) en we hebben een ja nu wordt die moeilijk wat is ruud ruud heeft iets van en konijn laten we het daar maar op houden maar wat bezielt ons om Veronica geld te laten verdienen aan ons wij kijken meer kijkcijfers meer reclameinkomsten en toch en toch wil ik nog ff kwijt dat ik sinds martin weg is niet meer kijk want martin had hem moeten winnen not wat een loser was dat zeg en sabine poseer alsjeblieft NIET voor ons bespaar ons de ellende van jou kont die je niet hebt en dan nog een ding

GEGROET

One word can say it all.<P>
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 oktober 1999 @ 13:41:00 #2
862 Arcee
Look closer
pi_209690
En wat is nou je punt dan?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 1999 @ 13:45:00 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_209691
Ik zie alleen een komma, voor de rest geen .'en
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_209692
Het zit je wel tamelijk hoog allemaal hé?
Je hebt niet eens de tijd om punten, komma's en hoofdletters te gebruiken... ZO word het allemaal wel erg onduidelijk voor de forumusers daar er reeds tegen de 20000 postings zijn om door te komen..
pi_209693
Ik heb afgelopen week je vriendje al het advies gegeven om snel zijn vergeten prozak pilletje alsnog aan zijn moeder te vragen. Ik zou jou het zelfde advies willen geven.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 14:15:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_209694
Ik zou willen adviseren om het onderstel van een rijdende intercity te gaan bezichtigen.
Maglev treinen uitgezonderd..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_209695
quote:
op 10-28-1999 om 02:15 PM schreef JayTaph het volgende:
Ik zou willen adviseren om het onderstel van een rijdende intercity te gaan bezichtigen.
Maglev treinen uitgezonderd..

Vind je dit nou zelf ook niet een wel heel grove reactie?

pi_209696
Erg inspirerend Billy,
was zo grappig dat ik het forum weer kan verlaten om aan het werk te gaan.
If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
  donderdag 28 oktober 1999 @ 15:21:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_209697
>Vind je dit nou zelf ook niet een wel heel grove reactie?
Ik ben nog niet eens begonnen...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_209698
Het is Billy wel erg hoog in het bolletje gaan zitten.. Hij voelt zichzelf al meervoud ---> WE?
Dit lijkt me een zaakje voor meneer Vernimmen B.V. Dus pas op knul, edy kan en wil dit ook NIET accpeteren.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 15:51:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_209699
Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op dit soort ongenuanceerde, kant noch wal rakende, intelligentieloze, pretentieloze, geplagieerde, met tienerfrustraties doorspekte, uitgemolken , niets meldende Topics. Maar helaas is dit al je tweede zielige verhaal; ik geloof niet in onderstellen van treinen, maar neem godverdomme je prozac eens op tijd in !

------------------
A haiku a day, keeps trouble away !

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 28 Oktober 1999).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:01:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_209700
Laat ze maar kletsen Billy. Ik vond het best een fraai betoog.

Overigens is Mona volgens mij geen koe.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:10:00 #13
1306 Felix
tja, kan d'r niks aan doe
pi_209701
leuk gemaakt!
maar mona blijft een
ff denken
pi_209702
Leuk in elkaar gezet ja..... hahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo