Je kunt niet voorbereid genoeg zijn UIO.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Tip van de dag: Als je een jas naar de stomerij brengt, check dan even je binnenzakken. Niets zo vreemd als een Turkse wasmevrouw die plotseling met twee condooms in haar handen voor je staat.
Trek de stekkers eruit!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Telemarketeers. Die zitten in het kantoor hiernaast
.
En dan luister ik naar dit D&B/Grime nummertje van Dizee Rascal en Shy FX (Da Feeling)quote:
Jups.. iedere keer weer een lach op mijn gezicht UIO.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Tip van de dag: Als je een jas naar de stomerij brengt, check dan even je binnenzakken. Niets zo vreemd als een Turkse wasmevrouw die plotseling met twee condooms in haar handen voor je staat.
IDD. De vader van een maatje van mij had een Cobra GT convertible versie hiervan in het zwart.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mooie Mustang in de OP!
Ongelooflijk lelijk model. De jaren 80, 90 en 00 waren niet al te best voor de Mustang. De laatste versie is dan wel weer aardig. Maar ook niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mooie Mustang in de OP!
Goed man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:23 schreef Armageddon het volgende:
Keiharde onderhandelingen hier maar mijn contract is ook weer verlengd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |