Die kans is vrij groot ja.quote:
Idd..Ik heb nog nooit duur spul van Trust gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:33 schreef Just_somebody het volgende:
Duur en Trust in 1 zin???????
tis ps2.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Chinless het volgende:
Als hij echt dood is, dan zal ik teruggaan naar de winkel.
Trust is net als sweex, de winkel krijg een credit nota, zodat de winkel weer een nieuwe kan leveren aan de klant. In principe krijg je dus gelijk een nieuwe.
Andere manier is proberen op een andere USB poort (maar dan ander setje van 2). bijv. front USB
Nope. Dat dacht ik ook. Dus ik heb hem opgeladen. Doet niets.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bunt de batterijen niet (bijna) leeg?
ik vind 50 euro voor dit baggerding niet goedkoopquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:33 schreef Just_somebody het volgende:
Duur en Trust in 1 zin???????
Maar neem ik dan mét of zónder draad.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Idd..Ik heb nog nooit duur spul van Trust gezien.
Maar neem de volgende keer gewoon Logitech..Ik heb 6+ jaar gebruik gemaakt van mijn Logitech muis (dagelijks gebruikt)
Zijn de batterijen ook niet kaduuk? Al "gewone" geprobeerd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:47 schreef Qwea het volgende:
[Bunt de batterijen niet (bijna) leeg?]
Nope. Dat dacht ik ook. Dus ik heb hem opgeladen. Doet niets.
Ik hou het nog steeds bij staart en bal.quote:Maar neem ik dan mét of zónder draad.
Staart oke, maar bal?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik hou het nog steeds bij staart en bal.
Ik kan die vage gevolgen van brakke batterijen niet uitstaan, en je kan nooit nieuwe vinden als je die nodig hebt.
Ik wil ook geen bal muisquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Staart oke, maar bal?
Is een optische muis of lasermuis mét draad geen optie dan?Zo'n balmuis is helemaal hopeloos verouderd gepruts...
De Logitech MX1000 is echt perfectquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook geen bal muis![]()
Optisch of laser idd. Al vind ik 40 euro voor een muisje ook nog duur
Er komen bij mij altijd wimperhaartjes en stofjes in dat stomme oog.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:53 schreef Omniej het volgende:
Staart oke, maar bal?
Is een optische muis of lasermuis mét draad geen optie dan?Zo'n balmuis is helemaal hopeloos verouderd gepruts...
1. die stofjes en wimperhaartjes komen ook in het balletje terecht, en dan is zo'n optische echt wáy makkelijk schoonmakenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er komen bij mij altijd wimperhaartjes en stofjes in dat stomme oog.
En ik heb hele kleine handen en die optische dingen zijn vaak gewoon te groot voor mij.
Tot zover mijn off topic geneuzel, on topic heb ik niets toe te voegen verder.
ik had het toch echt over draadquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De Logitech MX1000 is echt perfect
Is de eerste muis met laser
Zit een accu in dus over batterijen hoef je ook niet na te denken (Accu is na ~15 tot 30 minuten geladen)
Een ouderwetse balmuis wordt juist véél viezer (van binnen!) dan een optische- of lasermuis. Bij een balmuis krijg je dat er na verloop van tijd veel fijngedrukt stof, vuil, etc. op die 'rolletjes' binnenin de muis blijft plakken, en daar gaat ie niet beter van werken. Bij zowel mijn optische- als lasermuizen heb ik nooit last van viezigheid bij het oog gehad... Die blijven juist perfect schoon.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er komen bij mij altijd wimperhaartjes en stofjes in dat stomme oog.
En ik heb hele kleine handen en die optische dingen zijn vaak gewoon te groot voor mij.
Tot zover mijn off topic geneuzel, on topic heb ik niets toe te voegen verder.
tussen de 50 en 70 euro voor een simpel muisje ga ik dus mooi niet uitgeven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:34 schreef Dhampirian het volgende:
Na meerdere jaren perfect gewerkt te hebben met mijn draadlozemx 700 van Logitech, heb ik deze na jaren van trouwe dienst vervangen door een Logitech Mx 1000 Laser muis.
Zoals al eerder gezegd gebruikt deze geen batterijen meer maar een ingebouwde accu.
Verder is het een prima muis en ben ik blij geen gedoe te hebben met een lastige staart/kabel.
[ afbeelding ]
Ja, Logitech is fijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Idd..Ik heb nog nooit duur spul van Trust gezien.
Maar neem de volgende keer gewoon Logitech..Ik heb 6+ jaar gebruik gemaakt van mijn Logitech muis (dagelijks gebruikt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |