ok dan lets eat strawberry'squote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan niet goed tegen het Twentse accent, though.
Ik vond haar avatar wel sexyquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij hebt zeker haar fotoboek bekeken en je voelde wat kriebelen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vond haar avatar wel sexy
jij hebt zeker stiekem wel haar fotoboek bekeken omdatj e het ff moest zien he![]()
En dan te bedenken dat Grolsch helemaal niet van Enschede is.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen hier in Enschede kijkt me altijd aan alsof ik een heidene ben als ik met een krat Heineken de winkel uit loop.
Mja, HertogJan drinken ipv Grolsch is ook een soort heiligschennis , maar het is gewoon veel lekkerder, klaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen hier in Enschede kijkt me altijd aan alsof ik een heidene ben als ik met een krat Heineken de winkel uit loop.
Goh. Grolsch is al niet bepaald makkelijk weg te krijgen, maar Heineken is wel de overtreffende trap van slootwater.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef piekartz87 het volgende:
je hoeft niet naar het oosten van het land als het je niet aanstaathet is niet dat we je hier zullen missen ofzo.
nee sorryquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Arnhemmer meldt zich!![]()
ook oosten toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |