5.2.5.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef Farenji het volgende:
Klinkt als een geheugenlek. Welke php versie gebruik je?
ongetwijfeld, maar dat zijn andere functies voor dit doeleinde ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:26 schreef ralfie het volgende:
In principe wel, maar 300 paginas ophalen met curl is misschien niet iets waar het voor gemaakt is...
je kunt wat kloten met memory_get_usage(), misschien geeft het wat aanwijzingen over waar het fout gaat
Post je script eens?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef Janteh het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar dat zijn andere functies voor dit doeleinde ook niet.
Met memory_get_usage() zie ik heel mooi dat na elk rondje er ongeveer 10 kb bijkomt, wat precies de grootte van de pagina is.
1 |
In mn CSS file staatquote:<td width="100%" valign="top" class="body_outer">
<?php if (mosCountModules('banner')) { ?>
<div class="banner_inner"><?php mosLoadModules( 'banner', 1 ); ?></div>
<?php } ?>
<?php if ( $user1 > 0 ) {?>
<table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" class="content_table">
<?php
if ($colspan > 0) {
?>
<tr valign="top">
<?php
if ( $user1 > 0 ) {
?>
<td width="50%">
<div class="user1_inner">
<?php mosLoadModules ( 'user1' ); ?>
</div>
</td>
Hoe kan ik het aanpassen zodat het plaatje gecentreerd staat?quote:#banner_inner {
float: left;
padding: 0px;
height: 70px;
border: 1px solid #FCFCFC;
1 2 3 | sprintf('%01.2f', $variable) ?> |
number_format($getal, 2);quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:47 schreef Geqxon het volgende:
Afaik kan dat alleen als string. Mijn tip: Schrijf het als echte integer naar de database, en voeg die 00 (str_pad?) er in de presentatie-laag pas aan toe.
Waar moet ik dat omheen zetten? om mijn hele lus?(Met tabel en alles erbij)quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef Dreammaster het volgende:
je gooit het met htmlspecialchars(); in de database? dan moet je bij het uitlezen htmlspecialchars_decode(); gebruiken
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:11 schreef Dreammaster het volgende:
in de variabele waar je html in staat... maar ik zie het nut niet echt om iets met htmlspecialchars in de database te zetten om het vervolgens weer de decoden...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | $_POST['name'] = htmlspecialchars($_POST['name']); $_POST['message'] = addslashes($_POST['message']); $_POST['message'] = htmlspecialchars($_POST['message']); if($_POST['name'] && $_POST['message']){ $query = "INSERT INTO reacties(naam, bericht, getID) VALUES ('$_POST[name]', '$_POST[message]', '$_GET[id]')"; mysql_query($query); } |
1 2 3 | $_POST['name'] = mysql_real_escape_string($_POST['name']); ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | $name = $_POST['name']; $message = $_POST['message']; if(is_string($name) && is_string($message) { $query = "INSERT INTO reacties(naam, bericht, getID) VALUES ('" . mysql_real_escape_string($name) . "' , '" . mysql_real_escape_string($message) . "', '$_GET[id]')"; mysql_query($query); } ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |