abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:36:36 #26
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_56447224
Ik weet niet hoe groot de afvoerbuis is, maar er zijn pvc gres koppelingen, dan zaag je de pvc buis door en je zet een soort vergrote pvc buis op.
Zo doen wij het op het werk altijd. ook al is het dan voor buiten.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:06:19 #27
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_56452375
Dat is een beetje te groot Kreeg vandaag van een maatje te horen (aannemer) dat je er ook soort van kunststof pasta overheen kan smeren. Dat is een chemische reactie en word zelfs hard onder water. Weet iemand hoe dit heet?

Ik ga toch nog wel even bellen met de VVE kijken hoe ze reageren als ik ga zeggen dat ik de buis eruit sla hem dicht smeer en dat ik gelijk de andere leidingen die naar boven lopen een doorn in het oog vind
Bla Bla Bla :P
pi_56453391
Dat kunstof ken ik niet. Misschien eens informeren bij een loodgieter?

Ik vermoed dat je een redelijk ongenuanceerde reactie van de VVE zult krijgen hahaha
Uiteraard zijn wij zeer nieuwsgierig op hun respons
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_56462244
dat kunststof is een krimpmof,je doet een rubber ring om de gresbuis,schuif de mof over de gresbuis heen zodat de rubber ring tussen de buis en krimpmof zit en dan langzaam verwarmen met een brander en hij krimpt om de de buis heen.
de rubber ring zorgt hier voor de afdichting,zo kan je pvc en gresbuis of gietijzer koppelen aan elkaar
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:38:28 #30
76625 Blackviper
pi_56466348
Ik hoef nog geen pvc aan te sluiten op de afvoer. Het gaat nu om een gat in de Gres buis ik was vandaag op jacht gegaan naar die pasta maar niemand bij de bouwmarkt kon mij echt verder helpen. Heb nog wel 2 componenten spul van bizon aangesmeerd gekregen maar dat was het toch niet volgens mij.
Verder ben ik van Albastine Glasvezel plamuur tegen gekomen (met glasvezel netje erbij) heeft iemand hier ervaring mee?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:53:27 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_56466717
Ik begrijp niet precies hoe de buis in jouw geval loopt, maar als de diameter groot genoeg is en de buis niet al te lang zou je kunnen overwegen om de binnenkant van de buis als het ware te schilderen met glasvezel. Daar zou je gewoon het vloeibare tweecomponentenspul uit een autozaak voor kunnen gebruiken. Het al dan niet hechten is dan ook niet zo heel belangrijk omdat het spul na uitharding gewoon een soort binnenbuis vormt, al is het natuurlijk wel verstandig de binnenkant van de buis goed schoon te maken voor je begint.

Ik heb van horen zeggen dat je het ook flink kunt verdunnen en dan spuiten, eventueel via een spuitmondje op een slang. Ideaal is het echter niet.
Vampire Romance O+
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:01:07 #32
76625 Blackviper
pi_56466887
Nou de buis loop van de 2 appartementen boven mij door mijn keuken (daarop zit mijn afvoer) en dan naar benden. En er zit dan een gaatje in van 2 bij 5 cm en dus een soort van binnen buis maken kan niet.
pi_56470939
ik weet wat je bedoeld.
Verkoop dat spul op mijn werk ook. ( pvc groothandel )

Zijn van griffon.

Is een langwerpig kneedbaar goedje waar je een stuk van afbreekt.
Dit kneed je even zodat alle componenten goed mixen.
Zodra het wat warm aanvoeld, kneed je het op de gress buis. Even een uurtje laten harden, en schuren boren of doen wat jij er mee wilt.

Zoek eens op Griffon repair Stick.
Zo heet dat bij ons, kost een eurootje of 8
Hoop dat je er iets mee kunt
pi_56470985
http://www.wildkamp.com/search-engine/product.do?prd=17235

Daar dus

Wel duur daar.
Mocht je interesse hebben, stuur me een PM.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 18:29:35 #35
76625 Blackviper
pi_56482854
Ik had even gekeken bij de bouwmarkt en daar hadden ze het dus niet. Iemand een idee waar het te halen is omgevind Den haag?

(zie je pm) thnx iig!

[ Bericht 50% gewijzigd door Blackviper op 02-02-2008 18:48:24 ]
pi_56494891
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 08:10 schreef Blackviper het volgende:
En verder is de pijp stuk op mijn gedeelte.. Dus vraag me af of de VVE daar iets mee van doen gaat hebben..
Jazeker wel. Dit is een voorziening die collectief gebruikt wordt, dus is die niet eens van jou, maar van de VVE. Jij betaalt toch ook mee aan de reparatie/vervanging van het dak terwijl je niet onder het dak woont.
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:02:56 #37
76625 Blackviper
pi_56705728
vve stuur aanemer langs! Na wat lang geruzie. Ben benieuwd!
  maandag 25 februari 2008 @ 20:40:07 #38
76625 Blackviper
pi_56971961
Update! het word gefixt! Zo waar!

pijp gaat eruit door asbest sanering en er komt een nieuwe standleiding
pi_56981511
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:40 schreef Blackviper het volgende:
Update! het word gefixt! Zo waar!

pijp gaat eruit door asbest sanering en er komt een nieuwe standleiding
Mooi om te horen!

Zo zie je maar weer: ze bluffen eerst dat het je eigen probleem is, maar als je gewoon vol blijft houden, dan lossen ze het uiteindelijk wel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')