Goed nieuws leek me..totdat bleek dat je daar ¤ 12,40 voor moet betalenquote:De afgelopen jaren zijn er geen verschijnselen van overlijden genoteerd
Hij zei nummer A ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Dus ik loop naar de kassa en dan krijg je een nummert; in mijn geval C 246. Ze waren al bij C 244 dus dan denk je dat je snel aan de beurt bent..Maar nee..nummer A is 16 keer langsgekomen en J 12 keer.
Dit is echt het mooiste voorbeeld van bureaucratie dat ik ooit heb gelezenquote:De afgelopen jaren zijn er geen verschijnselen van overlijden genoteerd
Iets in die richting dan..maar iig dat er geen waarnemingen waren van overlijdenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Dit is echt het mooiste voorbeeld van bureaucratie dat ik ooit heb gelezen
Nee zo'n balk ding die dat met een of ander stom "pling" aankondigt dat iemand naar een balie mag..oftewel bij elke "pling" schrik je je de tering en hoop je dat je nummer voorbijkomt..quote:
Nee dat ging niet om een of andere redenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
Dat kan je toch ook gewoon met DigiD aanvragen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:05 schreef VoreG het volgende:
Waarvoor heb je zo'n bewijs nodig?
Iets met een rekening van mijn opa en oma..ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar heb je zoiets voor nodig?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:05 schreef VoreG het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar heb je zoiets voor nodig?
TS is werkloos of 50+.quote:Voor een uitkering van een pensioenfonds of een levensverzekerings-maatschappij heeft u soms een bewijs van in leven zijn nodig.
Probeer het uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:04 schreef TNA het volgende:
Als je drie tellen na het afhalen van dat formulier sterft, krijgen je nabestaanden dan hun geld terug omdat het ongeldig is?
Vraag ik me ook af, ik hoor het eigenlijk voor het eerstquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:05 schreef VoreG het volgende:
TS is 16 en zit nog op school..quote:
Misschien is het slechts een uittreksel van het bevolkingsregister, wat je nodig hebt als je deelneemt aan eindexamens. Dat zou het topic daarentegen veel minder leuk makenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:07 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik hoor het eigenlijk voor het eerst
Nou lijkt me hilarisch idd!!1eins!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef Remzz het volgende:
Eigenlijk moet je zoiets voor de gein ophalen en op je kamer hangen(al is 12.40 voor de gein wel veel geld)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |