Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand DMC4 al binnen van 3bustymen?
Zaterdag kreeg ik een shipping conformation, maar geen trackingnummer oid.
Ah, ok. Hopen dat ie vandaag of morgen in de bus ligt...... Zal wel niet, maargoed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het niet
Fatal Inertia is uit op de 360 en komt straks uit op de PS3 en schijnt heel erg slecht te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef Fallen het volgende:
toch vraag ik me af wat er met titels als
8 days
Afrika
Eye-dentify
Wardevil
Fatal Inertia:
The Getaway
is gebeurd. Ik heb er echt helemaal niks meer over gehoord. Jammer, sommige leken me wel leuk.
Netjesquote:10.4 miljoen PS3 consoles verkocht
Nieuws | 06 februari 2008 - De officiële hardwarecijfers voor de PlayStation 3 zijn bekend. Sinds de launch in november 2006 zijn er 10.4 miljoen PlayStation 3 exemplaren verkocht. Door de recente introductie van het 40 GB model zijn er alleen al in het afgelopen kwartaal 4.9 miljoen exemplaren verkocht. Wat betreft software heeft de PS3 in totaal 54.4 miljoen exemplaren verkocht.
In dit fiscale jaar, wat loopt van 1 april 2007 t/m 31 maart 2008, heeft Sony tot nog toe 6.92 exemplaren verkocht. De doelstelling is verlaagd van 11 miljoen naar 9.5 miljoen, zo maakte het bedrijf onlangs bekend.
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mijn LCD-TV heeft helemaal geen last van ghosting oid. Zelfs voetbal kijken is 10x beter geworden door de snelle response-time. (4ms)
Weet je dat dat onzin is? Zelfs bij 12 ms zie je het amper. Gaming schermen van 2 jaar terug hadden toen ook 12-8 ms responsetijd. Zag je nooit wat van.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef Tumble het volgende:
[..]
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Cid het volgende:
DMC4 net gescoord bij MM in AlmereVanavond maar even los gaan
Erm... 64,- geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Hopelijk ligt de mijne in de bus (import, cheap).
Veel plezier iig.
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.quote:
Mja ik heb het niet zo op wachten als ik eenmaal iets betaald hebquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou heb dus Burnout gekocht maar vind het echt niet zo boeiend, het is wel leuk dat wel, maar ik zoek toch echt wat anders, persoonlijk vind ik het eigenlijk gewoon tegenvallen. CoD4 heb ik op me pc jammergenoeg
Ratchet heb ik ook al...
En Uncharted heb ik de demo van gespeeld en vond ik ook niet zo leuk. Wie o wie kan mij helpen!
Ik zou bijna zweren dat ik hem gister in de winkel heb gezien...quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |