abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56557507
Iemand DMC4 al binnen van 3bustymen?

Zaterdag kreeg ik een shipping conformation, maar geen trackingnummer oid.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_56558336
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand DMC4 al binnen van 3bustymen?

Zaterdag kreeg ik een shipping conformation, maar geen trackingnummer oid.
Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het niet
pi_56558510
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:42 schreef Kremers het volgende:

[..]

Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het niet
Ah, ok. Hopen dat ie vandaag of morgen in de bus ligt...... Zal wel niet, maargoed.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 6 februari 2008 @ 12:18:35 #279
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56559037
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef Fallen het volgende:
toch vraag ik me af wat er met titels als

8 days
Afrika
Eye-dentify
Wardevil
Fatal Inertia:
The Getaway

is gebeurd. Ik heb er echt helemaal niks meer over gehoord. Jammer, sommige leken me wel leuk.
Fatal Inertia is uit op de 360 en komt straks uit op de PS3 en schijnt heel erg slecht te zijn.

En Wardevil.... WarDevil krijgt \'nieuwe look\'
Dat is wel heel toevallig.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_56559230
quote:
10.4 miljoen PS3 consoles verkocht
Nieuws | 06 februari 2008 - De officiële hardwarecijfers voor de PlayStation 3 zijn bekend. Sinds de launch in november 2006 zijn er 10.4 miljoen PlayStation 3 exemplaren verkocht. Door de recente introductie van het 40 GB model zijn er alleen al in het afgelopen kwartaal 4.9 miljoen exemplaren verkocht. Wat betreft software heeft de PS3 in totaal 54.4 miljoen exemplaren verkocht.

In dit fiscale jaar, wat loopt van 1 april 2007 t/m 31 maart 2008, heeft Sony tot nog toe 6.92 exemplaren verkocht. De doelstelling is verlaagd van 11 miljoen naar 9.5 miljoen, zo maakte het bedrijf onlangs bekend.
Netjes
Ik dacht eerst dat die doelstelling van 11 miljoen over het totaal aantal verkochte consoles ging, maar blijkbaar is dat dus niet zo.
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 6 februari 2008 @ 12:28:42 #281
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_56559235
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:

[..]

Mijn LCD-TV heeft helemaal geen last van ghosting oid. Zelfs voetbal kijken is 10x beter geworden door de snelle response-time. (4ms)
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.
Life never gets darker then midnight
pi_56560561
DMC4 net gescoord bij MM in Almere Vanavond maar even los gaan
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_56560753
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef Tumble het volgende:

[..]

4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.
Weet je dat dat onzin is? Zelfs bij 12 ms zie je het amper. Gaming schermen van 2 jaar terug hadden toen ook 12-8 ms responsetijd. Zag je nooit wat van.

Tenzij je analoog beeld op je LCD TV probeerd te pompen, dan zie je zwevende wazen. (analoge kabel, component ipv HDMI). Daar zit het grotere verschil in. Dit in combi met verschillende responsetijden kan het ietsje erger maken, maar om te zeggen dat 8 ms te weinig is, nee.
pi_56560768
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Cid het volgende:
DMC4 net gescoord bij MM in Almere Vanavond maar even los gaan
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Hopelijk ligt de mijne in de bus (import, cheap).

Veel plezier iig.
pi_56561313
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Hopelijk ligt de mijne in de bus (import, cheap).

Veel plezier iig.
Erm... 64,- geloof ik
pi_56561525
ARGh, dat Call of Duty begint me nu toch echt behoorlijk het bloed onder mn nagels vandaan te halen. Het is het enige spel dat om de 15minuten een of andere 8002DB23 error geeft en mij van PSN afgooit, en het is blijkbaar een trend om als je met Sabotage of TDM achter staat de server maar plat te gooien. Nou happy happy joy, als iemand er 40 euro voor bied maggie m hebben
pi_56561655
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:15 schreef Cid het volgende:

[..]

Erm... 64,- geloof ik
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.
pi_56561825
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.
Mja ik heb het niet zo op wachten als ik eenmaal iets betaald heb Ook moet je maar afwachten in welke staat je het thuis krijgt als het al in een keer aan komt, en of het in een keer de goede is. Anders heb je weer het gezeur met terug sturen enzo...

Ieder zijn ding, het bespaard je natuurlijk wel wat euro's...
pi_56562224
Nou heb dus Burnout gekocht maar vind het echt niet zo boeiend, het is wel leuk dat wel, maar ik zoek toch echt wat anders, persoonlijk vind ik het eigenlijk gewoon tegenvallen. CoD4 heb ik op me pc jammergenoeg
Ratchet heb ik ook al...
En Uncharted heb ik de demo van gespeeld en vond ik ook niet zo leuk. Wie o wie kan mij helpen!
BoF!
pi_56562291
En Assasins Creed heb ik ook al.
BoF!
pi_56562428
Devil May cry 4
pi_56562754
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou heb dus Burnout gekocht maar vind het echt niet zo boeiend, het is wel leuk dat wel, maar ik zoek toch echt wat anders, persoonlijk vind ik het eigenlijk gewoon tegenvallen. CoD4 heb ik op me pc jammergenoeg
Ratchet heb ik ook al...
En Uncharted heb ik de demo van gespeeld en vond ik ook niet zo leuk. Wie o wie kan mij helpen!
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.
pi_56562787
Devil may cry 4 is net binnen. In de gameshop in Den Haag gekocht voor 49,99! Tijdelijke aanbieding

Hij is hem nu aan het installeren :S Duurt 22 min :S
pi_56562808
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.
Ik zou bijna zweren dat ik hem gister in de winkel heb gezien...
En heb eigenlijk nooit echt Unreal gespeeld dus kan je me missch vertellen hoe en waarover het gaat.
BoF!
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:44:30 #295
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_56563048
Ik hoor wel van meer mensen dat ze de Uncharted demo niet geweldig vonden. Heb 'm zelf niet gespeeld omdat ik 'm al had gekocht (voor ik m'n PS3 binnen kreeg).

Het begin vond ik wel even wennen qua besturing e.d., maar toen ik er eenmaal in zat, heb ik 't bijna in 1 sessie uitgespeeld. Echt zo geweldig sfeervol dat spel.

Ben zelf nu nog bezig met Resistance, die ik ook erg de moeite waard vind, al lijken de meningen hier ook over verdeeld om de een of andere reden. Ziet er goed uit en ik vind 'm ook erg strak spelen.

Guitar Hero III is wat mij betreft ook een goeie keuze, als je 'm nog niet voor een andere console hebt en zelf heb ik na het spelen van de demo, DMC4 ook maar even besteld.

Ik twijfel nog even over Ratchet. Zit daar nog een beetje uitdaging in? De demo vond ik zo simpel...
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_56563631
De eerste missie van DMC 4 is absoluut geweldig... vind het nu al een heerlijke spel!!
pi_56564102
Nou ik heb de tegoedbon maar gevraagd. Het is dat ze geen Warhawk hebben anders had ik die gekocht. En dat boks spel hadden ze ook niet...
BoF!
pi_56564614
Ik heb mijn DMC4 van 3Busymen ook nog niet ontvangen.. hopen dat ik hem morgen ontvang. Ik heb wel geduld voor een game als ik 'm voor een goedkope prijs koop.
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:05:45 #299
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56564629
Waar blijft Eternal Sonata

Heb overigens DMC nog niet binnen, Mijn ps3 cooler is er al wel
Alleen was ik niet thuis
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56564757
Wat is een ps3 cooler?