Al geprobeerd, maar als ik me nog 1 x ziekmeld hoef ik niet weer te komen:Pquote:
Ja, dat is prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar als ik me nog 1 x ziekmeld hoef ik niet weer te komen:P
Ik ga morgen en donderdag weer gewoon thuis bezig! Lekker op mijn kamertje, kacheltje lekker warm, koffie erbij, eigen muziek aan! Wat wil je nog meer.
Als ik toch met een verslag bezig ben kan ik me die 2,5 uur reizen ook wel besparen neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is prima.
Beetje thuiszitetn voor wrkwerkwerk
dat wel ja, maar de eind stage stress bevalt me ook niet echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hans
Beter dat dan hele dagen vervelen!
Goh school, wat mis ik dat. Gezellig om een uur of 2 met een kater aan komen, een vette hap naar binnen werken een bakje koffie of een biertje nemen en dan even een college volgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
dat wel ja, maar de eind stage stress bevalt me ook niet echt.
Ik kan niet wachten om weer 5 dagen in de week naar school te mogen.
Dat is dus iig al 4 dagen aangezien de dinsdag altijd al roostervrij is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Tijd niet op,.
de 1e week school ga ik hard partyen, toch tenminste dronken worden op maandag, woensdag en donderdag. Dat naast het weekend dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goh school, wat mis ik dat. Gezellig om een uur of 2 met een kater aan komen, een vette hap naar binnen werken een bakje koffie of een biertje nemen en dan even een college volgen
Mijn school begint heel mooi. De eerste week ben ik nog op stage, gelukkig is er dan week 2 waarin ik dinsdag, woensdag en donderdag nacht feest heb!
Ah, zeg dat danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik eet nooit gebak, dus ik heb dat al een tijd niet op.
best welquote:
quote:Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Nee, die heb ik niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
heb jij toevallig het boek
[..]
of kopietjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |