quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:59 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven blijven wonen op de plek waar ze vandaan komen <: Mensen die niet in staat zijn om hun lot in eigen hand te nemen
Duidelijk:
Inderdaad, ben blij dat ik een zachte G heb, beter dan die schraperige harde Gquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die in Noord-Brabant geboren zijn zijn over het algemeen vrolijker, en hebben dus geluk gehad dat ze daar het eerste zon licht hebben gezien... Tevens is de zachte G erg aantrekkelijk!!!!
![]()
![]()
Och, ik weet niet. Als ik prima kan wonen en werken waar ik ben geboren, waarom zou ik dan in vredesnaam verhuizen naar de andere kant van het land, of zelfs het buitenland, als ik daar geen behoefte aan heb?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:59 schreef vbmot het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven blijven wonen op de plek waar ze vandaan komen <: Mensen die niet in staat zijn om hun lot in eigen hand te nemen
Duidelijk:
Woon je zo dicht bij Duitsland, snap je nog geen snars van hun taal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:17 schreef Renesite het volgende:
GRONINGEN GRONINGEN, RANDSTAD IST FORBEI!
daarom kennen ze het alleen maar in twente en de achterhoekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
het slechtste bier op de wereld
Zwolle is de bom, jewaids.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef BonJovi het volgende:
Er is niks goed aan het oosten en daarmee bedoel ik Zwolle, enschede en omstreken. Ze praten er raar en er komen veel Duitsers en het is ver van de randstad.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zwolle is de bom, jewaids.
BTW: Opgezwolle, ,
quote:Kubus
quote:Typhoon,
quote:Blaxtar en al die shit..
lets discover the worldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Het oosten is zwaar bagger inderdaad![]()
In Oldenzaal geboren. Woon nu in Hengelo! Wel beter, maar ook zo vreselijk saaiWat nog een beetje een vrolijke stad is is Enschede
Oh en komend weekend weer carnaval
Joepie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |