Om ervoor te zorgen dat je geen sopcast achtige streams krijgt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee maar dit is op internet.. waarom zit er echt een limit aan
Gaat gelijk op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie is beter, aangezien ik het niet kan zien
iddquote:
als er meer mensen kijken hebben ze meer geld dus kunnen ze dat ook weer beter makenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je geen sopcast achtige streams krijgt?
Zomaar een idee hoor
viel me ook opquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:17 schreef -SG- het volgende:
Commentaar :Q
Beide even slechtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie is beter, aangezien ik het niet kan zien
Davids maakt zo nu en dan een foutje maar hij is echt geen uitblinker qua foutjesquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:17 schreef Joe. het volgende:
Jongen nou niet zo zeuren op Davids
Volgens de Radio is die gewoon wat ongelukkig in de passing. Of maakt die ook zonder bal fouten?
maar ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:17 schreef toma het volgende:
[..]
zolang Ajax er altijd 1tje meer maakt vind ik het goed.
Tuurlijk vind je dat..quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind PSV iets beter.
Hij herstelt ook heel veel fouten van zichzelf en anderen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Davids maakt zo nu en dan een foutje maar hij is echt geen uitblinker qua foutjes
ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind PSV iets beter.
Idd...quote:
Heerlijk jaquote:
*Zuchtquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
als er meer mensen kijken hebben ze meer geld dus kunnen ze dat ook weer beter maken
dus rot maar weer op met jezeker voor psv jij
quote:
net of ik de einige benquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
*Zucht
Stel je hebt 100Mbit server en daar donder je bijv 500 mensen.
Als je daar 501 mensen op dondert kan het fout gaan
Als je dus 1 extra persoon wilt moet je dus NOG 1 server erbij nemen
Denk zelf na mongeaul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |