lezen gek. een site voor op je pc te sms'enquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef jslavenburg het volgende:
Ik sms met mijn t-mobile prepaid abonnement voor 7 cent per sms
lezen:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:30 schreef Aaargh! het volgende:
SMS is nooit goedkoop: 10 cent betalen voor 140 bytes dataDa's 7489 euro per MB.
Als je een beetje een fatsoenlijke GSM hebt met een mobiel internet abbo dan kan je gewoon MSN gebruiken, da's een paar duizend keer zo goedkoop.
Ik met Vodafone prepaid 6 cent per sms. Destijds het Campus tarief ingesteld, kon toen tijdelijk maar tarief blijft altijd gelden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef jslavenburg het volgende:
Ik sms met mijn t-mobile prepaid abonnement voor 7 cent per sms
nog eens!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:12 schreef Flaccid het volgende:
http://www.bel1601.nl/sms.php
hier zie ik 1 ct per sms. Heeft iemand hier ervaring mee?
ik schop ffquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Flaccid het volgende:
Hallo,
via skype sms je voor 10 ct per sms. Er zijn talloze sites om via te sms'en, maar welke is nou de beste en voordeligste?
Ja ik weet niet of dat 1601 online is of niet...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:11 schreef pindapeller het volgende:
die 1601 ziet er wel betrouwbaar... maar ik heb ook een vraagje ik zoek iets als 1601 maar dan dat ik dat via internet kan doen want ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en dat ik dan een programmatje installeer en dat die dan het smsje via internet verstuurd als dit kan?
gr. pindapeller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop